Minulle on käynyt jo kolme kertaa niin, että en ole uskaltanut osoittaa kiinnostusta mieheen, koska en ole ajatellut olevani
tarpeeksi kaunis hänelle, mutta sitten jonkin ajan päästä, kun olen nähnyt miehen uuden tyttöystävänsä kanssa, olen ajatellut, että eihän tuokaan nainen edes ole kovin hyvännäköinen. Kerran jopa pidin naista varsin epäviehättävänä ulkoisesti.
Kommentit (45)
"Ihan sama".
Tämän tietoiskun toimitti luettavaksenne kyynikkojen tietotoimisto.
Tämä siis vinkkinä muille. Vaikka itse pitäisit miestä liian hyvännäköisenä, voi hänen kynnyksensä naisen ulkonäölle olla aika matala, joten kannattaa kokeilla onneaan.
Niin, elämä menee ohi kun vain passiivisena odottaa asioita tapahtuvaksi.
Moi ap, mulla on toi sama ongelma. Ei oo kivaa. Teen tavallaan päätöksen miehen puolesta, kuinka naurettavaa. Mut pelko torjutuksi tulemisesta on liian suuri, vaikka järki sanoo että mitä ihmeen väliä vaikka joku ei satu musta tykkäämään 😄
N44
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis vinkkinä muille. Vaikka itse pitäisit miestä liian hyvännäköisenä, voi hänen kynnyksensä naisen ulkonäölle olla aika matala, joten kannattaa kokeilla onneaan.
Minulta taas vinkkinä sekä sinulle että muille, että ulkonäkö on vain yksi ominaisuus muiden joukossa. Jos se on kovin tärkeä, on mies joka tapauksessa tyhjäpää, ja kuka nyt tyhjäpään kanssa haluaisi olla.
Yksi ystäväni ajattelee myös noin. En ole koskaan voinut samaistua, koska en pelkää torjuntaa.
Harva mies on loppujaan kovin kranttu ulkonäön suhteen. Moni vain tykkää louskuttaa leukojaan.
Sama ongelma, mutta ei ulkonäön suhteen, vaan vietän aika tylsää elämää. Ei ketään kiinnosta tylsää elämää viettävä nainen. Työ, koti, luonto.
Olen mies ja mulle varmaan n. 90-95% oman ikäisistä naisista kelpaisi ulkonäön puolesta. Luonne ja elämäntavat karsii paljon useamman.
miehet eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset.
kaikkein rumimmillakin kehopositiivisilla naisilla on yleensä useita elatusmaksujenmaksajia, joten todistettavasti ne ovat miehille kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
miehet eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset.
kaikkein rumimmillakin kehopositiivisilla naisilla on yleensä useita elatusmaksujenmaksajia, joten todistettavasti ne ovat miehille kelvanneet.
Oikeasti naiset stressaa ihan liikaa ulkonäköään. Isolle osalle miehistä oikeasti riittää suunnilleen että on pulssi ja naisella.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja mulle varmaan n. 90-95% oman ikäisistä naisista kelpaisi ulkonäön puolesta. Luonne ja elämäntavat karsii paljon useamman.
Oletko ns. tavis vai hyvännäköinen?
Ikävä kuulla. Koita ensi kerralla lähestyä miestä, ja kerro sitten miten kävi.
Ei ole mitään järkeä itseään rajoittaa noin. Olet mitä olet, ja osoitat kiinnostusta jos olet kiinnostunut. Jätä se sen miehen päätettäväksi, oletko sopiva hänelle vai et.
Ensinnäkään, ulkonäkö ei ole läheskään kaikille miehille kovinkaan tärkeää ainakaan teini- ja nuoruusvuosien jälkeen. Ja sen ulkonäönkin osalta miehellä voi olla ihan erilainen maku kuin sinulla, joten et edes voi tietää mitä hän pitää siinä mielessä viehättävänä.
Itsehän olen ollut lähinnä päinvastainen, eli olen kaverustunut kaikkien kiinnostavien miesten kautta, ja jos ovat osoittaneet kiinnostusta muuhunkin kuin kaveruuteen, tarttunut tilaisuuteen. Näin minulla on ollut rumana ja lihavana naisena oikein kivoja parisuhteita elämässäni. Naimisiin menin vasta nelikymppisenä, miehen kanssa jonka kanssa ulkonäkötasoero on huomattava. Mutta hän ei ole ulkonäöstä kiinnostunut, etsi "sielunkumppania".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan elämässäsi tavannut hyvännäköistä miestä, jolle kelpaisi 90-95% naisista?
Aivan, en minäkään.
Tämän takia olisi hyvä, jos miehet päivittäisivät sormeaan ja pitäisivät eksiensä kuvia esillä, niin voisi vähän katsoa etukäteen, onko itse yhtään miehen tyyliä tai tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olisi hyvä, jos miehet päivittäisivät sormeaan ja pitäisivät eksiensä kuvia esillä, niin voisi vähän katsoa etukäteen, onko itse yhtään miehen tyyliä tai tasoa.
*someaan
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa epävakaalta. En kyllä tahtoisi seurustella miehen kanssa joka olisi noin epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan elämässäsi tavannut hyvännäköistä miestä, jolle kelpaisi 90-95% naisista?
Aivan, en minäkään.
Ulkonäön puolesta ei tarkoita samaa kuin kelpaisi.
t. eri
Semmosta