Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko uskossa?

Vierailija
05.02.2021 |

Oletko uskossa?Siis oletko uskovainen?
Jos et ole haluaisitko olla?

Kommentit (555)

Vierailija
501/555 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen,uskon Jumalaan,Jeesukseen sekä pyhään henkeen

Hienoa! Kolminaisuuden Jumala; Isä, Poika, Pyhä Henki.

Kaikkea hyvää! 

Vierailija
502/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remu maailmankuvastaan Radio Deissä: En usko, että tällainen puutarha on tullut tänne tähtien törmäyksistä

Suomalaisen rockmusiikin tervaskanto Henry Remu Aaltonen pohti tänään tiistaina elämänkatsomustaan Lauri Late Johanssonin ja Ali Niemelän luotsaamassa Ex-Criminals-sarjassa Radio Deissä.

Remu teki selväksi, ettei ole tieteellisnaturalistisen maailmankuvan kannattaja.

Tyhmänkin ihmisen pitäisi tajuta, että täällä on paljon muutakin kuin mitä silmillä nähdään.

Yleensä siinä vaiheessa, kun ihmisellä on ongelmia tai vaikka kuoleman pelko, hän pyytää Jumalalta apua. En sitten tiedä, miten Jumala noteeraa sellaiset rukoukset, kun joku paha ihminen on kuollut ja pappi rukoilee hautajaisrukouksessa hänen pääsevän Kristuksen luokse. Uskon, että helvetti on olemassa, ja siellä on ruuhkaa.

Radio Deissä Remu totesi uskovansa Jumalaan, tai ainakin jonkinlaiseen Luojaan, koska on yksinkertaisesti mahdotonta, että maapallon kaltainen taivaankappale elävine

Jumalaa Remu kutsuu mieluiten nimellä Yläkerran äijä. Yläkertaan hän tunnustaa suuntaavansa rukouksiakin. Kerran hän lähetti yläkertaan avunpyynnön hyvän ystävänsä serkkupojan tervehtymisen puolesta.

Poika oli ollut psykoosissa kolme viikkoa. Mietin, että jos tuolla ylhäällä on olemassa joku äijä, niin nyt kyllä juttelen sille. Pyysin, että kun menen sinne sairaalaan, niin herätä se kolme viikkoa tajuttomana ollut sälli tehdään diili: Jos sen teet, niin sitten uskon, kertasi Remu Radio Dein illan lähetyksessä.

Kun tulin sairaalaan, pojan mummo ja äiti itkivät vuoteen vierellä krokotiilin kyyneleitä. Sanoin: Tytöt, rauhoittukaa, tilanne on halussa. Nappasin jätkää nilkasta kiinni. Se heräsi, hyppäsi ilmaan ja alkoi repiä itsestään [sairaala]piuhoja irti.

Rukousta seurannutta äkillistä paranemista Remu pitää Yläkerran äijän näyttäytymisenä hänelle.

Tulihan siihen sitten myös hoitajia ihmettelemään ja ottamaan kokeita.

https://www.radiodei.fi/remu-maailmankuvastaan-radio-deissa-en-usko-ett…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/555 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon.

Vierailija
504/555 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on tosi paljon hoopoja uskontoja jotka ilmiselvästi väärässä. Paitsi minun! Onneksi synnyin oikeaan paikkaan ja uskontoon! Kävipä tuuri. /Sarkasmi. Ei, en ole. Syyt ovat päivänselvät kaikille joita ei ole aivopesty lapsesta asti. 

Vierailija
505/555 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskossa. Uskon itseeni ja siihen että kovalla työllä, tahdolla ja sisulla menee vaikka läpi harmaan kiven.

Tämän uskon voimalla olen saavuttanut jo paljon, ja aion jatkaa.

Vierailija
506/555 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorapuheinen uskova , totuus pitää sanoa! Itse Kristuskin puhui suoraan !

Vierailija
507/555 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleuskoon.fi

Vierailija
508/555 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olen.

Vierailija
509/555 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivossa ja tottelevaisuudessa/nöyryydessä/kuuliaisuudessa. Millään hengellisellä kokemuksella minua ei - ainakaan vielä - olla siunattu.

Vierailija
510/555 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tahdon olla tänäänkin.

Vierailija
511/555 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan kintaalla uskonnoille, uskomuksille, jumalille. Joulupukki on tervetullut kerran vuodessa.

Olen ottanut tieteen sydämeeni.

Vierailija
512/555 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kristitty enkä ole uskossa. En myöskään haluaisi olla. Jos usko tuo jollekulle lohtua, hirmu kiva homma. Pitää vaan muistaa että uskonto on kuin sukuelimet: niistä saa  iloita yksin tai vapaaehtoisen kaverin kanssa, mutta vieraille niiden näyttely on asiatonta.

Vierailija
513/555 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai, mutta haluaisin olla.

Vierailija
514/555 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Remu maailmankuvastaan Radio Deissä: En usko, että tällainen puutarha on tullut tänne tähtien törmäyksistä

Suomalaisen rockmusiikin tervaskanto Henry Remu Aaltonen pohti tänään tiistaina elämänkatsomustaan Lauri Late Johanssonin ja Ali Niemelän luotsaamassa Ex-Criminals-sarjassa Radio Deissä.

Remu teki selväksi, ettei ole tieteellisnaturalistisen maailmankuvan kannattaja.

Tyhmänkin ihmisen pitäisi tajuta, että täällä on paljon muutakin kuin mitä silmillä nähdään.

Yleensä siinä vaiheessa, kun ihmisellä on ongelmia tai vaikka kuoleman pelko, hän pyytää Jumalalta apua. En sitten tiedä, miten Jumala noteeraa sellaiset rukoukset, kun joku paha ihminen on kuollut ja pappi rukoilee hautajaisrukouksessa hänen pääsevän Kristuksen luokse. Uskon, että helvetti on olemassa, ja siellä on ruuhkaa.

Radio Deissä Remu totesi uskova

Julkkisten rukouksiin siis vastaillaan, mutta muuten saa olla maailman asiat hunningolla.

Vierailija
515/555 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hölmö.

Vierailija
516/555 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Remu nyt on Woodoomies!

Vierailija
517/555 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kai, mutta haluaisin olla.

tuleuskoon.fi

Vierailija
518/555 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä halua olla. Joskus lapsena olin uskonnollisen aivopesun uhri, mutta viisastuin ja eheydyin aikuisiällä. En ole tarpeeksi tyhmä hurahtaakseni uskovaiseksi.

Vierailija
519/555 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
520/555 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tulla uskoon. Tai sopii se niinkin, että Usko tulee minuun. Myös muut miehet kelpaavat.