BBC:n laatutrilleri The Fall katsottavissa kokonaisuudessaan Areenassa!
Suosittelen lämpimästi katsomaan, jos on mennyt ohi. Tosi hyvä ja hyvin tehty sarja! Ei hullua takaa-ajoa ja räiskintää kuten jenkkisarjat, vaan älykkäämpää juonikuviota. Sarjan tapahtumat sijoittuvat Belfastiin, jossa poliisi jahtaa naisia murhaavaa sarjamurhaajaa, kunnon rotta-ja hiirileikki. Sarjassa on kolme kautta, kussakin kuusi noin tunnin pituista jaksoa.
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jamie Dornan, jestas miten kuuma tässä roolissaan..
Minä en osaa nähdä sitä kuumana, kun se on niin pelottava roolissaan :0
Se on niin kuuma, että melkein tuntuu, että ei haittaisi vaikka henki menisi, kunhan pääsis käsittelyyn. Huom, melkein.
Hassumpi ei ole poliisi James Olsonkaan (Ben Peel). Hyvältä vaikuttava sarja, mulla nyt kohta eka kausi lopuillaan.
Sarjassa käsitellään kivasti monta teemaa päällekkäin. Esim. Spectorin kahtia- tai useampijakoinen suhtautuminen elämän arvoon, esim. syntymättömän lapsen, omien lasten, uhriensa, itsensä, naisten ja miesten elämien arvoon, oli aika mielenkiintoinen. Aika filosofiseksi meni loppua kohti.
Vierailija kirjoitti:
Juuri katsoin kolmannen jakson SUOSITTELEN laatusarja.
Eilen ekan kauden kolmosjakso puuttui Areenasta.
Vierailija kirjoitti:
Hassumpi ei ole poliisi James Olsonkaan (Ben Peel). Hyvältä vaikuttava sarja, mulla nyt kohta eka kausi lopuillaan.
Jamie Dornan oli kuulemma alunperin käynyt auditionissa Olsenin roolia varten, mutta olivat päättäneet antaa hänelle pääosan. Hyvä niin, pääsi vihdoin esittämään Christian Greytä as he was supposed be.
Vierailija kirjoitti:
Tää o ihan huippuhyvä, suosittelen myös. Jamie Dornan, jestas miten kuuma tässä roolissaan.. tarviskohan katsoa uusiksi..
En jotenkin näe kuumuutta hänessä, edes kasvot eivät painu heti mieleen. Tavallinen.
Minustakin tuo ukkeli on ihan tavis. Mutta sarjaan ok hahmo, sellanen perusiskäjamppa, jolla vähän mieli vinksahtanut, mutta sen hyvin peittää arjessaan ja perheroolissaan.
Sarjan myötä piti aina juoda teetä samalla kun oli aina höyryävät teemukit heillä mukana :D
Kiitti vinkistä. Viimeksi katsoin Areenalta Saalistajat, brittisatja sekin ja oli hyvä, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää o ihan huippuhyvä, suosittelen myös. Jamie Dornan, jestas miten kuuma tässä roolissaan.. tarviskohan katsoa uusiksi..
En jotenkin näe kuumuutta hänessä, edes kasvot eivät painu heti mieleen. Tavallinen.
Minustakin Jamie Dornan on melko tavallisen oloinen perusjamppa elokuvissa, mutta kasvomallina vielä tänäkin päivänä ehkä kaikkien aikojen paras. Vaikka liikkuvassa kuvassa nuo kasvot näyttävät varsinkin ilman partaa aika lailla peukalolta, parran kanssa esim. kosmetiikkamainoksissa ne ovat veistokselliset, sopivan miehekkäät ja todella mieleenpainuvat. Ihan eri sarjassa kuin muut.
Yllättävää kyllä, Robert Pattinsoninkin kasvot ovat mallitasoa valokuvissa, vaikka liikkuvassa kuvassa ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä. Viimeksi katsoin Areenalta Saalistajat, brittisatja sekin ja oli hyvä, suosittelen.
Mikä se on englanniksi?
Minä katsoin ruotsalaisen Top Dogin viimeksi, ja sekin oli yllättävän hyvä, vaikkei tietenkään BBC-tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on englanniksi?
Minä katsoin ruotsalaisen Top Dogin viimeksi, ja sekin oli yllättävän hyvä, vaikkei tietenkään BBC-tasoa.
En tiedä, löytyy Areenasta ihan tuolla Saalistajat nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on englanniksi?
En tiedä, löytyy Areenasta ihan tuolla Saalistajat nimellä.
https://www.imdb.com/title/tt10661302/?ref_=nv_sr_srsg_2
We hunt together
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on myös yksi kuuluisimpia Calvin Klein-kalsarimalleja. Hyvässä seurassa Ashton Kutcherin ja Travis Fimmelin kanssa. Kyllä ne on ihan siedettävän näköisiä miehiksi.
The Fall tosin keskittyy enemmän naisten alusvaatteisiin.
Oli kiva nähdä, että Wallander oli löytänyt Irlannista töitä.
Vierailija kirjoitti:
"kunnon rotta-ja hiirileikki"
Tarkoitin tietysti kissa-ja hiirileikkiä.
Hitsit! Ja mä kun aloin jo kiinnostua siitä miten ne rotat ja hiiret leikkivät keskenään :D
Kiitos vinkistä, rupesin katsomaan.
Vähän ekajakso trilleriksi raskassoutuinen. Se on jodenkin mielestä kai tyylikästä kun jahkataan eteenpäin mutta itse pidän enemmän suorasta toimnnata.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ekajakso trilleriksi raskassoutuinen. Se on jodenkin mielestä kai tyylikästä kun jahkataan eteenpäin mutta itse pidän enemmän suorasta toimnnata.
Sulle on Strike Back. Niille, joita kiinnostaa ns psykologinen trilleri, on The Fall.
Kohtaus, jossa Spectorilla napsahtaa päässä Gibsonin käsittelyssä, on hyvin mieleenjäävä.
Nääh, Britti sarjat, elokuvat ja dokumentit täyttä soopaa.