Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmätulehdus!

06.08.2006 |

Huomenta kaikille!

Nyt tiedossa valitusta ja valitusta...

Harmittaa!!! Heräsin jo 6.00 aikaan ja toinen silmä tuntui oudolta. Silmä on punainen ja rähmivä ja vuotava. Mies on TIETENKIN juuri nyt mökillä. Odottelen vielä muutaman hetken ennen kuin herätän 4-vuotiaan ja sitten lähdemme päivystykseen.

Huomenna alkaa työt 8 viikon kesäloman jälkeen. Kai tää silmä on huomiseen mennessä rauhoittunut kunhan sais siihen jotain lääkettä. Vasen sierainkin on tukossa ja vasenta korvaa jomottaa. Mulla olis jääkaapissa avaamaton Oftan dexa 1 mg silmätipat, mutta kun käyttöhjeissa lukee, että raskaana olevan pitäisi jutskata ensin lääkärin kanssa.

Ei kai tälläinen silmätulehdus ole vaarallinen vauvalle tai mulle? Kai näitä paikallisia tulehduksia tulee ja menee. Tyhmä kysymys, mutta olen ollut koko raskauden ajan suht terve kaikenmaailman flunssista.

Auts, nyt on pakko mennä herättämään se pikkuinen sieltä peiton alta ja lähteä lekuriin.

Mukavaa päivää muille!

Naksis 24+4

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli myös raskauden puolivälissä sitkeä silmätulehdus, johon turvallista ja tehoavaa lääkitystä arvottiin useamman lääkärin kanssa eli kannattaa olla tarkkana ja muistaa mainita tuo raskausasia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla