Menetkö aina katsomaan ovisilmästä jos kuulet rappukäytävästä kävelyn tai oven sulkemisen ääniä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä on välillä kivaa kattoa kuinka paljon sinkku tilaa itselleen ruokaa. Välillä sitä saa ihmetellä ja kunnolla. Syömäkoneita :o
Kaupasta vai ravintolasta?
No ravintolasta tietysti. Ei ole normaalia että vedetään itse kaksi ateriaa tai kaksi pizzaa. Jopa se yksi pizza on jo liikaa. Puolikas ehkä hyvä.
Mun naapuri avas aina oven jos liikahti. Sairas.
Avas jopa postiluukkuaki.
Onnex ex naapuri
Onni ja autuus olla poissa kerrostaloelämästä.
Kyllä. Olen oppinut tuntemaan naapureideni aikataulut eli milloin lähtevät töihin jne. Itse olen eläkkeellä ja aikaa riittää kyttäämiseen.
T. Kyylä
En. Asun ylimmässä kerroksessa ja ovisilmästä näkyy vain tuo vastapäinen ovi, jonka asukas käy siellä ehkä kerran kuussa hakemassa postinsa. Eli ei ole mitään seurattavaa. Ikkunaan sen sijaan menen kyyläämään jos ulkoa kuuluu jotain omituisempaa.
Kyllä teidät kyylät huomataan kun auotte väliovea aina kun poistun asunnostani. Myötähäpeä.
Kyllä mun naapurit saa liikuntaa, jos jokaisen ovenavauksen käyvät kyyläämässä! Mun kissa haluaa välillä nuuskia rappukäytävän hajuja, enkä mä jaksa aina laittaa sitä valjaisiin ja hihnaan ja pukea itse kenkiä tms. puuttuvaa päälle, vaan kiepaisen katin syliin ja annan sen haistella käytävää sylistä käsin, kun hengailen ovensuussa.
En mene noin yleensä.
Pari kertaa olen käynyt katsomassa, kun on jotain outoa kuulunut. Kuten naapuria jututtava poliisisetä.
Kunnon kyylä / no life pitää asuntonsa ovea auki, että varmasti kuulee kaiken. Näitä on tullut vastaan parissakin talossa, joissa oon asunut :D Sellaisia syrjäytyneitä kaljankittaajia, jotka ei poistu kotoaan kuin hakemaan lisää juotavaa.
Menetkö itse? Vastaa. Jos menet..sinulla taitaa olla curiouseye-syndrooma.
Juu ja tarpeen tullen käytän periskooppia. Työnnän sen varovasti juuri ja juuri postiluukun ulkopuolelle sopivassa kulmassa.
Aika tiuhaan sais rampata. Ehtis muuta tekemäänkään
Mulla on toistaiseksi vielä oma elämä, eli en mene.
Totta kai.
T. Kyylä