Oletko uskossa?
Oletko uskossa?Siis oletko uskovainen?
Jos et ole haluaisitko olla?
Kommentit (555)
Kyllä uskon kolmiyhteiseen Jumalaan enkä häpeä sanoa sitä.
Uskon yhteen ja ainoaan Jumalaan, Jeesukseen.
Toivossa. Minulla ei ole vuosikymmenen rukouselämästä huolimatta ollut koskaan hengellistä kokemusta.
Rakastan Jeesusta ja uskon Hänen opetuksiinsa.Joten kai minut voisi luokitella uskovaiseksi , mutta kirkkoon en kuulu.
Uskon Jeesukseen sillä uskon rakkauteen ja siihen ,että se on oikea totuus.All you need is LOVE.
Lapsena minua kovasti aivopestiin kristityksi, ja hetken aikaa jopa uskoin kun en muusta tiennyt (lapset ovat uskonnolliselle aivopesulle helppoja uhreja), mutta opintojen, järjen ja tiedon karttuessa onneksi eheydyin lopulta. Eli en ole enää uskossa, eikä minusta sellaista tule.
Muuten Raamattua voi kuunnella osoitteessa.
https://tuleuskoon.fi/aaniraamattu/
Ei siis ole pakko itse lukea voi myös kuunnella. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Toivossa. Minulla ei ole vuosikymmenen rukouselämästä huolimatta ollut koskaan hengellistä kokemusta.
Ei niitä saa kuin itsesuggestion avulla, tai johonkin mielenterveyden häiriöön liittyen. Skitsofrenia ja muut vastaavat psykoosisairaudet jäävät uskontopiireissä usein diagnosoimatta, sillä sairauden oireet selitetään uskonnolla. Surullista mutta totta.
Ole iloinen ettei sinulla ole "hengellisiä" kokemuksia, se kertoo terveestä mielestä ja kyvystä loogiseen ajatteluun. Unohda uskonnot ja jumalanpelko, ja elä ainoa ainutlaatuinen elämäsi reaalitodellisuudessa. Ei tätä lyhyttä elämää kannata primitiivisiin keskiaikaisiin uskonnollisiin rituaaleihin tuhlata.
Jeesus tulee kohta takaisin kuninkaana.
Kyllä olen uskossa ja enkä kadu sitä.
Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Olen ja nimenomaan ainoaan elävään Jumalaan.
ei ole muuta tyhjää hautaa, mieti
Voitti kuoleman ja synnin sinunkin puolestasi. Jos uskot ja teet parannuksen
tuleuskoon.fi