Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käytöksessä toistuu sama kaava

Vierailija
05.02.2021 |

Ensin hän huutaa ja tiuskii päivittäin. Oikein inhottavalla äänellä puhuu ja tekonauraa päälle. Sitten tulee päivä kun hän menettää hermonsa. Haukkuu läpikotaisin, pilkkaa, syyttää, lyö nyrkkiä seinään, paiskoo ovia. Tämän jälkeen tulee päivä kun mies on oikein kiltti. Roikkuu minussa kiinni, on "pahoillaan", ei puhu mitään pahaa sanaa, pysyy rauhallisena. Jotenkin vaan aistin, että se on pelkkää esitystä. Onhan se tietysti vaihtelua muihin päiviin. Aiemmin tapahtuneista ei kuitenkaan saa mainita tai suuttuu. Sitten taas kierros alkaa alusta. Tulee ilkeä käytös, räjähtäminen ja taas se rauhallinen päivä.

Olen oppinut ettei miehen kanssa voi mistään puhua. Ei hän osaa keskustella, eikä halua. Yhden erikoisen piirteen olen huomannut myös. Jos onnistun jossain tai jotain hyvää osuu minun kohdalle, niin miehen hermot kiristyy aivan silmissä. Hyvin pian hän keksii asiasta jotain negatiivista ja puhuu ainoastaan siitä. Jos yritän jotain niin hän kannustaa, mutta kun onnistun niin hän vaikuttaa pettyneeltä ja alkaa tiuskia ja keksiä jotain mikä laskee mielialaani. Miksi mies tekee tätä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen ne naiset suostuu vaan siksi, että niillä olis mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se auttaa täällä valittaminen?

Miksi mies, sitä tätä. Jäkä jäkä!

Vierailija
24/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättö tuoksahtaa vahvasti tässä.

Vierailija
25/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jo masennusta/ahdistusta/paniikkioireita/ilottomuutta? Ei tuo tuosta paremmaksi muutu. Totta kai mies voi alkaa terapian ja kehittää itseään, mutta alkaako? Onko miehellä edes tavoitteena onnellinen ja mukava parisuhde? Tuskin.

Vierailija
26/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on narsisti.

Vierailija
27/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni käyttäytyy samoin kun juo, eli joka päivä meillä menossa tuo sama kierre. Lisäksi hän koittaa usein provosoida minua saadakseen riidan aikaan.

Olen ratkaissut asian sillä etten puhu hänelle jos hän juo, hän ei voi suutua minulle eikä ärsyttää minua.

Meillä on nykyään hyvin hiljaista. Mies tulee kotiin, koittaa vähän aikaa puhua ja huomattuaan sen turhaksi on omissa oloissaan ja minä saan tehdä lasten kanssa rauhassa meidän juttuja.

Niille jotka kysyy miksi en häntä jätä, vastaus on se jotata itsekin halveksun, lapsen takia.

Hän on aivan ihanassa päiväkodissa jonka aukioloajat ei sovi työhöni.

Mies lähtee kyllä heti kun saan uuden työn tai ensi vuonna kun lapsi menee eskariin ja tarha vaihtuu muutenkin.

Kylläpä on lapsella ihana lapsuus. Jos lasta ajattelisit lähtisit.

28/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noi ole sukupuolisidonnaisia juttuja. Ihmisillä kun tahtoo vaan mennä niin että peruskäyttäytyminen sekä luonne pysyvät aina vaan samana vaikka vuodet tai kumppanit vaihtuvat.

Jos on ollut aina kiltti niin kyllä se on tavallaan on tae tulevaisuudesta ja jos on aina ollut häijy niin sekin on tae tulevaisuudesta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
29/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eräässä ohjelmassa psykologi selitti parisuhdeväkivallan kierrettä, se menee juuri noin. Ensin ollaan kiristyvässä tunnelmassa, odotellaan pahentumista. Sitten paine purkautuu, fyysisesti lyömällä tai henkisellä väkivallalla (raivo, kiukuttelu, yms), sitten tulee seesteisempi katumusvaihe. Ja pian alkaa taas alusta. 

Henkinen väkivalta on myös väkivaltaa, poistu hyvä ihminen tosta suhteesta...

Vierailija
30/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi sanoa, että narsisti,koska sitä heitetään niin helposti, mutta mitä mainitsit, niin nehän sopii narsistiin.

Vierailija
31/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni käyttäytyy samoin kun juo, eli joka päivä meillä menossa tuo sama kierre. Lisäksi hän koittaa usein provosoida minua saadakseen riidan aikaan.

Olen ratkaissut asian sillä etten puhu hänelle jos hän juo, hän ei voi suutua minulle eikä ärsyttää minua.

Meillä on nykyään hyvin hiljaista. Mies tulee kotiin, koittaa vähän aikaa puhua ja huomattuaan sen turhaksi on omissa oloissaan ja minä saan tehdä lasten kanssa rauhassa meidän juttuja.

Niille jotka kysyy miksi en häntä jätä, vastaus on se jotata itsekin halveksun, lapsen takia.

Mies lähtee kyllä heti kun saan uuden työn tai ensi vuonna kun lapsi menee eskariin ja tarha vaihtuu muutenkin.

Oikeasti, näiden tekosyiden määrä, jolla ihmiset perustelee jäämistään, on mykistävä.

Ymmärräthän, että myös vuorotyöläisyksinhuoltajien lapsille on päivähoitoa.

Se joka ei kestä mitään muutoksia olet sinä itse, ei lapsesi. Tuo ei ole maailman ainoa hyvä hoitopaikka. Ja lapsesi menee kouluunkin muutaman vuoden päästä. Minkä syyn silloin itsellesi kehität?

Lopuksi se on, "nyt on jo myöhäistä".

Vierailija
32/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ajattelet nyt itseäsi vaikka pitäisi ajatella lasta. Annat tekosyitä.

Vierailija
33/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ap on tuollaisen kanssa? Kierrätykseen vaan tuo ukko, kun kaava selvillä.

Vierailija
34/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen ne naiset suostuu vaan siksi, että niillä olis mies.

Valtaosa ei suostu, joten olet väärässä.

Vierailija
35/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaat siis ehdointahdoin lapsesi lapsuuden pysymällä miehen kanssa. Lasu tollasesta pitäis tehdä.

Vierailija
36/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua erota, en suostu laskemaan elintasoa minkä mies minulle antaa.

Vierailija
37/37 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja selvästi narsisti kun puhuu vaan itestään.

näitä narskuja on 45% koko väestöstä ja 85% miehistä.

mä tiiän nää jutut.