Onko Erika Vikmanin biisin videossa TUHLATTU hunajaa?
Jäin vaan miettimään, että mitä se aine siinä on, missä kieriskellään? Mehiläiset kovalla työllä tekee jatkuvasti huonontuvissa elinolosuhteissa. Niin en oikein tykkää, jos oikeesti hunajaa lotrattu noin paljon hukkaan...
Kommentit (15)
Voi olla jopa hyvinkin jotain siirappia vastaavaa täysin keinotekoista litkua.
Huh, kiitos tämän vaihtoehdon esille tuomisesta! Ei ota enää niin paljon päähän.
Vierailija kirjoitti:
Huh, kiitos tämän vaihtoehdon esille tuomisesta! Ei ota enää niin paljon päähän.
Puopolon haastattelussa aamulla Maikkarilla Erika itse puhui siirapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä kaikilla nyt sitten intiimialueen hiivatulehdus?
Ripulia se oli, olin täyttämässä allasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haaskuuta silti jos syötävää siirappia.
Mehiläisten ammattiliitto oli vähällä huolestua.
En ymmärrä miksi Erika Vikman ylipäätään on mukana laulukilpailussa. Varsinkaan en ymmärrä sitä, mitä rupsahtanut hylkeeltä vaikuttava lyyli luulee saavansa esiintymällä niukassa vaatetuksessa?
Myötähäpeää?
Eikös musiikilliset ansiot omastakaan mielestä ole riittäviä?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Erika Vikman ylipäätään on mukana laulukilpailussa. Varsinkaan en ymmärrä sitä, mitä rupsahtanut hylkeeltä vaikuttava lyyli luulee saavansa esiintymällä niukassa vaatetuksessa?
Myötähäpeä
Eikös musiikilliset ansiot omastakaan mielestä ole riittäviä?
Erikan musiikilliset ansiot kestävät vertailun, nainen teki 0,5 milj tulot viime vuonna😁
Siirappia