Menetkö aina katsomaan ovisilmästä jos kuulet rappukäytävästä kävelyn tai oven sulkemisen ääniä?
Kommentit (39)
En, koska naapuri käy tupakalla usein ja minusta tulisi liian laiha :D Lisäksi sisäovi narahtaa paljastavasti, ja minua alettaisiin pitää (entistä) höpsömpänä mummelina.
No en ole ihan niin no life vielä kuitenkaan. Ehkä tulevaisuudessa.
Minulla on riistakamera asennettuna ovisimään ja pystyn seuraamaan rappukäytävää 24/7 puhelimestani.
Ovisilmä on katsomista varten, vähän niin kuin ikkuna.
LOL en todellakaan....tosi säälittävää jos joku näin tekee.. 😅
Silloin kun asuin kerrostalossa, niin aina! Monesti myös jos kuulin käytävästä keskustelua, niin raotin postiluukkua ja yritin kuunnella mitä siellä puhutaan. Kerran tosin kävi nolosti, kun luukku lipesi otteesta ja rämpsähti kiinni - ei jäänyt epäselväksi että salakuuntelin :D Tuon jälkeen siirryin kuuntelemaan ilmastointikanavan kautta.
Itselläni ovisilmä on asennettu niin päin, että käytävässä liikkuvat voivat halutessaan kurkistaa asuntooni. Itselläni ei ole mitään salattavaa, joten saavat katsoa ihan vapaasti.
Mulla on jakkara tossa oven edessä ja päivisin kudon siinä sukkaa ja juon sumppia. Kyllä mä jokaisen kolahduksen ovisilmästä tarkistan.
Joo, naapurit käyttää hissiä jatkuvasti
En koskaan. Käytävästä pitäisi kuulua hälyttävällä tavalla outoa ääntä, että edes viitsisin käydä katsomassa ovisilmästä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En ikinä, ellei möykkä ole sitä luokkaa että jotakuta tapetaan
Väliovi vähän hankaloitti toimintaa, joten poistatin sen. Seuraavaksi poistan ulko-oven, jotta kuulen vähän paremmin mitä käytävässä tapahtuu.
No kyllä sitä on välillä kivaa kattoa kuinka paljon sinkku tilaa itselleen ruokaa. Välillä sitä saa ihmetellä ja kunnolla. Syömäkoneita :o
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä on välillä kivaa kattoa kuinka paljon sinkku tilaa itselleen ruokaa. Välillä sitä saa ihmetellä ja kunnolla. Syömäkoneita :o
Kaupasta vai ravintolasta?
Ennen menin kun oli ovisilmä mutta sitä ovisilmää ei ovessa ole joten sekin huvi mennyttä. Olen elänyt ilman ovisilmää vuodesta 2007 eli neljätoista vuotta.