Mikä itsestäänselvä asia sinulle selvisi aivan liian myöhään?
Ketjussa ei ole tarkoitus pilkata ketään vaan ihan hyvällä mielellä muistella.
Itse luulin varmaan 9-vuotiaaksi asti että naiset eivät saa ajaa autoa. Jotenkin sen vaan käsitti niin, kun meillä ajoi aina isä ja jos (harvoin) kylään tuli äidin ystävättäriä, heidän miehensä ajoivat heidät perille ja hakivat. Asuimme metsän keskellä maaseudulla ja suurin "nähtävyys" oli kyläkauppa. Kaikki naapurit jotka siellä autolla kävivät, olivat miehiä. Sitten erään kerran mieslomittajamme lopetti ja tilalle tuli nainen. Olin aivan ällikällä lyöty kun hän ajoi itse meille ja takaisin :D
Kommentit (1226)
Olen liian kaunis ja herkkä suomalaisille miehille.
Oon arvokas ihminen ja ansaitsen olla olemassa. Ansaitsen myös ihan normaalin elämän ja normaalit tavarat ja tulla nähdyksi ja kuulluksi.
Miehekin voi imettää ja että on chest feeding.
frendit vähitellen kaikkosivat muutaman totuuden takia, meni vain ehkä liian kauan tajuta että syy oli tässä.
Isäni kertoi pikkupoikana ollessani, että lapset syntyvät äidin pyllystä. Niinpä en tullut ajatelleeksi vielä ensimmäisten seksikokemusteni jälkeenkään, että kyse ei ollut peräsuolesta. Tietoisuus valkeni minulle jossain vaiheessa paljon myöhemmin, kun ei pojan kannalta ollut kovin tärkeä detalji.
Olin tavattoman hämmästynyt parikymppisenä, kun uusi poikaystäväni ei osannutkaan itse korjata autoaan vaan joutui viemään sen korjaamoon. Veljeni, heidän kaverinsa ja kaikki (siis molemmat) siihenastiset poikaystäväni olivat olleet hyvinkin taitavia konehommissa, joten olin jotenkin kuvitellut sen kulkevan miehillä geeneissä.
Se Karl Fazerin nimikirjoitus-logo. On muuttanut ajan saatossa muotoaan, mutta millainen oli 80-luvulla Fazerin sininen-pakkauksissa.
Luin aina sen lapsena Rarljazer.
Luulin alakouluikäisenä, että aikuiset tietävät, mistä elämässä on pohjimmiltaan kyse.
Luulin lapsena että bussikuskeilla ei ole jalkoja. Niitä ei näkynyt. Kerran näin tutuksi käyneen bussikuskin kahvilassa ja totuus valkeni.
Mä luulin että kerrostalossa pitää asua siinä rapussa miltä kirjaimelta sun sukunimi alkaa ja kattelin aina missä mä asuisin jos asuisin kerrostalossa 😂
Lapsena luulin, että aikuiset tietää kaiken. Tai siis joka asiaan löytyy joku aikuinen joka tietää siitä asiasta kaiken. Sitten kasvoin ja huomasin, että on paljon asioita, joita ei kukaan tiedä oikeasti.
Tajusin vasta hiljattain, että TV:n paneeliohjelmissa (esim. Hyvät ja huonot uutiset, Pitääkö olla huolissaan jne.) panelistit eivät keksikään vitsejään siinä hetkessä, vaan valtaosa on käsikirjoitettu etukäteen - kenties vielä jonkun erillisen käsikirjoittajan kynästä. :D
Luulin pienenä, että jos kassalla ”maksaa” kortilla, tavarat saa ilmaiseksi.. En kyllä tajua miksi sitten kukaan olisi maksanut käteisellä, mutta ihan kaunis ajatus.
Luulin pitkään nuorempana, että aikuiset eivät esimerkiksi kiusaa toisiaan työpaikoilla ja käyttäytyvät muutenkin aina julkisilla paikoilla asiallisesti ja kohteliaasti toisiaan kohtaan. Tämä muuttui kun isäni selitti minulle miten aikuisetkin voivat olla todella ilkeitä toisilleen ja kiusata, kun puhuttiin aluksi koulussa tapahtuvasta kiusaamisesta nuorien kesken.
Kotityöt puoliksi tarkoittaa pyykinpesu+kuivaus+pinkkaus, siivous, tiskikone, lastenhoito, ruokahuolto, kaupassakäynti jne puoliksi. Autojen tankkaus, pesussa, huollossa/korjauksessa, renkaanvaihdossa, katsastuksessa käyttö. Sekä lumityöt, ruohonleikkuu, lehtien haravointi yms puutarhatyöt, metallit ja pahvit yms kierrätykseen. Ja mitähän unohdin. Nämä kaikki eivät ole kotitöitä, vaan miehen harrastuksia.
Kiitos. Alkaa olla mitta täynnä.
Luulin, että aikuisena elämä on jotenkin todella hienoa ja jännittävää mutta eihän se olekaan niin. Samaa wnimmäkseen melko tylsää arkea vain päivästä toiseen.
Aikuisenakin voi opetella soittamaan.
Että ei ole olemassa helppoa rahaa. Poikkeuksiakin on, mutta todella monessa työssä joudut antamaan vastapainoksi vapaa-aikaasi, tai työn stressaavuus ja sen ajatteleminen pilaa sen.
Että rikkaan puolison metsästys tarkoittaa myös itsensä myymistä parhaiten tarjoavalle. En voi tosissani paheksua prostituutiota jos kumppanin valinnassa itselläni vaikuttaa tämän omaisuuden määrä. Silloin tarjoan vastineeksi itseni. Myyn ruumiini, aikani, tunteeni rahasta. Seksityöläinen myy asiakkaalle vain tunnin aikaansa.
Kannabis sopii mulle paremmin kuin alkoholi