Susia jahdattu ja kidutettu moottorikelkoilla jahtaamalla
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f7d7df50-1837-4b06-b2c6-e707aafe4843
Mistä näitä sairaita ihmsiä löytyy??!
Kommentit (442)
olen :) yhtä paljon kuin tuo henkilö aikaisemmin, joka tiesi pelätä että ehkä kenties mahdollisesti susi on mennyt hänen selän takaansa silloin kun on itse ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
olen :) yhtä paljon kuin tuo henkilö aikaisemmin, joka tiesi pelätä että ehkä kenties mahdollisesti susi on mennyt hänen selän takaansa silloin kun on itse ollut paikalla.
No todistapa jotain muuta uuno.
Ei se ole mikään kisa, toinen sanoo toista ja toinen toista mutta kukaan ei tiedä mikä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään kisa, toinen sanoo toista ja toinen toista mutta kukaan ei tiedä mikä on totuus.
Eiköhän homman kokeneella ole asiasta vähän parempi käsitys kuin jollain internetin tapaölisijällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän homman kokeneella ole asiasta vähän parempi käsitys kuin jollain internetin tapaölisijällä.
Mutta miten? Hän ei itse ollut nähnyt koko eläintä, seuraavana päivänä kuhampahan arvaili että on ollut hänen selän takana. 30m päässä eli ei todellakaan selän takana.
Kun kansa saa tarpeeksi susista jotka ei poistetaan nukutuspiikkillä ja viedään kansallispuistöön johon sudet kuuluu jotka ei muuta tee kun syö kaikki joka vastaan tulee. Sinne kansanpuistoon voi eläinaktivistit mennä silittämään niittä. Sodassakin nousee viha tappajia kohtaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten? Hän ei itse ollut nähnyt koko eläintä, seuraavana päivänä kuhampahan arvaili että on ollut hänen selän takana. 30m päässä eli ei todellakaan selän takana.
ÖliÖliÖli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susi kuulee ääntä lähettyviltä. Susi käy katsomassa mikä äänen aiheuttaa. Susi toteaa ruoan pukeutuneen keinokuituun, joka viiltelee ikävästi ikeniä. Susi lähtee jatkamaan päiväunia.
Näin se meni.
Joku kettutyttöjärjestö maksanut joillekin idiooteille että käykääpä vähän moottorikelkoilla susia ajattamassa
tämä on aika lähellä totuttaa sisäsiittosten kyläläisten kohdalla:
https://media2.riemurasia.net/albumit/mmedia/y1/42t/ilgm/190347/2177452…
Tuo riemurasian kuva on täysin totta, ihmiset ei vaan erota koiran jälkeä sudesta ja sitten öyhätään ku pelottava susi ollut oven takana. Netissä kun on kuvia arvaa minkä eläimen jälki ni voi hyvää päivää mitä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo riemurasian kuva on täysin totta, ihmiset ei vaan erota koiran jälkeä sudesta ja sitten öyhätään ku pelottava susi ollut oven takana. Netissä kun on kuvia arvaa minkä eläimen jälki ni voi hyvää päivää mitä vastauksia.
Susia on yli 300 000. Jos yksi sattuu kuolemaan niin idiootit alkavat veisaamaan itkuvirsiä kuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÖliÖliÖli
Menikö heermo kun olin oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÖliÖliÖli
Menikö heermo kun olin oikeassa
Oletko joku 12 vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Hirmuisen vähänhän noita on. Ei tuolla perusteella ainakaan kannata susia pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susia on yli 300 000. Jos yksi sattuu kuolemaan niin idiootit alkavat veisaamaan itkuvirsiä kuorossa.
Susien määräksi koko maailmassa arvioidaan 140 000 - 200 000. Venäjällä 30 000. ( www.luontoliitto.fi).
SUOMESSA yksilömäärän arvioidaan maaliskuussa 2020 olleen 90 % todennäköisyydellä 216-246 yksilöä.
Vuotta aikaisemmin 2019 kannan suuruudeksi arvioitiin 185-205. (www.suurpedot.fi)
Susikannan säätely on tarpeellista, sillä tehtyjen havaintojen perusteella susia on paljon enemmän kuin mitä laskelmat väittävät. Mutta suttakin koskee eläinsuojelulaki, eläimiä ei saa rääkätä.
Lehtitietojen perusteella on pääteltävissä, että moottorikelkkailijoiden teko on ollut julma ja raakalaismainen. Ihmisen tekemäksi teko on käsittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Susikannan säätely on tarpeellista, sillä tehtyjen havaintojen perusteella susia on paljon enemmän kuin mitä laskelmat väittävät. Mutta suttakin koskee eläinsuojelulaki, eläimiä ei saa rääkätä.
Lehtitietojen perusteella on pääteltävissä, että moottorikelkkailijoiden teko on ollut julma ja raakalaismainen. Ihmisen tekemäksi teko on käsittämätön.
Tekijät ovat menettäneet ihmisarvonsa. Ovat hirviöitä.
Oletkos sä niitä television selvännäkijäakkoja?