Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BBC:n laatutrilleri The Fall katsottavissa kokonaisuudessaan Areenassa!

Vierailija
06.02.2021 |

Suosittelen lämpimästi katsomaan, jos on mennyt ohi. Tosi hyvä ja hyvin tehty sarja! Ei hullua takaa-ajoa ja räiskintää kuten jenkkisarjat, vaan älykkäämpää juonikuviota. Sarjan tapahtumat sijoittuvat Belfastiin, jossa poliisi jahtaa naisia murhaavaa sarjamurhaajaa, kunnon rotta-ja hiirileikki. Sarjassa on kolme kautta, kussakin kuusi noin tunnin pituista jaksoa.

https://areena.yle.fi/1-50699895

Kommentit (235)

Vierailija
21/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, Britti sarjat, elokuvat ja dokumentit täyttä soopaa.

Vierailija
22/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jamie Dornan, jestas miten kuuma tässä roolissaan..

Minä en osaa nähdä sitä kuumana, kun se on niin pelottava roolissaan :0

Se on niin kuuma, että melkein tuntuu, että ei haittaisi vaikka henki menisi, kunhan pääsis käsittelyyn. Huom, melkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassumpi ei ole poliisi James Olsonkaan (Ben Peel). Hyvältä vaikuttava sarja, mulla nyt kohta eka kausi lopuillaan.

Vierailija
24/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa käsitellään kivasti monta teemaa päällekkäin. Esim. Spectorin kahtia- tai useampijakoinen suhtautuminen elämän arvoon, esim. syntymättömän lapsen, omien lasten, uhriensa, itsensä, naisten ja miesten elämien arvoon, oli aika mielenkiintoinen. Aika filosofiseksi meni loppua kohti.

Vierailija
25/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri katsoin kolmannen jakson SUOSITTELEN laatusarja.

Eilen ekan kauden kolmosjakso puuttui Areenasta.

Vierailija
26/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassumpi ei ole poliisi James Olsonkaan (Ben Peel). Hyvältä vaikuttava sarja, mulla nyt kohta eka kausi lopuillaan.

Jamie Dornan oli kuulemma alunperin käynyt auditionissa Olsenin roolia varten, mutta olivat päättäneet antaa hänelle pääosan. Hyvä niin, pääsi vihdoin esittämään Christian Greytä as he was supposed be.

Vierailija
27/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtihyvä sarja, suosittelen!!

Vierailija
28/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää o ihan huippuhyvä, suosittelen myös. Jamie Dornan, jestas miten kuuma tässä roolissaan.. tarviskohan katsoa uusiksi..

En jotenkin näe kuumuutta hänessä, edes kasvot eivät painu heti mieleen. Tavallinen.

Vierailija
29/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo ukkeli on ihan tavis. Mutta sarjaan ok hahmo, sellanen perusiskäjamppa, jolla vähän mieli vinksahtanut, mutta sen hyvin peittää arjessaan ja perheroolissaan.

Sarjan myötä piti aina juoda teetä samalla kun oli aina höyryävät teemukit heillä mukana :D

Vierailija
30/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä. Viimeksi katsoin Areenalta Saalistajat, brittisatja sekin ja oli hyvä, suosittelen.

Vierailija
31/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää o ihan huippuhyvä, suosittelen myös. Jamie Dornan, jestas miten kuuma tässä roolissaan.. tarviskohan katsoa uusiksi..

En jotenkin näe kuumuutta hänessä, edes kasvot eivät painu heti mieleen. Tavallinen.

Minustakin Jamie Dornan on melko tavallisen oloinen perusjamppa elokuvissa, mutta kasvomallina vielä tänäkin päivänä ehkä kaikkien aikojen paras. Vaikka liikkuvassa kuvassa nuo kasvot näyttävät varsinkin ilman partaa aika lailla peukalolta, parran kanssa esim. kosmetiikkamainoksissa ne ovat veistokselliset, sopivan miehekkäät ja todella mieleenpainuvat. Ihan eri sarjassa kuin muut.

Yllättävää kyllä, Robert Pattinsoninkin kasvot ovat mallitasoa valokuvissa, vaikka liikkuvassa kuvassa ei niinkään.

Vierailija
32/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vinkistä. Viimeksi katsoin Areenalta Saalistajat, brittisatja sekin ja oli hyvä, suosittelen.

Mikä se on englanniksi?

Minä katsoin ruotsalaisen Top Dogin viimeksi, ja sekin oli yllättävän hyvä, vaikkei tietenkään BBC-tasoa.

Vierailija
33/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on englanniksi?

Minä katsoin ruotsalaisen Top Dogin viimeksi, ja sekin oli yllättävän hyvä, vaikkei tietenkään BBC-tasoa.

En tiedä, löytyy Areenasta ihan tuolla Saalistajat nimellä.

Vierailija
34/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on englanniksi?

En tiedä, löytyy Areenasta ihan tuolla Saalistajat nimellä.

https://www.imdb.com/title/tt10661302/?ref_=nv_sr_srsg_2

We hunt together

Vierailija
35/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän on myös yksi kuuluisimpia Calvin Klein-kalsarimalleja. Hyvässä seurassa Ashton Kutcherin ja Travis Fimmelin kanssa. Kyllä  ne on ihan siedettävän näköisiä miehiksi.

The Fall tosin keskittyy enemmän naisten alusvaatteisiin.

Vierailija
36/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva nähdä, että Wallander oli löytänyt Irlannista töitä.

Vierailija
37/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kunnon rotta-ja hiirileikki"

Tarkoitin tietysti kissa-ja hiirileikkiä.

Hitsit! Ja mä kun aloin jo kiinnostua siitä miten ne rotat ja hiiret leikkivät keskenään :D

Vierailija
38/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, rupesin katsomaan.

Vierailija
39/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ekajakso trilleriksi raskassoutuinen. Se on jodenkin mielestä kai tyylikästä kun jahkataan eteenpäin mutta itse pidän enemmän suorasta toimnnata.

Vierailija
40/235 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ekajakso trilleriksi raskassoutuinen. Se on jodenkin mielestä kai tyylikästä kun jahkataan eteenpäin mutta itse pidän enemmän suorasta toimnnata.

Sulle on Strike Back. Niille, joita kiinnostaa ns psykologinen trilleri, on The Fall.

Kohtaus, jossa Spectorilla napsahtaa päässä Gibsonin käsittelyssä, on hyvin mieleenjäävä.