Miksi et kirjoita rekistöröityneenä? Onko siihen jokin syy?
Kirjautuneena näkee helposti ketjut joihin on kirjoittanut ja näkee jos omaan aloitukseen tulee kommentteja. Kirjautumattomalla on jotain salattavaa lähtökohtaisesti
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Kommentit (23)
En rekisteröidy mihinkään, mikä ei ole elämän kannalta välttämätöntä.
Periaate entisenä it-alan ihmisenä.
En kuitenkaan kykenisi pysyttelemään asiallisena ja nimimerkkino täten "saastuisi", olisikohan syy muillakin se.
Miksi rekisteröityisin, kun käyn täällä milloin sattuu. Joskus saattaa olla aktiivisempi aika, mutta sitten vastaavasti jopa kuukausien tauko.
Nimimerkki täällä on merkki vakavasta mielenhäiriöstä. Miksi ihmeessä tänne kukaan viitsii rekisteröityä? Nyt niitä valoja päälle
En jaksa
- kehittää uutta käyttäjänimeä ja salasanaa (ja opetella niitä)
- kirjautua joka kerta sisään kun piipahdan täällä
Jos minulla on joku ketju kesken, niin tallennan sen vähäksi aikaa suosikkeihin, jolloin on helppo käydä sitä katsomassa niin kauan kuin ketjun aihe kiinnostaa ja keskustelun sävy pysyy tyydyttävänä
Niin ,sinullahan on tuo psyykelääkitys, niin et ihan kaikkea voi ymmärtää.
Kirjoitin joskus rekisteröityneenä ja sain todella paljon kuraa niskaan, vaikka asialliseen ja kohteliaaseen sävyyn kirjoitin. En loukannut tai haukkunut ketään ja siltikin mielipiteeni ja näkökantani väännettiin negatiiviseksi. Jatkoin samaan tyyliin kirjoittamista vierailijana ja kommenttini olivatkin yllättäen hyviä ylänuolien määrästä päätellen.
Tää on aika sekopäinen palsta eräänlainen nettimaailman tunkio, joten miksi rekisteröityisin tänne(kään). Välillä on vain hauska käydä katsomassa, miten sekaisin porukka on, kun jotain uskomushoitaja-mariaa puolustelee tai muuten putinis-persuisesti foliohattuilee
Mitä sää sillä tiedolla teet? Kysytkö IS:n puolesta?
On muuten hiljaista IS:n kommenttiosioissa🙂, ei välttämättä hyvä juttu lehdelle tämä rekisteröityminen, vihapuhelaki tulossa tietenkin Suomeenkin.
Suuri yleisö ei ymmärrä sellaista selvää yhtälöä, että lehden politiikan määrää omistaja. Tietenkin.
En näe hyötyä rekisteröitymisessä.
Rekisteröityneenä voisi asiallisesti kirjoitellen tehdä vaikutuksen leideihin, jotka sitten pommittaisivat yksityisviesteillä hhhmmmmhhh
Twitteristä bannataan rekisteröityneitä kirjoittajia väärän mielipiteen vuoksi. Kertovat itse, kun siirtyneet toisiin alustoihin. Koska valkoinen ylivalta.
Jos rekisteröityy medioihin, kannattaa hommata sellaiset systeemit, mitkä takaa yksityisyyden. Esimerkiksi email Protonmail suojaa yksityisyyden hyvin. Siihen saa kai vielä joitakn lisäsuojauksiakin asetettua itse. Myös hakuohjelmaksi joku muu googlen tilalle, ja whatsappin tilalle joku muu. MeWe-alustasta olen kuullut, että bannaa myös kuten Twitter.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin joskus rekisteröityneenä ja sain todella paljon kuraa niskaan, vaikka asialliseen ja kohteliaaseen sävyyn kirjoitin. En loukannut tai haukkunut ketään ja siltikin mielipiteeni ja näkökantani väännettiin negatiiviseksi. Jatkoin samaan tyyliin kirjoittamista vierailijana ja kommenttini olivatkin yllättäen hyviä ylänuolien määrästä päätellen.
Sama täällä. Nimimerkillä kirjoittaessa tuntui kuin joutuisi silmätikuksi. Ilman nimimerkkiä voin kirjoittaa paljon vapautuneemmin.
Vierailija kirjoitti:
Periaate entisenä it-alan ihmisenä.
Samaa periaatetta olen noudattanut minäkin.
-tavan tallaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Nimimerkillä kirjoittaessa tuntui kuin joutuisi silmätikuksi. Ilman nimimerkkiä voin kirjoittaa paljon vapautuneemmin.
Kokemusta moisesta kauan sitten s24-ajoilta, kun kirjoittein rekisteröityneenä palstalla. Joku sitten otti silmätikukseen, kun ei kirjoitukseni miellyttänyt ja sähköpostiini alkoi tulemaan kaikenlaista sontaa, mm. oli sähköpostillani mukamas laittanut seuranhakuilmoituksen jonnekin ja siihen sitten joku vastasi. Mutta se oli tämä sama tyyppi jolla ei ilmeisesti ollut parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika sekopäinen palsta eräänlainen nettimaailman tunkio, joten miksi rekisteröityisin tänne(kään). Välillä on vain hauska käydä katsomassa, miten sekaisin porukka on, kun jotain uskomushoitaja-mariaa puolustelee tai muuten putinis-persuisesti foliohattuilee
On täällä kaikenlaisia huutelijoita, mutta tämä palsta on toistaiseksi ollut se paikka, missä saa sentään ääneensä kuuluviin. Usan vaalien aikaan omia mielipiteitä ei saanut Ilta-Sanomissa tai HS:ssa esikn, niin tänne sai.
Jos tämä palsta vaatii rekisteröitymisen, niin tämä palsta muuttuu kukkahattutätien palstaksi. Eihän täällä muutenkaan enää ole lukijoita, tietoa tulee joka paikasta niin paljon muualtakin, että, jos tämä palsta sen zuroituu, niin mitä järkeä täällä on roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Twitteristä bannataan rekisteröityneitä kirjoittajia väärän mielipiteen vuoksi. Kertovat itse, kun siirtyneet toisiin alustoihin. Koska valkoinen ylivalta.
Jos rekisteröityy medioihin, kannattaa hommata sellaiset systeemit, mitkä takaa yksityisyyden. Esimerkiksi email Protonmail suojaa yksityisyyden hyvin. Siihen saa kai vielä joitakn lisäsuojauksiakin asetettua itse. Myös hakuohjelmaksi joku muu googlen tilalle, ja whatsappin tilalle joku muu. MeWe-alustasta olen kuullut, että bannaa myös kuten Twitter.
Gmail on kyllä syöpää. Kerran eräälle lääkärinettisivulle jätin sähköpostiosoitteeni kun piti kysyä nettihoitsulta syövästä ja heti seuraavana päivänä minulle soitti syöpävakuutuskaupittelija.
Minulla on täysin tunnistamaton sähköpostiosoite, jota käytän kaikkiin turhiin rekisteröitymisiin, niin kuin esim. vauva palstalle. Käyttäjänimenikin on joku palstan generoima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaate entisenä it-alan ihmisenä.Samaa periaatetta olen noudattanut minäkin.
-tavan tallaaja
Käytös-tavan tallaaja?
Hauskuus on siinä että tänne voi kirjoitella höpöjä anonyymisti.
Nimillä voi kirjoitella asiallisesti vaikkapa paikallislehden yleisönosastoon.