Suomi24 treffit - kokemuksia?
Onko kellään kokemuksia kyseisestä treffipalvelusta? Varmasti siellä on ihmisiä laidasta laitaan, mutta kyselisinkin mitä mieltä te olette kyseisestä sivusta?
Tai onko kokemuksia muista vastaavista sivuista?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu etää alueelleni ei ole tullut yhtään uutta profiilia omasta ikäluokasta yli vuoteen. Olen hieman alle 50. Jollain naisella näkyy olevan kolmekin profiilia samalla kuvalla. Kuinka paljon naiset tekee aloitteita siellä. Onko niin että he vain odottavat yhteydenottoa. Hakemani ikä haarukka on n. +- 5 vuotta omastani
Naisille tulee siellä niin paljon yhteydenottoja, ettei minun ainakaan ole tarvinnut itse ruveta ottamaan yhteyttä kehenkään. Niitä tulee ihan tuskastuttavan paljon ja tuskastuttavan luokattomia myös.
Jaksaako naiset käydä kaikkia yhteydenottoja läpi vai turtuuko skeidaan. Tarkoitan et jos on kunnollinen niin hukkuuko yhteydenotto sinne skeidan sekaan. Mietin myös. Onko helppo jäädä odottamaan aina vaan paermpaa ja parempaa ja profiili on sen takia palstalla
Eli pituus, koulutustaso, ammatti ja varallisuustaso pöytään.
Ja ei kun odottelemaan yhteydenottoja ylipainoisilta prismamammoilta, joiden mielestä heidän tasollaan oleva ylipainoinen prismamies on aivan perseestä repäisty.
Älkää ikinä menkö suomi24 treffit palstalle! Aivan kamalia tyyppejä,sekopää ukkoja täynnä! Jos ei livenä löydä seuraa/ kumppania ,kannattaa mielummin olla yksin
"Ok-näköiset", eli selkeästi komeammasta päästä olevat.
Kuulutko itse naisena sinne top 10%?
Jos sanot kyllä, en usko. Muuten sinulla olisi haluamasi mies jo.