Siis miten uskaltaa nyt mennä pankkiohjelmaan?
Kommentit (15)
Mobiilipankkia voi käyttää ainakin
Olet sä tosi tyhmä. Älä käytä googlea vaan kirjoita pankin osoite suoraan selaimeen.
Mulla on omien pankkien sivut selaimen kirjanmerkeissä. En käytä kännykkää pankkiasiointiin.
Ihan selkeesti älykännykkää ei saa sais myydä ilman ostajalle tehtävää älykkyystestiä.
Pankkiohjelma, tuleeko miltä kanavalta?
😏
Jos annat tunnukset minulle niin voin käydä varmistamassa turvallisuuden etukäteen.
Kirjoittamalla selaimen osoiteriville oman pankin osoitten ja kirjautumalla sitä kautta verkkopankkiin.
Yleensäkään ei kannata klikkailla epämääräisiä linkkejä.
Esim. Nordea.fi, op.fi, danskebank.fi, s-pankki.fi
Muutama vihje, joista pankitkin kertovat:
1. Tyhjennä selaimesi välimuisti asetukset / tietoturva-kohdasta.
2. Kirjoita selaimesi osoiteriville pankkisi osoite www.nordea.fi, www.op.fi jne jne
3. Kun olet lopettamassa pankissa käyntiä, klikkaa kirjaudu ulos -painiketta
4. Sulje selain kuten pankkisi neuvoo, yleensä riittää kun painat oikean yläkulman X-painiketta.
Pitääkö aloittajalle laittaa edunvalvoja?
Kännykkä ei saa olla pakollinen väline turvalliseen pankkiasiointiin.
Ei sinne nyt uskallakaan mennä ainakaan moneen kuukauteen. Olen itsekin tuskaillut tätä ja kun ei pankkiinkaan pääse, kun työskentelevät koronan takia etänä, niin ajattelin laittaa laskun kirjekuoreen lähettäjälleen takaisin käteisellä tasarahalla varustettuna.
Mihin v* tun pankkiohjelmaan? Eu:n elvytyspakettiin, lainan hakuun vai telkkariin? Onko pankeista tai pankin asiakkaana olemisesta siellä jokin tositv-juttu?
Eikö niitä rikollisia sivuja saa pois netistä? Poliisi tms.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä uusavuttomia.
Et selvästikään ymmärrä, mitä termi uusavuton tarkoittaa.
pankki ohjelma huijaus yritys kela korvaus raha reikä mielen terveys häriö
Tarkistaa että on oikeassa osoitteessa.