Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaisin naisten mielipidettä miehen tavoista

Vierailija
05.02.2021 |

Mies 33v, asun yksin omassa isossa talossa, lapsia ei ole ja sinkku olen ollut monta vuotta.

Ja niistä tavoista kysyisin mielipidettä..
- Kotini sisustus on viimeisen päälle. Pidän siisteydestä ja siivoan usein, jonka takia en halua sotkea ja ruoka syödään vain ruokapöydässä, ei sängyllä eikä sohvalla
- Silitän lakanat, koska haluan niiden olevan suorat ja petivaatteet ovat valkoiset koska en pidä kuvioista
- Vaihdan uudet vaatteet päivittäin
- Olen tarkka hygieniasta
- En tupakoi ja juon todella harvoin ja silloinkin vähän
- Minulla on pieni koira, joka nukkuu samassa sängyssä kanssani. Lemmikkini on minulle todella rakas ja tärkeä
- Kerran kuussa käyn sunnuntailounaalla vanhempieni luona ja tästä en luovu, koska koko perheemme kokoontuu silloin yhteen
- Toivon tyttöystävältäni läheistä ja hyvää suhdetta vanhempiini ja sisarukseeni
- Luen kirjoja ja harrastan muutakin, mutta viihdyn paljon kotona

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sängyssä ja sohvalla. En halua läheistä suhdetta sukuusi tai oikeastaan suhdetta ollenkaan. Juttelen heidän kanssaan kohteliaasti jos kutsut heidät kylään.

Lakanat saat silittää, minä en tee sitä koskaan. Mutta naureskelen ja kuittailen kun silität.

Vierailija
62/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuutena kuulostaa hyvältä! Varmasti ottaja löytyy jos elämääsi sellainen mahtuu.

Henkkoht koiran kanssa nukkuminen ja vanhempien näkeminen joka viikko ei millään toimisi minulle. Moni muu juttu olikin todella hyvä! Itsekin vaihdan vaatteet joka päivä ja kotini on siisti ja tykkään olla kotona ja lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei mielestäni kuulu sänkyyn ja mihinkään ns pakkosukulointiin en alkaisi. Eli jos mies olettaa, että kerran kuussa vietän sunnuntain hänen perheensä kanssa niin ei onnistu.

Vierailija
64/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voisi sotkea asuntosi ja rikkoa rakkaat rutiinisi. Lisäksi pieni koirasi voisi olla mustasukkainen, jos kainalossasi olisi nainen. Mieti vielä.

Vierailija
65/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät pidä tavoistasi, koska sinulla on samanlaiset tavat kuin heillä itsellään.

Nainen haluaa Äijän jonka äijämäisistä tavoista valittaa palstalla.

Täältä löytyy. Syön sohvalla monesti. Siivoan kun sille on tarvetta (kerran viikossa tai kahdessa). Päällysvaatteet vaihtuu kun ovat paskaiset, alusvaatteet toki aina kun olen hikoillut kunnolla. Keittiön pöydällä saattaa lojua samat likaiset lautaset maanantaista perjantaihin. Vaatteita sohvalla tai tuolilla pinossa.

Vierailija
66/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia, mikä kehenkäkin kolahtaa. Erityisesti tykkään perhekeskeisyydestäsi, you're a real jem! Muuten pyytäisin sua treffeille heti, mutta koirasta sängyssä en vaan kyl pääse yli 🙈

Vierailija
67/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakki sängyssä hyi!!

Vierailija
68/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kuvioon ei lapset helpolla mahdu. T: Mies ja monen lapsen isä.

Vierailija
69/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kotini sisustus on viimeisen päälle. Pidän siisteydestä ja siivoan usein, jonka takia en halua sotkea ja ruoka syödään vain ruokapöydässä, ei sängyllä eikä sohvalla

* Mukavaa, että pidät siivoamisesta, koska itse olen hyvin epäjärjestelmällinen. Luultavasti kuitenkin valittaisit sotkemisestani. Voin kuitenkin opetella syömään ainoastaan ruokapöydässä. Saat myös päättää sisustuksen lähestulkoon yksin.

- Silitän lakanat, koska haluan niiden olevan suorat ja petivaatteet ovat valkoiset koska en pidä kuvioista

* Olisi ihanaa nukkua sileissä lakanoissa, mutta kuulostaa hieman neuroottiselta.

- Vaihdan uudet vaatteet päivittäin

* Tämäkin kuulostaa hieman neuroottiselta. Itse pidän esimerkiksi samoja housuja useamman päivän.

- Olen tarkka hygieniasta

* Hienoa! Lupaan käydä suihkussa aina ennen kuin tavataan.

- En tupakoi ja juon todella harvoin ja silloinkin vähän

* Kiva! Itse olen lopettanut tupakoinnin muutama vuosi sitten ja alkoholia en käytä ollenkaan.

- Minulla on pieni koira, joka nukkuu samassa sängyssä kanssani. Lemmikkini on minulle todella rakas ja tärkeä

* <3

- Kerran kuussa käyn sunnuntailounaalla vanhempieni luona ja tästä en luovu, koska koko perheemme kokoontuu silloin yhteen

* Kyllähän tuo kerran kuussa onnistuu.

- Toivon tyttöystävältäni läheistä ja hyvää suhdetta vanhempiini ja sisarukseeni

* Uskon heidän pitävän minusta, koska suurin osa ihmisistä tekee niin. Pääset tutustumaan myös minun vanhempiini ja sisaruksiini, olen paljon tekemisissä heidän kanssaan.

- Luen kirjoja ja harrastan muutakin, mutta viihdyn paljon kotona

* Sama juttu täällä!

Luultavasti kuitenkin siisteyskäsitykset eroaisivat sen verran, että ei meistä paria tulisi. :D

Vierailija
70/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan ehdottomasti naimisiin ennen lapsen hankintaa ja haluan isäksi, mutta suurperhettä en halua.

Vierailija
71/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunlaiseni nainen varmasti ajaisi sinut hulluuden partaalle. Ja sinunlaisesi mies saisi minut arastelemaan kylässä käyntiä kämpälläsi. Pelkään että sotken siellä jotain ja sitten hyökkäät rätti kädessä ja kulmat kurtussa sitä aiheuttamaani sotkua siivoamaan. En itse siivoa kauheasti, vaikka kotona ovat tavarat kyllä hyvässä järjestyksessä, nurkissa on pölypalloja vähän väliä. Tykkään myös juoda kahvia olohuoneessa kun esim. katson uutiset tai jotain elokuvaa. Joskus syönkin siellä. Lakanoiden silitys..... no, vanha kansa mankeloi ne ja mankeloidut puhtaat lakanat ovat kyllä ihanaa luksusta. Meillä on kuivausrumpu, joten hyvin vähän meillä silitetään yhtään mitään.

Kysymys sinulle onkin, miten hyvin siedät sitä että toisella on erilainen käsitys esimerkiksi siitä onko lakanoita syytä silittää? Olet varsin pedantti kodinhoitoasioissa, oletko sitä kaikessa muussakin? Ja mihin edellliset suhteesi ovat kariutuneet?

En hyökkää kenenkään kimppuun rättikädessä, mutta miksi sotkisit? Etkö osaa syödä nätisti keittiönpöydän ääressä? Parisuhde vaatii joustoa ja haluan, että lakanat on silitetty. En asunut yhdessä entisen tyttöystäväni kanssa, mutta rakastin naista enemmän kuin hän minua ja päätyi jättämään minut, kun oli nuorempi ja menevämpi. Olen tarkka ja hoidan työasiat hyvin, mutta osaan myös pitää hauskaa ja rentoutua.

No olen aika varma että sinulle tätä ei tapahdu koskaan, mutta olen itse hiukan kömpelö ja onnistun ihan kauniisti pöydän ääressä syödessänikin joskus vahingossa läikyttämään vaikka viiniä tai kahvia lattialle asti, samoin tiputtamaan murusia vaikkapa leipää tai jälkkäriä syödessä. Saappaistani saattaisi eteisesi lattialle jäädä muutama hiekanjyvä. Istuisin todennäköisesti tikkusuorana ja henkeä pidättäen sinun puunatussa keittiössäsi peläten jokaista suupalaa tai kulausta koska tuho ja paheksunta voi iskeä. Voin myös kuvitella että siinä jäykkänä "kauniisti" istuessa tulisi mieleen että voisin sen sijaan juuri nyt loikoilla rennosti kotonani olohuoneen sohvalla pitsasta ja Netflixistä nauttien... Ehei, ei tuosta tulisi mitään. Olen liian suurpiirteinen tyyppi ja saisin vaan verenpaineesi nousemaan.

Hauskin on tuo kolmas lauseesi: Parisuhde vaatii joustoa ja haluan että lakanat on silitetty. Jos nettiin laitat deitti-ilmoituksen, laita tuo otsikoksi. Karsii tehokkaasti sinulle sopimattomat daamit.

Vierailija
72/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tunnen aivan sinulta vaikuttavan miehen. Hänkin on sinkku. Kävin kerran hänen luonaan kahvilla. Voisarven syöminen hänen keittiössään tuntui jotenkin rikolliselta. Lisäksi hän on erittäin tarkka sisustuksestaan. Hänen kokonaisvaltaisesti harkittu (huom. jopa pistokkeet ja katkaisimet oli vaihdettu design-versioiksi) sisustuksensa menisi varmasti pilalle, jos joku muuttaisi hänen kanssaan ja toisi omat rojunsa.

Vierailija
73/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on viime vuosina jaellut sellaisia iskuja, että kyllä nuo sinun ominaisuutesi ja elämäsi kuulostavat aika latkulta siihen verrattuna. Ei jaksa enää suorat matonhapsut ja mankeloidut lakanat niin kiinnostaa, saati tiukat säännöt ruokailun tms. suhteen. Jos joskus vielä rakkaan saan vierelleni, niin saatan haluta syödä ruuatkin ja juoda viinilasillisen jos toisenkin hänen kanssa sylikkäin sohvalla. Pingotus ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
74/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tunnen aivan sinulta vaikuttavan miehen. Hänkin on sinkku. Kävin kerran hänen luonaan kahvilla. Voisarven syöminen hänen keittiössään tuntui jotenkin rikolliselta. Lisäksi hän on erittäin tarkka sisustuksestaan. Hänen kokonaisvaltaisesti harkittu (huom. jopa pistokkeet ja katkaisimet oli vaihdettu design-versioiksi) sisustuksensa menisi varmasti pilalle, jos joku muuttaisi hänen kanssaan ja toisi omat rojunsa.

Silloin kun luonani on vieraita syömässä, niin en todellakaan kyttää ja ala nipottaa murusista, mutta haluan että tiskit tiskataan ja jäljet siivotaan heti kun ruokailu on ohi. En halua, että pöydälle jää mitään ylimääräistä. Tällä tavalla koti pysyy siistinä. Olen tarkka sisustuksesta, koska kaikki mitä olen kotiini hankkinut, olen tehnyt niiden eteen töitä.

Vierailija
75/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsisi eniten, ettei voisi syödä muualla kuin pöydän vieressä.

Vierailija
76/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun luonani on vieraita syömässä, niin en todellakaan kyttää ja ala nipottaa murusista, mutta haluan että tiskit tiskataan ja jäljet siivotaan heti kun ruokailu on ohi. En halua, että pöydälle jää mitään ylimääräistä. Tällä tavalla koti pysyy siistinä. Olen tarkka sisustuksesta, koska kaikki mitä olen kotiini hankkinut, olen tehnyt niiden eteen töitä.

Onhan tuo heti siistiminen tietenkin järkevää. Mutta. Alatko siis tiskaamaan ja pyyhkimään tasoja ja pöytää heti kun lautaset ja lasit ovat tyhjenneet vaikka vieraasi ovat vielä kotonasi? Itse laitan astiat koneeseen tai jätän tiskipöydälle ja keskityn seurusteluun. Ne astiat ja tasot saa puhtaaksi senkin jälkeen kun vieraat on häipyneet.

Olen joskus viettänyt muutaman viikonlopun erään sukulaisperheen mökillä, siis ihan varta vasten kutsuttuna. Heillä oli juuri tuollainen tapa että joka aterian jälkeen siivottiin, pyyhittiin ja lakaistiin perinpohjaisesti. Jokaiselle aterialle myös laitettiin ruoka kaikkien sääntöjen mukaan ja katettiin posliinit pöytään, ei mitään notskimakkarameinikiä siinä huushollissa. Tuota kun teki kolme kertaa päivässä plus se ruoanlaitto ja tiskaaminen päälle, olin ihan helpottunut päästyäni taas kotiin. Koko ajan pingotin ja tunsin että teen kaiken väärin. No, kerran pääsin ruokailujen välissä soutelemaan tunniksi järvelle. 

Vierailija
77/81 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan ehdottomasti naimisiin ennen lapsen hankintaa ja haluan isäksi, mutta suurperhettä en halua.

Jaa, no saatiin ensimmäinen lapsi ja mentiin sitten vasta naimisiin. Eniten naisia saattaa säikäyttää tapa millä tavalla ilmaiset asiat. Niistä paistaa läpi sellainen ehdottomuus, joka ei jätää tilaa minkäänlaisille kompromisseille. Tyylin my way or high way. Tossu ei tarvi, eikä pidäkään olla, mutta asioista saa ja pitää voida keskustella. Onnea etsintään. T:Mies ja monen lapsen isä.

Vierailija
78/81 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no saatiin ensimmäinen lapsi ja mentiin sitten vasta naimisiin. Eniten naisia saattaa säikäyttää tapa millä tavalla ilmaiset asiat. Niistä paistaa läpi sellainen ehdottomuus, joka ei jätää tilaa minkäänlaisille kompromisseille. Tyylin my way or high way. Tossu ei tarvi, eikä pidäkään olla, mutta asioista saa ja pitää voida keskustella. Onnea etsintään. T:Mies ja monen lapsen isä.

Lisään vielä, että erityisesti ne lapset pistävät aikataulut sekaisin välillä halusit tai et.

Vierailija
79/81 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön sängyssä ja sohvalla. En halua läheistä suhdetta sukuusi tai oikeastaan suhdetta ollenkaan. Juttelen heidän kanssaan kohteliaasti jos kutsut heidät kylään.

Lakanat saat silittää, minä en tee sitä koskaan. Mutta naureskelen ja kuittailen kun silität.

Olet huolimaton ja parisuhteeseen kelpaamaton nainen. Ei jatkoon.

Vierailija
80/81 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira ei mielestäni kuulu sänkyyn ja mihinkään ns pakkosukulointiin en alkaisi. Eli jos mies olettaa, että kerran kuussa vietän sunnuntain hänen perheensä kanssa niin ei onnistu.

Pakkosukulointiin? Miten ylipäätään suhtaudut vanhempiin ihmisiin? Huolestuttava ajatusmalli sinulla.