Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En omista Netflixiä tms vaan haen elokuvan vuokraamosta, nyt koen että kaltaiseni outolinnut on ajettu ahtaalle

Vierailija
06.02.2021 |

On äärettömän surullista että videoiden vuokraamisesta on tullut jokin muinaisjäänne. Moni ei meinaa edes uskoa, ettei minulla ole mitään netflixiä!

Enkä ole 80vuotias vaan 35vuotias...

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä vuokraamot ei nykyään vaan enää menesty. FilmTownikin pysyy pystyssä vain karkkia myymällä.

Vierailija
2/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain lankapuhelin ja ulkohuusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä jos jokin palvelu ei ole tuottavaa, sitä ei myöskään tarjota, vaikka olisikin pieni joukko ihmisiä, jotka sitä palvelua haluaisivatkin käyttää. Olen itse tämän todennut joidenkin ruokien suhteen, joita ei yhtenä päivänä löydykään enää kaupasta.

Vierailija
4/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vielä vuokraamoja?

Tuntuu ettei enää missään. Vuosiin ei olla lainattu. Joskus haettiin joka viikko.

Mä oon 38- ja mies 48-vuotias.

Vierailija
5/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole, nyt tosin meinataan hankkia kun  on turhauttavaa jollain talvipakkasella mennä etsimään vuokraamosta  leffaa jota siellä ei välttämättä ole. Tai jos on vaikka kipeä, mene siinä sitten. 

Vierailija
6/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä oma tunnelmansa jota ei saa, kun hakee ensin kaupasta mässypussin ja sitten valkkaa leffan kotisohvalla. Mutta ajat muuttuu ja Makuunit on historiaa.

Vierailija
7/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on vielä vuokraamoja?

Tuntuu ettei enää missään. Vuosiin ei olla lainattu. Joskus haettiin joka viikko.

Mä oon 38- ja mies 48-vuotias.

Täällä Mikkelissä on Filmtown.

Vierailija
8/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt kivijalka leffavuokraamoa missään enään vuosiin. mutta Netflixiin en liity.

Vierailija
9/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kirjastot ja kirjakaupat sentään vielä sinnittelee!

T. Toinen OutoLintu

Vierailija
10/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nykyaikana on kummajainen jos ei halua olla kansainvälisten suuryritysten tarjonnan varassa niin musiikissa kuin elokuvissakin ja halua jakaa omaa musiikki-/elokuvamakuaan näiden yritysten käyttöön

Vierailija
11/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen siirtymistä tähän päivään ja ottamaan sen netflixin tai muun suoratoistopalvelun.  Varsinkin nyt vallitsevan tilanteen takia ajatuskin videovuokraamon lähmäisistä dvd -koteloista saa puistatuksen aikaan. Onko sellaisia ylipäänsä vielä?

Ymmärrän kyllä nostalgisuuden ja fiiliksen liittyen vuokraamoihin kun haki mässyt ja mietti tarkkaan millaisen leffan haluaisi katsoa... se imelä tuoksu karkeista uuhh :D

Vierailija
12/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddla ja kirjastokino on ilmaisia. Kirjastojen elokuvia.

Vierailija
13/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on valtion maksaa tukia vuokraamoille, että AP ja kaltaisensa saavat videoita vuokrattua, muutenhan vapaa kilpailu ei toteudu ja koko Suomi on yksi kommunismi!

Vierailija
14/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä omistaisin netflixiä, haistattaisin suomelle pitkät ja asuisin jossain Malibussa.

Vierailija
15/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nykyaikana on kummajainen jos ei halua olla kansainvälisten suuryritysten tarjonnan varassa niin musiikissa kuin elokuvissakin ja halua jakaa omaa musiikki-/elokuvamakuaan näiden yritysten käyttöön

:-D Ketkä ne elokuvat tuottaa ja jakelee? Varmaan "Peran Perämoottori Oy" Seinäjoelta?

Vierailija
16/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiskanavilta tallentelen digiboxiin (Ei edes HD) kiinnostavia elokuvia, tai sitten chrome castilla areena,nelonen,MTV3.   Hyvin riittää minulle

Vierailija
17/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:-D Ketkä ne elokuvat tuottaa ja jakelee? Varmaan "Peran Perämoottori Oy" Seinäjoelta?

Vähän isompi homma alkaa selvittämään jonkun elokuva-/musiikkimakua jos hän käy ostamassa käteisellä näitä hyödykkeiä käyttöönsä. Netflixissä ja Spotifyssä ne on suoraan nähtävissä

Vierailija
18/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi osaaville on muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
19/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain lankapuhelin ja ulkohuusi.

Aika luksusta ja modernia. Meillä on päreet käytössä sekä maalattia.

Vierailija
20/76 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikan vanheneminen on joskus ikävääkin: aktiivisina työvuosina nauhoitin Vhs-kaseteille elokuvia ajatuksella, että sitten eläkkeellä on katseltavaa ja aikaa katsella. No, aika kului, tulivat cd:t, hajosi nauhuri ja puoliso puhalsi pelin poikki. Kaatopaikalle lähti kymmeniä kasetteja, joissa yli kaksi sataa kokoillan elokuvaa. Katsomattomia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi