En omista Netflixiä tms vaan haen elokuvan vuokraamosta, nyt koen että kaltaiseni outolinnut on ajettu ahtaalle
On äärettömän surullista että videoiden vuokraamisesta on tullut jokin muinaisjäänne. Moni ei meinaa edes uskoa, ettei minulla ole mitään netflixiä!
Enkä ole 80vuotias vaan 35vuotias...
Kommentit (76)
Miten niin "omista"? Eihän sitä käyttäjät omista, vaan maksavat kuukausimaksua ja saavat sitä vastaan katsoa elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain lankapuhelin ja ulkohuusi.
Aika luksusta ja modernia. Meillä on päreet käytössä sekä maalattia.
Mä asun maakuopassa ja syön naavaa ja kaarnaa. Viihdykkeeksi kuuntelen kuikan rääyntää kesällä, talvella ei kerkiä kun pitää hyppiä tasajalkaa pysyäkseen lämpimänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain lankapuhelin ja ulkohuusi.
Aika luksusta ja modernia. Meillä on päreet käytössä sekä maalattia.
Mä asun maakuopassa ja syön naavaa ja kaarnaa. Viihdykkeeksi kuuntelen kuikan rääyntää kesällä, talvella ei kerkiä kun pitää hyppiä tasajalkaa pysyäkseen lämpimänä.
Minä taas olen kuollut eikä paljon paina tällainen soopa.
Terveiset meedion välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflixin leffatarjonta on kovin rajallista. Mä tykkäsin videovuokraamoista mutta nykyään vuokrailen eniten Blockbusterin vuokrapalvelusta. Seuraan erityisesti kauhugenreä ja vuokrailen sieltä katseluoikeuksia, yleensä noin 3,90 tai 2,90 leffa. Huolella valkkaan ja katson ensin leffan saamia arvioita netistä, välillä trailerinkin. Tohkeissani katson kun olen ensin nähnyt vähän vaivaa valintaan, niin kuin ennenvanhaan videovuokraamossakin. Käytän palvelua kännykällä ja siirrän Chromecastin kautta telkkariin. On tullut nähtyä harvinaisempia leffoja joita ei moniakaan ikinä tule Netflixiin. Ei sieltäkään kaikkea löydy, mutta monenlaista.
Kiitos Blockbuster-vinkistä! Onko vielä muitakin nettivuokraamoja kuin Viaplay ja Blockbuster? Ja huom! En halua kuulla Elisan tai Telian mainosta, että heidän viihdepalvelun kautta saa sitä ja tätä. Minä en tarvitse välikäsiä pelkkään vuokraamoon.
Eikös youtubesta voi vuokrata yksittäisiä leffoja.
Ja kuunnella musiikkia? Eli nyt listalla on kolme vuokraamoa Viaplay, Blockbuster, YouTube 🥰
Itse hankin elokuvia kaupasta ja omistan myös Netflixin. Itse en jaksaisi vaivautua elokuva vuokraamoon, sillä kätevämpää on avata tv ja sitten Netflix vaan päälle.
Jos jaksaa aktiivisesti katsoa elokuvia ja sarjoja niin Netflix on sitten reilusti halvempi vaihtoehto. Itse maksan kuukaudessa Netflixistä kahdeksan euroa ja sillä hinnalla saa katsoa Netflixiä niin paljon, kuin sielu sietää.
Sori, jos toistan jonkun kommenttia, sillä en ole lukenut vielä toisten kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Itse hankin elokuvia kaupasta ja omistan myös Netflixin. Itse en jaksaisi vaivautua elokuva vuokraamoon, sillä kätevämpää on avata tv ja sitten Netflix vaan päälle.
Jos jaksaa aktiivisesti katsoa elokuvia ja sarjoja niin Netflix on sitten reilusti halvempi vaihtoehto. Itse maksan kuukaudessa Netflixistä kahdeksan euroa ja sillä hinnalla saa katsoa Netflixiä niin paljon, kuin sielu sietää.
Sori, jos toistan jonkun kommenttia, sillä en ole lukenut vielä toisten kommentteja.
Netflixin hinta on iso verrattuna esim. Primeen ja toisaalta, Disney vei mennessään paljon hyviä sarjoja kuten Punisherin. Netflix porskuttaa menemään sen voimalla, että on niitä ensimmäisiä ja tunnetuimpia. Itseäni kiinnostaa esim. Disneyn Mandalorian nyt niin paljon, että se pimentää koko Netflixin tarjonnan.
Netflixiä tai muuta maksullista palvelua mulla ei ole koskaan ollut käytössä, joten en niistä osaa sanoa juurikaan omakohtaisia kokemuksia. Mutta en kyllä haikaile myöskään vuokraamojen perään enkä osaa tähän hätään heittää hintoja esim. 1 vuokrattava blu-ray vs 1kk jotain suoratoistopalvelua, mutta todennäköisesti nykyaika tulee paitsi helpommaksi niin myös halvemmaksi. Se on toki jokaisen oma asia paljonko ehtii tai haluaa katsoa leffoja ja sarjoja, monihan varmasti maksaa tälläkin hetkellä turhasta, kuten kokisin itsekin tekeväni jos Netflix tms olisi. Sen verran on katsottavaa esim. Areenassa ja Youtubessa että ähkyhän siinä tulisi eikä aika riittäisi. Mielenkiintoisia leffoja olen välillä ostanut kirppiksiltä ja niistä voi tehdä joskus jänniäkin löytöjä kunhan ensin raivaa Austin Powersit sun muut roskat pois tieltä, joista kirppiksillä on ylitarjontaa.
Monia juttuja on ihan hauskakin muistella nostalgiamielessä, mutta tää menee kyllä samaan sarjaan näiden "en omista älypuhelinta, mielipiteenne" aloitusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti nykyaikana on kummajainen jos ei halua olla kansainvälisten suuryritysten tarjonnan varassa niin musiikissa kuin elokuvissakin ja halua jakaa omaa musiikki-/elokuvamakuaan näiden yritysten käyttöön
Niin siis videovuokraamothan ei mitään tietoja tietenkään tallenna…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei meinaa uskoa kun kerron etten ole koskaan käyttänyt nettiä.
N37
Tässäkin keskustelussa olet varmaan kännyllä?
Veikkaan että lankapuhelimella, kun ei nettiä ole koskaan käyttänyt.
Meniköhän teiltä vähän vitsi ohi:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflixin hinta on iso verrattuna esim. Primeen ja toisaalta, Disney vei mennessään paljon hyviä sarjoja kuten Punisherin. Netflix porskuttaa menemään sen voimalla, että on niitä ensimmäisiä ja tunnetuimpia. Itseäni kiinnostaa esim. Disneyn Mandalorian nyt niin paljon, että se pimentää koko Netflixin tarjonnan.
Makuja on monia ja itselleni netflix on loistavin tarjonnan kannalta. Olen alle 30v ja kova otteiset, järkyttävät, ylimenevät, massiiviset ja lapselliset elokuvat ja sarjat ovat itselleni osuvimmat. Aika paljon Netflixiin nykyään tulee paljon uutta.
Olen se jolle kommentoit.
Haluisin katsoa teinin kanss tuulen viemää.
Ei oo netflixissä eikä viaplayssa eikä Disney llä. Muit meillä ei ole. Vuokraa osa ehkä olisi.
Vihdintien ja kehä kolmosen risteyksen vieressä on Filmtown.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflixillä on tosi paljon hyviä Netflixin omia elokuvia ja sarjoja. Ne on parhautta.
Netflixissä on uskomaton määrä puhdasta bullshittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflixin leffatarjonta on kovin rajallista. Mä tykkäsin videovuokraamoista mutta nykyään vuokrailen eniten Blockbusterin vuokrapalvelusta. Seuraan erityisesti kauhugenreä ja vuokrailen sieltä katseluoikeuksia, yleensä noin 3,90 tai 2,90 leffa. Huolella valkkaan ja katson ensin leffan saamia arvioita netistä, välillä trailerinkin. Tohkeissani katson kun olen ensin nähnyt vähän vaivaa valintaan, niin kuin ennenvanhaan videovuokraamossakin. Käytän palvelua kännykällä ja siirrän Chromecastin kautta telkkariin. On tullut nähtyä harvinaisempia leffoja joita ei moniakaan ikinä tule Netflixiin. Ei sieltäkään kaikkea löydy, mutta monenlaista.
Kiitos Blockbuster-vinkistä! Onko vielä muitakin nettivuokraamoja kuin Viaplay ja Blockbuster? Ja huom! En halua kuulla Elisan tai Telian mainosta, että heidän viihdepalvelun kautta saa sitä ja tätä. Minä en tarvitse välikäsiä pelkkään vuokraamoon.
Ja kuunnella musiikkia? Eli nyt listalla on kolme vuokraamoa Viaplay, Blockbuster, YouTube 🥰
Googlen play kaupasta voi myös vuokrata, onkohan sama kuin youtuben vuokraus?
Cmoressa on myös yksittäisiä elokuvia vuokralla
Elisalta, Telialta ja Dnalta voi vuokrata yksittäisiä.
Filmtownilla on myös vuokrauspalvelu.
SF anytime vuokraa myös elokuvia.