Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susia jahdattu ja kidutettu moottorikelkoilla jahtaamalla

Vierailija
05.02.2021 |

Kommentit (442)

Vierailija
421/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12.12. 2009 suden hyökkäys Pyhäjärvellä,  uhri metsäkoneenkorjaaja, loukkaantui lievästi.  Lähde Wikipedia : List of wolf attacks.

Loukkaantui lievästi, koska puolustautui huitaisemalla ruuvimeisselillä. Arveli, että ilman sitä olisi käynyt kehnommin.

Minäkin teen ulkona töitä. Pitäisi voida keskittyä tekemiseensä, mutta se on käynyt hiukan hankalaksi sen jälkeen kun löysin seuraaavana päivänä suden jäljet 30 metrin päässä paikasta, jossa olin istunut, selkäni takaa. En tiedä oliko minut käyty tarkastamassa vai oliko jäljet tulleet eri aikaan. Nykyään tekee mieli vilkuilla taakseen. Täytyy sanoa, että se haittaa työntekoa. Tämä olkoon minun vastaukseni toisen ketjun kysymykseen, miksi maalaiset pelkäätte susia. 

Nyt tämä menee jo liian pitkälle :D 30m on aika pitkä matka ja eiköhän se 'susi' ole mennyt siitä yön aikana :D

Oletkos sä niitä television selvännäkijäakkoja?

Vierailija
422/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen :) yhtä paljon kuin tuo henkilö aikaisemmin, joka tiesi pelätä että ehkä kenties mahdollisesti susi on mennyt hänen selän takaansa silloin kun on itse ollut paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen :) yhtä paljon kuin tuo henkilö aikaisemmin, joka tiesi pelätä että ehkä kenties mahdollisesti susi on mennyt hänen selän takaansa silloin kun on itse ollut paikalla.

No todistapa jotain muuta uuno.

Vierailija
424/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään kisa, toinen sanoo toista ja toinen toista mutta kukaan ei tiedä mikä on totuus.

Vierailija
425/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään kisa, toinen sanoo toista ja toinen toista mutta kukaan ei tiedä mikä on totuus.

Eiköhän homman kokeneella ole asiasta vähän parempi käsitys kuin jollain internetin tapaölisijällä.

Vierailija
426/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän homman kokeneella ole asiasta vähän parempi käsitys kuin jollain internetin tapaölisijällä.

Mutta miten? Hän ei itse ollut nähnyt koko eläintä, seuraavana päivänä kuhampahan arvaili että on ollut hänen selän takana. 30m päässä eli ei todellakaan selän takana.

Vierailija
427/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kansa saa tarpeeksi susista jotka ei poistetaan nukutuspiikkillä ja viedään kansallispuistöön johon sudet kuuluu jotka ei muuta tee kun syö kaikki joka vastaan tulee. Sinne kansanpuistoon voi eläinaktivistit mennä silittämään niittä. Sodassakin nousee viha tappajia kohtaan.. 

Vierailija
428/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten? Hän ei itse ollut nähnyt koko eläintä, seuraavana päivänä kuhampahan arvaili että on ollut hänen selän takana. 30m päässä eli ei todellakaan selän takana.

ÖliÖliÖli

Vierailija
429/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susi kuulee ääntä lähettyviltä. Susi käy katsomassa mikä äänen aiheuttaa. Susi toteaa ruoan pukeutuneen keinokuituun, joka viiltelee ikävästi ikeniä. Susi lähtee jatkamaan päiväunia.

Näin se meni.

Vierailija
430/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kettutyttöjärjestö maksanut joillekin idiooteille että käykääpä vähän moottorikelkoilla susia ajattamassa

Vierailija
431/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on aika lähellä totuttaa sisäsiittosten kyläläisten kohdalla:

https://media2.riemurasia.net/albumit/mmedia/y1/42t/ilgm/190347/2177452…

Vierailija
432/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riemurasian kuva on täysin totta, ihmiset ei vaan erota koiran jälkeä sudesta ja sitten öyhätään ku pelottava susi ollut oven takana. Netissä kun on kuvia arvaa minkä eläimen jälki ni voi hyvää päivää mitä vastauksia.

Vierailija
433/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo riemurasian kuva on täysin totta, ihmiset ei vaan erota koiran jälkeä sudesta ja sitten öyhätään ku pelottava susi ollut oven takana. Netissä kun on kuvia arvaa minkä eläimen jälki ni voi hyvää päivää mitä vastauksia.

Susia on yli 300 000. Jos yksi sattuu kuolemaan niin idiootit alkavat veisaamaan itkuvirsiä kuorossa. 

Vierailija
434/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÖliÖliÖli

Menikö heermo kun olin oikeassa

Vierailija
435/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÖliÖliÖli

Menikö heermo kun olin oikeassa

Oletko joku 12 vuotias?

Vierailija
436/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öliöliölili taitaa itse olla joku 12- vuotias

Vierailija
437/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wolf_attacks

Hirmuisen vähänhän noita on. Ei tuolla perusteella ainakaan kannata susia pelätä.

Vierailija
438/442 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susia on yli 300 000. Jos yksi sattuu kuolemaan niin idiootit alkavat veisaamaan itkuvirsiä kuorossa. 

Susien määräksi koko maailmassa arvioidaan 140 000 - 200 000. Venäjällä 30 000. ( www.luontoliitto.fi).

SUOMESSA yksilömäärän arvioidaan maaliskuussa 2020 olleen 90 % todennäköisyydellä 216-246 yksilöä.

Vuotta aikaisemmin 2019 kannan suuruudeksi arvioitiin 185-205. (www.suurpedot.fi)

Vierailija
439/442 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susikannan säätely on tarpeellista, sillä tehtyjen havaintojen perusteella susia on paljon enemmän kuin mitä laskelmat väittävät.  Mutta  suttakin koskee eläinsuojelulaki, eläimiä ei saa rääkätä.

Lehtitietojen perusteella on pääteltävissä, että moottorikelkkailijoiden teko on ollut julma ja raakalaismainen. Ihmisen tekemäksi teko on käsittämätön. 

Vierailija
440/442 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susikannan säätely on tarpeellista, sillä tehtyjen havaintojen perusteella susia on paljon enemmän kuin mitä laskelmat väittävät.  Mutta  suttakin koskee eläinsuojelulaki, eläimiä ei saa rääkätä.

Lehtitietojen perusteella on pääteltävissä, että moottorikelkkailijoiden teko on ollut julma ja raakalaismainen. Ihmisen tekemäksi teko on käsittämätön. 

Tekijät ovat menettäneet ihmisarvonsa. Ovat hirviöitä.