Sorruin jo ostamaan kevätvaatteita:)
Kiertelin kaupoissa ja valikoimaa oli jo niin paljon että sorruin ostamaan pojalle kevätvaatteita.Lähinnä olin pohdiskellut tuota välikausiasun hankintaa ja päädyin sitten kuitenkin Reimaan.Ticketin oranssit ja vihreät näytti luonnossa jotenkin tosi kirkkailta ja voimakkailta väreiltä, joten ostin sitten Reimatcin yksivärisen takin+ housut+hatun+hanskat.Reimalla oli muuten tosi kivan näköisiä pipoja ja niitä ostin itse asiassa parikin erilaista.Noo...nyt pitäisi löytää vielä kyläilytakki+ kenkiä+ muita vaatteita jne. joten onhan tässä vielä kierreltävää kevään kuluksi:D Onneksi viime kevään haalari menee vielä.
Kommentit (9)
Hintaa oli 79e ja ainakin minun silmään takki vaikutti tosi laadukkaalta.Meillä on ollut aikaisemmin Reimatecilta vain haalareita ja itse olen ollut niihin todella tyytyväinen.Ostoksilla olin Helsingin keskustassa +Espoon Isossa Omenassa.
Täytynee etsiä siis sieltä keskustasta, Isossa Omenassa emme juuri käy. 79e kuulostaa kalliilta, mutta kai se täytyy kärsiä... Käytetystä takista (98cm) sain itse myymällä 30e, joten eihän siihen erotusta jää kuin 49e;) Nyt haussa olisi koko 110-116.
nia, olisin voinut ostaa yhtä hyvin armyvihreän (ei muuten ollenkaan kirkas väri) tai kauniin vaalean sinisen. Kumpaa jompaa väriä saa olla sitten nuoremman takki, kunhan babymallit tulee...
mutta haikailen silti tytöille uusia 2-osaisia reimateciltä. Värit keltainen ja v.pun oli musta niiiin ihanat. Tunnen itseni ja tulen niihin vielä sortumaan. Toiset puvut jää sitten varmaan päiväkotikäyttöön ja toiset kotiin/kaupoille ym...
Siis joka on kuvastossa sillä nimellä?Ostin nimittäin jo siis ne yhdet housut (takkiin sopivat) mutta todennäköisesti ostan käytännöllisyyssyistä vielä toisetkin erivärisenä.Takin väriin kävisi periaatteessa juuri se savi/muta -mikä väri onkaan joten mietin että onko Reimatecilla _kaksi_ eri sävyä;muta ja savi?Meillä on siis hankittuna sellainen 06-pipo vähän beigeen vivahtavana värinä ja haluaisin saman sävyiset housutkin...Sekavaa sepustusta mutta vaatefriikki taidan olla...Kotiäidin harrastus:D
Selvennykseksi vielä että se Ticketin oranssi ja vihreä oli kyllä sinällään ihan kauniita värejä (harkitsin pitkään juuri niiden ostoa)mutta ei ehkä meidän pojalle sopivia kuitenkaan:)
Itseasiassa tohon oranssiin sopii kaikki pojan housut, tummansiniset ja farkut, ruskeat ja armyvihreät, helppo väri siinä mielessä.
Mitä kokoa ostit ja mistä? Meillä on hyvät kirpparilta hankitut Travallen kosteussuojatut välikausihousut ja niille ajattelin seuraksi Reimatecin välikausitakkia. Meillä on yksi Reimatecin takki ollut, ja se oli kyllä todella hyvä.