Ikäsi ja monennellako kierroksella olet?
Ystäväpiirissäni kauhistellaan minua kun olen 34 ja jo kolmannella kierroksella, kohtalotovereita? Itsellä takana:
Avioliitto 4v josta 1 lapsi
Avoliitto 6v ei lapsia
Avioliitto 3v josta 1 lapsi
Kommentit (49)
42v ja ekalla kierroksella. Naimisissa vuodesta -06 seurusteltu v2000
45v ja ensimmäisellä kierroksella, syksyllä tulee 21v avioliitossa ja 29v yhdessä. Nuorempi lapsi täyttää keväällä 18v ja vanhempi syksyllä 20v.
54 ja ihan tällä yhdellä ja ainoalla mennään. Yhdessä oltu 36 vuotta, naimisissa kohta 32 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin varmaan katot komedia sarjoja jossa pervoillan ja ollaan kaksmielisiä ja haluan tutustua tuohon Apeeseen se on niin hot milf mom
M16
Jos et ois noin lapsellinen niin mä olisin voinut.
N25
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin varmaan katot komedia sarjoja jossa pervoillan ja ollaan kaksmielisiä ja haluan tutustua tuohon Apeeseen se on niin hot milf mom
M16
Ei kukaan järjissään oleva aikuinen nainen ala sinun ikäisesi kanssa millekään.
Ei siksi, että sinussa olisi mitään vikaa (en laske tuota p*rvoilun kaipuuta viaksi), vaan muista syistä.
Parempi odotella se pari vuotta rauhassa, että olet M18.
Ikää 35, ei yhtään kierrosta takana.
58, toinen kierros. Parisuhde => avioliitto 21-29 -vuotiaana, nykyinen parisuhde (=> avoliitto) alkoi, kun olin 51-vuotias.
55v ja takana 3 avioliittoa.
Ekasta liitosta 2 lasta, tokasta 1.
Ukkoo taas tarjolla monenlaista, tiedä mitä vielä ehtii.
45 ja yhden yhtä kierrosta ei enää tule. Tämä on paras päätös minkä olen itseni kanssa tehnyt ja sopii minulle. Onneksi jokainen voi itse valita.
34v, yhdessä 15 vuotta, ollaan kumpikin toistemme ensimmäiset ja ainoat, ei lapsia.
Toisella ja todennäköisesti viimeisellä.
Avoliitto joka kesti vajaa 10 vuotta, josta yksi lapsi,
ja avioliitto josta kaksi lasta, 20 vuotta ollaan oltu yhdessä ja ollaan jo niin vanhoja ettei alettaisi uutta etsimään varmasti kumpikaan jos ero tulisi, tai varsinkaan jos toinen kuolisi.
Myös seksisuhteita on vain nämä kaksi, eli en ole koskaan harrastanut irtosuhteita.
Aika harvinaista on että jollain olisi lapsia useamman kuin kahden ihmisen kanssa, yleensä tulee jo ikäkin vastaan.
53 vuotta eka kierros, yhdessä ollaan oltu 33 vuotta.
Ikää 48- vuotta ja ensimmäisellä kierroksella. Meillä on yksi 19- vuotias lapsi.
Ihan sillä ekalla. 34 v ja 16 vuotta takana.
49, ekalla kierroksella. Aiemmin seurustelusuhteita mutten ollut edes asunut kenenkään kanssa yhdessä ennen nykyistä puolisoani.
38v, toisella kierroksella kolmatta vuotta. Eka oli 13-vuotinen suhde (aviossa 5 vuotta), siitä kaksi lasta. Toisesta kierroksesta ei yhteisiä lapsia vielä.
47 v. Eka kierros molemmilla, reilu 20 v. takana, kaksi lasta.