LA Tammikuussa 09, onko muita..
Monen monen kipean lapsettomuus vuoden jalkeen ja ongelmien jalkeen plussasimme. Plussamme sai alkunsa IVF tuoresiirrosta. Nyt mennaan Rv 4+2 ja laskettuaika menisi ilmeisesti tuonne 19.1.Olisi mukava kuulla onko meita tulevia tammikuu mameja muita ja miten teilla on alku alkanut. Aikaistahan tama on viela, mutta pakko hieman hihkua..
Kommentit (24)
Tervetuloa Littlestar mukaan!
Krisse; np-ultra on heinäkuun toiseksi viimeisellä viikolla eli vielä pitkä aika odottaa. En ole pystynyt nauttimaan raskaudesta vielä, koska pelko keskenmenosta on kova. Mulla on ollut tukilääkkeinä progynova ja luget ja progynovan lopetin eilen ja nyt pelottaa, alkaako vuoto. Lugeja jatketaan vielä parisen viikkoa. Olen julkisella puolella. Oireita on ollut kyllä; jatkuva kuvotus ja vessahätä. Kuvotus oli välillä niin hirveää, että makasin sängyssä koko viikonlopun.
Töitä on vielä reilu viikko ja alkaa myöskin 4 viikon loma. Kerron töissä ehkä lomien jälkeen, mikäli kaikki menee hyvin siihen asti.
Hei kaikille!
En tiedä muistaako kukaan minut? Mulla kuitenkin pitkä hoitohistoria (IVF) takanani. Mentiin hoitoihin loppuvuodesta 2002, vuosien varrelle on mahtunut varhaisia keskenmenoja, 2 munatorvenpoistoa, useita siirtoja, pitkiä taukoja ja pettymyksiä. Nyt tästä tokasta IVF:n tuoresiirrosta Helmikuussa heikko plussa joka sitten päättyi keskenmenoon. Ja ekasta PAS:ista vahva plussa joka osoittautuikin sitten kaksosraskaudeksi ja laskettu päivä on 12.01-2008
Satumarika: muistaakseni oltiin samassa piinisryhmässä Helmi-Maaliskuussa !?
Miisu 12+6
Hei Miisu, taidettiin piinailla samassa ketjussa. Meilläkin näkyi varhaisultrassa kaksosraskaus.. mutta parin viikon päästä np-ultrassa sitten näkee miten on käynyt. Millaisia raskausoireita sulla on ollut?
Satumarika 10+1
Me ollaan Britaniassa. Aitiyshuolto toistaiseksi ollut hieman sekavaa ja osittain olen ollut pettynyt. Katilon (neuvola) kanssa ollut ongelmia, no ensimainen tapaaminen nyt vihdoin ja viimein loppu viikosta tulossa joten ehka sitten selviaa asiat paremmin. Laakkeet ja hammashuolto ilmaisia raskausajan seka "lapsivuode ajan".
Jalleen eilen kavaisin sairaalassa (missa hoito erinomaista) kun proteiinit ja verenpaine koholla, oli normaalit sairaalaan paastya.
Ma en ole toissa talla hetkella joten ei ongelmia asian kertomisen suhteen, tosin yritan etsia kuumeisesti toita koska tue muuten nolla.
Onko muita ulkomaan asukkeja?