Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaisin naisten mielipidettä miehen tavoista

Vierailija
05.02.2021 |

Mies 33v, asun yksin omassa isossa talossa, lapsia ei ole ja sinkku olen ollut monta vuotta.

Ja niistä tavoista kysyisin mielipidettä..
- Kotini sisustus on viimeisen päälle. Pidän siisteydestä ja siivoan usein, jonka takia en halua sotkea ja ruoka syödään vain ruokapöydässä, ei sängyllä eikä sohvalla
- Silitän lakanat, koska haluan niiden olevan suorat ja petivaatteet ovat valkoiset koska en pidä kuvioista
- Vaihdan uudet vaatteet päivittäin
- Olen tarkka hygieniasta
- En tupakoi ja juon todella harvoin ja silloinkin vähän
- Minulla on pieni koira, joka nukkuu samassa sängyssä kanssani. Lemmikkini on minulle todella rakas ja tärkeä
- Kerran kuussa käyn sunnuntailounaalla vanhempieni luona ja tästä en luovu, koska koko perheemme kokoontuu silloin yhteen
- Toivon tyttöystävältäni läheistä ja hyvää suhdetta vanhempiini ja sisarukseeni
- Luen kirjoja ja harrastan muutakin, mutta viihdyn paljon kotona

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mielipidettä kaipasit?

Minulle sinä et sopisi, sillä en ole kovin siisti ihminen ja lisäksi poltan ja juon. Sukuni kanssa olen tosi läheinen mutta siihen meidän yhteiset piirteet sitten jäävätkin.

Olet siis nappivalinta jollekin mutta et kaikille. Muuta en tähän osaa sanoa.

Vierailija
42/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin rennon elämänasenteen omaavan naisen kanssa et ehkä sopisi yhteen. Omaan makuuni kuulostat aika joustamattomalta ja tapoihisi kangistuneelta. Usein siihen liittyy myös tietty tunne-elämän ja oman käytöksen typistyneisyys tai kontrollointi. En jaksaisi sellaista yhtään. Mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koiria sängyssä pahimmillaan tai parhaimmillaan kolme. En ymmärrä miten koira sängyssä istuu kireään hygieniakäsitykseen.

Ja kun seurustelen, seurustelen sen valitsemani tyypin kanssa. En hänen perheensä. Asialliset välit voi olla mutta en halua mitään pakollista kanssakäyntiä. Jos ovat kivoja ja yhteydenpito sujuu luonnollisesti niin asiat edetkööt omalla painollaan.

Vierailija
44/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstin perusteella tulee kuva neuroottisesta ja takakireästä miehestä, joka kulkisi perässäni oikomassa maton hapsuja ja sohvatyynyjä. En usko että tulisimme toimeen.

Vierailija
45/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin siisti ja järjestyksestä pitävä nainen, mutta koira vuoteessa olisi ehdottomasti se kaatava tekijä. E I IKINÄ. Koiran paikka on lattialla. Vuoteeni haluan pysyä sekä karvattomana, että bakteeri- ja likavapaana. Koira kantaa turkissaan ja tassuissaan sisälle ulkoa ihan kaikkea paskaa, vaikka tassut ja mahanalusen pesisi joka lenkin jälkeen.

En myöskään halua jäykkää nipoa vierelleni, elämässä täytyy olla joustavuutta puoleen ja toiseen. Minulla on pari tuollaista kontrollifriikkiä sukulaista (sekä naisia, että miehiä), ja jokainen heistä on jäänyt katkeraksi yksineläjäksi, kun epärealistiset odotukset toiseen sukupuoleen on kaatanut kaikki suhteet.

Vierailija
46/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää siis kysymys av-palstalaisten mielipiteestä sun treffi-ilmoitukseen? Julkaise vaan ja kato tuleeko mätsejä :D ei siinä paljoo häviä

Vierailija
47/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli yksi kysymys itselle mieleen. Tätä et tosin kysellyt. Oletko ajatellut haluavasi lapsia joskus? Äkkiseltään kuulostaa, että kotiisi ei niitä sopisi.

Itse olin nuorempana todella siisti, varmaan neuroottinen useamman mielestä. Sopiva kumppani löytyi tästä huolimatta, mutta lakanoiden silittelyt kyllä jäi ensimmäisen lapsen synnyttyä. Ei ollut pahin pelko enää muruset sängyssä tai ryppyiset alusvaatteet. Mikäli lapsia toivoisit joskus elämääsi, joudut kuvaamastasi tasosta luopumaan ainakin kymmeneksi vuodeksi. En tarkoita etteikö säännöistäsi voisi osin pitää silloinkin kiinni, mutta tuleehan lapsista väkisinkin "sotkua"...

Ja pahoittelit, meni vähän aiheen vierestä.

Vierailija
48/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, myös 33v.

Pidän nykyään kuviollisista lakanoista, matoista ja verhoista. Ainakin 10 vuoden ajan käytin pelkästään yksivärisiä, kuvioimattomia juttuja kunnes kelkka kääntyi..

Koira-asiaan vaikuttaisi minun tapauksessani paljon koiran rotu. Chihuahua, pomeranian, mäyris tai muu sylikoira enemmän kuin ok kun itsellänikin on. Mikään pitbull, husky tai muu iso koira ei käy missään tapauksessa.

Siisteystasoni on hyvä, mutta en jaksa stressata jos viikkosiivous siirtyy. Saastaista ei saa olla, mutta pölypallot joutaa kyllä joskus odottaa parempia siivousaikoja.

Olen uranainen, en kovin perhekeskeinen enkä hoivaviettinen ts en uhraudu mielelläni toisten hyväksi. Se vaan ei tule mieleeni. Tästä tulisi ehkä kitkaa noihin sunnuntailounaisiin.

Lemmikkikoirani on Kääpiöpinseri ja koira on aina puhdas, silloin kun nukkuu vieressäni sängyllä.

Vierailija
49/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira sängyssä on tässä pahin. Toiseksi pahinta että koira on pieni, eli toisin sanoen joku rasittava pikku räksyttäjä. Mitään saksanpaimenkoiraa pienempää en katselisi hetkeäkään.

Muut asiat olisi ok jos miehellä on hyvä luonne ja paljon huumorintajua.

Vierailija
50/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira sängyssä on tässä pahin. Toiseksi pahinta että koira on pieni, eli toisin sanoen joku rasittava pikku räksyttäjä. Mitään saksanpaimenkoiraa pienempää en katselisi hetkeäkään.

Muut asiat olisi ok jos miehellä on hyvä luonne ja paljon huumorintajua.

Tiedät valitettavan vähän koiraroduista. Koirani on kyllä pieni, mutta ei turhia räksytä ja olen kouluttanut hyvin.

Vierailija
51/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nipottajalta eli tylsältä

Vierailija
52/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoaksi kelpaa vain jauheliha ja pasta tai kana ja riisi, olenko oikeassa?

Vierailija
53/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kysymys. Jos nainen vaatii että joka lauantai sinun täytyy olla hänen vanhemmillaan ja omata läheinen suhde hänen vanhempiinsa, isäpuoleensa, tätiinsä, 3 siskoonsa ja kahteen veljeensä sekä enoon ja enon vaimoon ja lapsiin niin se olisi sinulle ok?

Eikö ihmiset ymmärrä lukemaansa? Kerran kuussa vanhempien luona sunnuntailounaalla. EI joka viikko!

Muuten minunkin mielestä liikaa sääntöjä ja nukkuu koiran kanssa. Onko koira tarpeeksi puhdas?

Vierailija
54/81 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan aikuinen mies omasta tahdostaan lenkkeilytä tuommoista lamppuharjaa

Vierailija
55/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoaksi kelpaa vain jauheliha ja pasta tai kana ja riisi, olenko oikeassa?

Olet väärässä. Pastaruokia välttelen, mutta riisiä syön eri muodossa ja tykkään kokkaamisesta ja tulisesta ruoasta.

Vierailija
56/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kysymys. Jos nainen vaatii että joka lauantai sinun täytyy olla hänen vanhemmillaan ja omata läheinen suhde hänen vanhempiinsa, isäpuoleensa, tätiinsä, 3 siskoonsa ja kahteen veljeensä sekä enoon ja enon vaimoon ja lapsiin niin se olisi sinulle ok?

Eikö ihmiset ymmärrä lukemaansa? Kerran kuussa vanhempien luona sunnuntailounaalla. EI joka viikko!

Muuten minunkin mielestä liikaa sääntöjä ja nukkuu koiran kanssa. Onko koira tarpeeksi puhdas?

Koirani on aina puhdas silloin kun on sisällä ja nukkuu vieressäni. Jos ulkona on rankkasade ja rapaa kantautuu sisään, niin siistin koiran aina ennen kuin päästän sen vapaalle kodissani.

Vierailija
57/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok, mutta kuulostaa siltä että etsit jotain esittelynaista valmiiseen elämääsi. Karistaa suurimman osan naisista pois, koska suurin osa kuitenkin haluaa rakentaa elämää kumppanin kanssa yhdessä. Ei niin, että ainoa vaihtoehto on muuttaa miehen paikkakunnalle miehen kotiin missä ei ole mitään omaa.

Esimerkiksi minulla on oma kotini, jonka toki olen sisustanut oman makuni mukaan. En silti oleta asuvani tässä loppuelämääni , tai vaikka asuisinkin, ymmärrän, että mikäli mahdollinen kumppanini muuttaisi tänne, minun olisi raivattava hänelle omaa tilaa ja antaa mahdollisuus vaikuttaa sisustukseen. Eihän hän muuten voisi kokea taloa kodikseen vaan olisi koko ajan kuin joku vieras. Ei kukaan halua elää sillä tavalla.

Vierailija
58/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät pidä tavoistasi, koska sinulla on samanlaiset tavat kuin heillä itsellään.

Nainen haluaa Äijän jonka äijämäisistä tavoista valittaa palstalla.

Vierailija
59/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi ap:n perhe, koska omaa ei ole. Koira nukkuu kyllä kopassa sängyn vieressä ja minunkin koirani pitäisi olla tervetullut yhtälöön. 

Noilla neuroottisuusspekseillä pitäisi varmaan olla omat kodit tai sitten pitäisi osua sisustusmaut yksiin. En kyllä keksi yhtään syytä, mihin ap tarvitsee tai haluaa naista, siitä tulee vaan murusia keittiöön ja ryppyjä lakanoihin. Koirakin on jo sängyn täytteenä. 

Vierailija
60/81 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät pidä tavoistasi, koska sinulla on samanlaiset tavat kuin heillä itsellään.

Nainen haluaa Äijän jonka äijämäisistä tavoista valittaa palstalla.

Tämä.

Naiset haluavat myös että sinulle on "aivan sama" jotta he voivat päättää kodista itse vielä suuremmalla tarkkuudella ja neuroottisuudella kuin sinä.

(ja tietysti samalla valittaa kun miehelle on "aivan sama")