BBC:n laatutrilleri The Fall katsottavissa kokonaisuudessaan Areenassa!
Suosittelen lämpimästi katsomaan, jos on mennyt ohi. Tosi hyvä ja hyvin tehty sarja! Ei hullua takaa-ajoa ja räiskintää kuten jenkkisarjat, vaan älykkäämpää juonikuviota. Sarjan tapahtumat sijoittuvat Belfastiin, jossa poliisi jahtaa naisia murhaavaa sarjamurhaajaa, kunnon rotta-ja hiirileikki. Sarjassa on kolme kautta, kussakin kuusi noin tunnin pituista jaksoa.
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Pitääkin alkaa seurata, britit tekevät parhaat sarjat.
Niin tekevät! BBC on kyllä mun suosikki tekijänä.
"kunnon rotta-ja hiirileikki"
Tarkoitin tietysti kissa-ja hiirileikkiä.
Juuri katsoin kolmannen jakson SUOSITTELEN laatusarja.
Plus hyvät näyttelijät! Tykkäsin kovasti. -Ohis
BBC ja laatu eivät varsinaisesti kulje käsi kädessä.
Propagandatoimisto.
Tämä on yksi lempparisarjoistani. Tosi virkistävää, että sarja sijoittuu Pohjois-Irlantiin, en olekaan kovin montaa sarjaa nähnyt, jossa oltaisiin Pohjois-Irlannissa tai Irlannissa.
Tämä on yksi suosikkisarjoistani. Ensimmäinen kausi paras, mutta loputkin ihan hyviä. Tässä on ihan omanlaisensa tunnelma, johon moni muu sarja ei ole yltänyt. Pitäisi kyllä katsoa uudestaan.
Kiitos tästä, on nimittäin häippässyt Netflixistä, aioin katsoa sen taas kerran tässä joku aika sitten, eikä se enää ollut siellä. Olen jonkun 3-4 kertaa katsonut sen.
Vierailija kirjoitti:
Plus hyvät näyttelijät! Tykkäsin kovasti. -Ohis
Sama! Olen nähnyt viimeksi Gillian Andersonin Salaisissa kansioissa, ja yhdistän hänet tosi vahvasti siihen sarjaan. Mutta hän on ihan loistava The Fallissa, ei tule mitään Salatut kansiot-viboja tässä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä, on nimittäin häippässyt Netflixistä, aioin katsoa sen taas kerran tässä joku aika sitten, eikä se enää ollut siellä. Olen jonkun 3-4 kertaa katsonut sen.
Toi voisi olla kun mun näppikseltä :-'D
Erinomainen sarja! Olen harmitellut, että poistui Netflixistä.
Suosittelen kaikille lajityypin ystäville.
Aloin eilen katsoa tätä, ja onhan se hyvä. Gillian Anderson näyttää yyberkuulilta jopa hampurilaista syödessään, ketsuppia naamalla. :(
Ja Jamie Dornania nyt katselee vaikka sarjam urhaajana. Tykkäsin tästä sarjasta erityisesti siksi, että siinä tarjotaan ajatuksia sadistisen murhaajan psyyken kehityksestä. Moni yksityiskohta tuntui uskottavalta.
Tää o ihan huippuhyvä, suosittelen myös. Jamie Dornan, jestas miten kuuma tässä roolissaan.. tarviskohan katsoa uusiksi..
Vierailija kirjoitti:
Jamie Dornan, jestas miten kuuma tässä roolissaan..
Minä en osaa nähdä sitä kuumana, kun se on niin pelottava roolissaan :0
Ei ole laatua. Yksi paskimmista sarjoista ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laatua. Yksi paskimmista sarjoista ikinä.
No kerrohan yksi sun mielestä on laadukas sarja, niin päästään näkemään mikä sulle on laadun mitta.
Mahtavaa! Täytyykin kattoo tuo uudelleen.
Kiitos vinkistä! Pitääkin alkaa seurata, britit tekevät parhaat sarjat.