Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä puolueen edustajaa aiot äänestää kuntavaaleissa?

Vierailija
05.02.2021 |

Minkä puolueen edustajaa aiot äänestää kuntavaaleissa? Miksi?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän ehdokasta (ja puoluetta) jolle ovat tärkeitä sote- ja hyte-asiat sekä peruspalveluiden säilyttäminen tällä omalla paikkakunnalla, mm. koulutus. Myös toimiva infra (turvalliset koulutiet, julkinen liikenne koululaisille ja ikäihmisille) ja kunnan houkuttelevuus muuttovoittokuntana erityisesti lapsiperheille. Eli itseäni ja sitä kautta Vihreitä.

Miten nämä asiat liittyvät vihreisiin? Äänestät sinkkupuoluetta, mutta haluat lapsille palveluita. 

Vierailija
42/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi äänestää Halla-ahoa mutta en pidä heidän kyvystään huolehtia eläinten oikeuksia. Ja sitten Persuissa on liikaa Hakkaraisen tapaisia.

Vihreiden eläinoikeuspolitiikkaan olen myös pettynyt. Heillä tosin on yksi varteenotettava ehdokas Espoossa jota voisin äänestää. Neljäntenä listallani on Kokoomus ja viidentenä Vasemmistoliitto.

Ikinä en äänestä Keskustaa.

Etkä näköjään demareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta, koska riittää tämä taskujeni loputon kaivelu.

Eihän tyhjissä taskuissasi ole edes mitään käännettävää.

Vierailija
44/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tampereella ja äänestän Sanna marinia. Olen 30v mies.

Vierailija
45/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stadissa vassaria. En tajua ihmisiä jotka on kannattavinaan vasemmistolaisia arvoja ja äänestää vihreitä Stadissa. Jos taas kaipaa oikeistopolitiikkaa lievällä vihertwistillä (tosin puistot ja metsät tuhotaan) niin sitten vihreet on se oikee valinta.

Näin juuri! Ehdokkaita kaksi, vielä en ole varma kumpaa äänestän.

Vierailija
46/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi äänestää Halla-ahoa mutta en pidä heidän kyvystään huolehtia eläinten oikeuksia. Ja sitten Persuissa on liikaa Hakkaraisen tapaisia.

Vihreiden eläinoikeuspolitiikkaan olen myös pettynyt. Heillä tosin on yksi varteenotettava ehdokas Espoossa jota voisin äänestää. Neljäntenä listallani on Kokoomus ja viidentenä Vasemmistoliitto.

Etkä näköjään demareita.

Hitsi. Unohdin koko puolueen:)

Vierailija
47/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdokasasettelu ei ole vielä valmis, joten ei ole selvillä vielä. Todennäköisesti kuitenkin kokoomus tai vihreät.

Aika ailahteleva äänestäjä. Näillä kahdella puolueella on hyvin erilaiset arvot, joten hieman ihmetyttää, ymmärtääkö tässä äänestäjä, mitä äänestää.

Itsellä on korkeat ansiot ja kokoomus ajaa järkevää talouspolitiikka ja sitä ettei kahta korkeinta tulodesiiliä veroteta kuoliaaksi.

Toisaalta huolestuttaa, että jatkuvalla luonnonvarojen riistämisellä ja kertakäyttökultturilla käytämme tulevien sukupolvien resurssit loppuun ja hukumme paskaan ennenkuin ilmasto ehtii tehdä meistä selvää.

Ihan samojen vaihtoehtojen välillä pohdin kuin tuo alkuperäinen kommentoija.

Vierailija
48/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja.

Se on huonoista vaihtoehdoista vähiten huonoin nykyään.

Vierailija
49/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta, helppo päätös. Älykkäitä ehdokkaita hyvällä teemalla. 

Ja arvopohjalla.

Vierailija
50/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kuntavaaleissa vasemmisto. Haluan pitää peruspalvelut lähellä, saavutettavissa, julkisina ja kohtuuhintaisina.

Missä kunnassa nämä toteutuu?

Vierailija
51/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihreitä vihataan tällä palstalla? Äänestän varmaan vihreitä, vasemmistoa, feministejä tai eläinoikeus.

Jotain näistä minäkin. Feministit ei ehkä ole mulle vaihtoehto. Ehkä kuitenkin äänestän Vihreitä, pelkään että jos en äänestä heitä vaan esim Eläinoikeuspuoluetta niin ääneni menee hukkaan kuin kuin yleensä käy pienpuoluetta äänestää.

Vierailija
52/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä näköjään demareita.

Ymmärrän sinua. SDP ja heidän puheenjohtajansa ovat nykyään varsin näkymättömiä ja olleet hyivn vähän esillä.

Vierailija
53/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää mutta ensimmäistä kertaa elämässäni olen miettinyt Kokoomuksen äänestämistä. Harmi, ettei Jaana Pelkonen ole mukana tänä vuonna.

Vierailija
54/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Ainoat jotka edes yrittää ajaa oman maan hyvinvointia ensin.

Vierailija
55/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä näköjään demareita.

Ymmärrän sinua. SDP ja heidän puheenjohtajansa ovat nykyään varsin näkymättömiä ja olleet hyivn vähän esillä.

Pistän unohtamisen nukkumattomuuden piikkiin. 😬😷 Sanna ja Kiuru ovat olleet aika paljon, kun satun vielä olemaan sote-alalla (koronaneuvonnassa).

Vierailija
56/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miksi? Jos tuon ikäinen mies äänestää Sannaa, epäilen ettei kyseessä ole pääministerin poliittiset kyvyt.

Vierailija
57/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä näköjään demareita.

Pistän unohtamisen nukkumattomuuden piikkiin. 😬😷 Sanna ja Kiuru ovat olleet aika paljon, kun satun vielä olemaan sote-alalla (koronaneuvonnassa).

Ei sinun tarvitse puolustautua. Ei demareita tarvitse eikä pidäkään äänestää. PS on sinunkin puolueesi, kun haluat päästä Marinista eroon!

Vierailija
58/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus. Vihreät on saatava pois Helsingistä, menee kaupunki piloille

Vierailija
59/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueella ei ole väliä. Minulle riittää, että ehdokas on nainen, joka ajaa täydellistä karjanpito- sekä keinolannoitteiden täyskieltoa. Kaikki olisi luomututettua kasvisravintoa. Polttoaineet kiellettäisiin ja samoin kaukolämpö. Kaikki olisi täyssähköä ja asiat hoituisi somessa. Minun optimiehdokas olisi Sanna Marinin ja Greta Thunbergin yhdistelmä, siis ihminen täynnä kauneutta ja määrätietoisuutta. Muistakaa äänestäessänne, että täyssähköinen ja päästövapaa yhteiskunta on mahdollista saavuttaa vain ja ainoastaan äänestämällä oikeita, ennalta siihen tarkoitukseen valittuja ihmisiä!

Muista siis tämä, kun seuraavan kerran luulet lapsesi sairastuneen flunssaan, mutta todellisuudessa hän yskiikin ulos hiilipäöstöjen saasteita - näitä ei ole päöstöttömässä täyssähköisessä yhteiskunnassa.

Vierailija
60/61 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miksi? Jos tuon ikäinen mies äänestää Sannaa, epäilen ettei kyseessä ole pääministerin poliittiset kyvyt.

Peräkammarin poika katselee muotilehtien kansikuvia ja äänestää naista siksi, ettei todellinen seksuaalinen suuntautuminen paljastuisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi