Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa nyt joku ala missä IHAN OIKEASTI saisi tehdä työnsä YKSIN?

Vierailija
06.02.2021 |

Onko muita kuin siivousala?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittele toosaasi kotoa käsin web-kameran edessä ja laita etänä päristettävä tappi pyllyyn, joka värisee kun miehet netissä tippaa sun esitykselle.

Vierailija
22/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä. Minulla on oma yritys ja teen yksin töitä omassa toimistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka erakkoja voi jotkut oikein olla...

Vierailija
24/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinun pitää silti olla yhteydessä asiakkaisiin vai tupsahtaako tehtävät jostain taivaalta?

Vierailija
25/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinun pitää silti olla yhteydessä asiakkaisiin vai tupsahtaako tehtävät jostain taivaalta?

Eiköhän siihen riitä puhelin ja sähköposti. Livenä tuskin tarvitsee hirveästi ihmisiä tavata.

Vierailija
26/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis haittaa jos työssä on sellaista sosiaalisuutta, että puhutaan ihan työasioista asiallisesti. Sitä kahvipöydässä pakollista istumista ja víttuilua ja muutenkin työkavereiden nokan työntämistä ihan kaikkiin omiin asiohin on se asia mitä en siedä. ap

Vierailija
27/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoousala on hyvin laaja ala. Itse 5 vuotta tehnyt monipuolisesti. Inhosin työtäni kunnes löysin nykyisen paikan.

Siis koulun iltasiivous. Jossa saa olla yksin koko työpäivän. En välitä huonosta palkasta ja raskaasta työstä. Yksinolo oli vaan tavoitteena. Siivousalalla jos haluaa olla yksin, pitää olla ilta- tai yövuoro. 

Missä pääsee tekemään yösiivousta?

Vierailija
28/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija, kuvittaja, sanaristikon laatija, bloggaaja, luontokuvaaja, pelikoodari - kun teet yhden toimivan, niin voit hyvällä tuurilla elää sen tuotoilla lähes loppuelämäsi

Ainoo vaan, että lähes kaikki yksintehtävät työt vaativat jonkinlaista erityislahjakkuutta tai joihinkin on tekijöistä ylitarjontaa. 

Ehkä joku veturinkuljettaja tai rekkakuski saa suurimman osan aikaa kuitenkin olla yksin? Toki sitten jälkimmäinen on asiakkaiden kanssa välillä tekemisissä, mutta ei ainakaan työkaverit häiritse. 

Itse olen suunnittelijana pikkuruisessa insinööritoimistossa ja pomo hoitaa itse melkein kaikki palaverit ja tuo mulle työt nenän eteen. Mutta en ole ihan yksin, joudun jonkun verran kuitenkin olemaan lähipalavereissa. Mutta 90 % ajasta teen yksin koneen ääressä. 

Vierailija
29/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sait riittävän pätevyyden? Itsellä tutkinto muttei työkokemusta muuta kuin harjoitteluajan tehtävät, en ole vain jaksanut toistaiseksi lähteä hajottamaan päätäni mihkään ihmisten pariin..

Vierailija
30/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porrassiivooja, ei niin paljon ihmiskontakteja kuin toimistosiivoojalla.

Maanviljelijä, ajelet traktorilla tai puimurilla pelloilla.

Ulkoalueiden hoitaja, traktorilla tai muuten, leikkailet ruohoa ja siistit istutuksia, tyhjentelet roskiksia ja lakaiset katuja.

Vierailija
31/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau! Olet sankarini! Siis ihan tosi, olet paras ja pätevin ihminen josta olen kuullut aikoihin.

Tahdotko olla satojen tuhansien ihmisten Jeesus Kristus pelastaja vapahtaja? Olet osannut järjestää itsellesi erakkotyön. Nyt järjestä erakkotyö sadoille tuhansille Suomen muille erakoille. Kasvata sun firmaa tosi monille eri toimialoille. Ei sun firman tarvii olla mikään "kaikkein tuottoisin ja edistynein ja nopein ja laadukkain ihan kaikessa". Ainoa millä on väliä: rakennat firmaan erakko-organisaatiokulttuurin. Sellainen johtajuustyyli että erakot sopivat sinne työntekijöiksi. Kiitos sinulle, sinä pystyt siihen, minä uskon sinuun!

Palkkaa työntekijäsi vaikkapa työkkärin pupujenpussauskursseilta, pitkäaikaistyöttömiä. Ei ne ole työttömiä siksi että ne ei osaa tehdä töitä. Ne on työttömiä siksi että ne on erakoita jotka ei sovi nykypäivän "dynaamiseen tiimihenkiseen hyvätyyppi" työelämään jossa ne hyvät tyypit eli erityisesti esimiehet päivät pitkät vain talloo niitä erakoita. Joten erakot joutuu työttömiksi ja sitten ne joutuu "autettaviksi" pupukursseille missä ne "auttajat" on sosiopaatteja jotka talloo niitä erakkotyöttömiä paljon lisää, niin että ne ihan varmasti saadaan väsymään ja sairastumaan aina vain pahemmin, jee!

Vierailija
32/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau! Olet sankarini! Siis ihan tosi, olet paras ja pätevin ihminen josta olen kuullut aikoihin.

Tahdotko olla satojen tuhansien ihmisten Jeesus Kristus pelastaja vapahtaja? Olet osannut järjestää itsellesi erakkotyön. Nyt järjestä erakkotyö sadoille tuhansille Suomen muille erakoille. Kasvata sun firmaa tosi monille eri toimialoille. Ei sun firman tarvii olla mikään "kaikkein tuottoisin ja edistynein ja nopein ja laadukkain ihan kaikessa". Ainoa millä on väliä: rakennat firmaan erakko-organisaatiokulttuurin. Sellainen johtajuustyyli että erakot sopivat sinne työntekijöiksi. Kiitos sinulle, sinä pystyt siihen, minä uskon sinuun!

Palkkaa työntekijäsi vaikkapa työkkärin pupujenpussauskursseilta, pitkäaikaistyöttömiä. Ei ne ole työttömiä siksi että ne ei osaa tehdä töitä. Ne on työttömiä siksi että ne on erakoita jotka ei sovi nykypäivän "dynaamiseen tiimihenkiseen hyvätyyppi" työelämään jossa ne hyvät tyypit eli erityisesti esimiehet päivät pitkät vain talloo niitä erakoita. Joten erakot joutuu työttömiksi ja sitten ne joutuu "autettaviksi" pupukursseille missä ne "auttajat" on sosiopaatteja jotka talloo niitä erakkotyöttömiä paljon lisää, niin että ne ihan varmasti saadaan väsymään ja sairastumaan aina vain pahemmin, jee!

Mitä víttua? XD Lääkkeet

Vierailija
33/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvataiteilija. Saat yksin miettiä markkinointikanavat, tehdä suunnitelmat ja miettiä materiaalin käytön. Näyttely on hetki, jolloin teokset tuodaan muille nähtäväksi. Tämä on se muutama viikko vuodesta, muu menee yksin työskennellessä. Työhuoneella olet kokoajan yksin.

Joskus on raskasta käydä itsekseen puhelua. Kaikkeen menee aikaa.

Äärimmäinen hitaus on asia, joka pitää hyväksyä. Ja se, että pitää tarkkailla omia energiatasoja. Kun ei ole vuorovaikutusta, väsyneenä ei kannata yrittää tehdä työhuoneella mitään.

Vierailija
34/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä víttua? XD Lääkkeet

Outo postaus mutta siinä oli hyvä idea. Jonkun pitäis perustaa erakoille yritys minne pääsis vain "kummajaiset" tekemään itsenäistä duunia. Jää valtavasti pontiaalia käyttämättä kun ihmiset jotka ei jaksa vängätä työpaikan taukohuoneissa jäävät kotia jumittaa. On itseasiassa tosi outoa että tällaisia yrityksiä ei ole.

Vierailija
35/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianisti joka ei konsertoi.

Vierailija
36/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ulkomainen introverttituttavani sai burnoutin ja meni lammaspaimeneksi Alpeille.

Vierailija
37/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av/palstan moderaattori. Tosin palkka on n. 800 e kk.

Vierailija
38/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäjä, joka kääntää kirjoja eri kielille. Tosin pitäisi olla oikeasti hyvä, että töitä riittäisi.

Vierailija
39/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin porrassiivoojaksi koska en kestä ihmisiä. Tässä työssä ei tarvitse edes tervehtiä ihmisiä. Aluksi tervehdin mutta harvoin sain vastausta niin lopetin sen.

Yleensä menen siivouskomeroon tai käytävään piiloon jos kuulen että asukas tulee ja muutenkin välttelen ihmisiä.

Työkavereita nään joka toinen kuukausi vajaan tunnin kestävässä kokouksessa.

Jos työssä on ongelmia niin saan tietysti heti apua esimieheltä ja se välillä soitteleekin että miten menee. Mutta ei edes viikottain.

Pidän tästä työstä. Työtahti on rauhallinen ja saa olla yksin. Suosittelen harkitsemaan tällaista työtä.

Vierailija
40/54 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekkakuski.

Tämän pidän mielessä. Sinne rekkaan tuskin joutuu monessakaan tilanteessa ottamaan työtoveria mukaan?

Ei joudu koskaan, mutta asiakkaita joudut silti tapaamaan ja kestämään ihmisten törttöilyä liikenteessä JOKA IKINEN PÄIVÄ.