Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 treffit - kokemuksia?

Vierailija
04.02.2021 |

Onko kellään kokemuksia kyseisestä treffipalvelusta? Varmasti siellä on ihmisiä laidasta laitaan, mutta kyselisinkin mitä mieltä te olette kyseisestä sivusta?
Tai onko kokemuksia muista vastaavista sivuista?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaks itseni lisäksi jotka löysi miehen Suomi24 treffeiltä. Kavereiden kokemuksista tosin jo 10v aikaa, mutta edelleen ovat miestensä kanssa yhdessä ja naimisissa. Itse ehdin olla siellä vuosien aikana muutamaan kertaan ja muutaman miehen tuona aikana tapasin. Ihan hyviä tyyppejä oli ne ketä näin. Profiilin ja muutaman viestin perusteella näkee jo vähän onko sillä kirjoittajalla aivoja ja millasta arvomaailmaa ym. Itse en käyttänyt aikaa niihin joilla oli melko tyhjät profiilit ja kirjoittivat vain todella lyhyitä/pinnallisia viestejä. Nykyisen miehen kanssa oltu 5v yhdessä.

Sinne mahtuu kaikenlaista hiihtäjää mutta niinhän sitä mahtuu muuallekin netin sovelluksiin ym. Itselle Tinder tuntui ajatuksena pinnalliselta ja epämukavalta joten tuo Suomi24 Treffit oli mulle sopivampi ainakin 6v sitten. Happypancake kans kokeilin.

Vierailija
42/83 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffeistä myös kokemusta. Vastasin aikoinaan vain kuvallisiin ilmoituksiin. Löysin sitten yhden asiallisen ja ehkäpä vähän reppanan oloisen miehen kehen kanssa kävin kahvilla ja myöhemmin syömässä. Oli hyvin huumorintajuinen kirjoittaessaan ja livenä naureskeli, kun mies pääsi yli jännityksestään niin miehestä kuoriutui ihan asiallinen kohtelias toiset huomioonottava mies.

On siellä sitten niitä vonkaajia, s-seuran etsijöitä, ym.

Nyt ollaan oltu yhdessä noin 9 vuotta ja toinen lapsi on tulossa syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoli vuotta ollut siellä, mutta aika kuollutta on omalla alueella etelä-suomessa 20-30 -vuotiaiden naisten osalta. En ole saanut koko aikana yhtään yhteydenottoa suomalaiselta naiselta. Yksi venäläinen ja yks homo otti yhteyttä. Jokusen kiinnostavan naisen löysin itse, mutta harmillisesti etäisyyttä ollut turhan paljon. Kuitenkin oon mielestäni ihan komea, pituutta 190, pidän kunnostani huolta ja ystävällinen luonteeltani. Aika paljon naisilla on tyhjiä tai kuvattomia profiileja, mutta ei nekään ota yhteyttä. En tiedä mikä on vai eivätkö uskalla. Taidan poistaa profiilin ja koittaa Tinderiä tai oikeata elämää.

Sen sijaan 50-60 -vuotiaat ovat löytäneet sivuston ja heille siellä onkin tosi hyvät markkinat!

Vierailija
44/83 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan Suoli24:ksi eikä suotta..

Vierailija
45/83 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä hetken syksyllä -22. Sain paljon yhteydenottoja miehiltä. Oli aika vaikea seuloa siitä määrästä niitä järkeviä. Yhden kanssa lopulta päädyin jutteleen ja tapasin hänet. Oli aivan eri planeetalta kuin minä. Ihan kivasti kirjoitteli, mutta fyysinen tapaaminen sitten olikin ihan muuta.

Mikään ei toiminut tapaamisessa. Miehet käykää parturissa, laittakaa puhtaat vaatteet päälle, ajakaa parta. Käykää pesulla ja peskää kädet. Puhukaa totta.

Vierailija
46/83 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain löytyy , jos käy tuuri. Etenkin paljon ukkomiehiä, jotka voi olla hauskojakin. Ovat vain kyllästyneitä kotioloihinsa ja liian mukavuudenhaluisia jättämään vaimonsa.

se pitää muistaa!

Vierailija
47/83 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia samoja naamoja katselleena - varo. Eksyy sinne välillä oikeasti kivoja. Nekin lähtee melko hätäseen.

Pidätkö itseäsikin varottavana? Ihan samoista syistä sinne voi hautautua muitakin hyviä tyyppejä kuin sinä, kuin miksi itse olet vuosia siellä pyörinyt.

Itsellä ollut profiili yhteensä useita vuosia. Viimeisen vuoden aikana ei enää ole löytynyt kiinnostusta paria kannustusviestiä enempää. Aiemmin on löytynyt joku kiva friidu joko sieltä tai live-elämästä, mutta ei heistä valitettavasti elämänkumppaniksi ole ollut. Liian lyhytjänteisiä ja jatkuvan alkuhuuman perässä juoksijoita sattunut kohdalle paljon. Useimpien kanssa ei vain löydy tutustuessa syvempää yhteyttä ja pettymyksen jälkeen ainakin itse tarvitsen hengähdystaukoa deittailusta.

Palsta on hiljentynyt viime vuosina merkittävästi, mutta en kehtaa ottaa profiilia kuitenkaan kokonaan pois, kun vielä on pieni toivo, että sinne hakeutuisi se yksi merkityksellinen ja sattuisi huomaamaan vielä minut. Ei minua huomata tuolla oikeassa elämässä juurikaan tai ei ainakaan lähestytä. Omat piiritkin jo niin vakiintuneet, että sinkkuja ei niistä löytyisi, vaikka etsisi.

Vierailija
48/83 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapa kuluttaa aikaa. Varsinkin jos olet mies.

Täälläkin joku nainen peräänkuulutti esseetä profiiliin. Just joo.

Okei, kyllähän siellä myös pariudutaan. Mut en minä, varsinkaan enää.

Vierailija
49/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Siellä on jämänaiset, paljon lihavia, rumia ja yh-naisia."

Pitää täysin paikkansa, ainakin Pirkanmaalla. Täysin itsetunnottomia, lihavia wt-elämänkoululaisia, jotka epätoivoisesti yrittävät löytää miehen, jonka siivellä elellä.. 

50/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on Tinderissä nykypäivänä 

Vierailija
51/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny vuosien mittaan. Siellä on monenlaista menijää, kun rekisteröityminen on helppoa eikä ole pakko laittaa kuvaa. Oon löytäny sieltä yhden seurustelukumppanin, jonka kanssa valitettavasti suhde jäi lyhyeksi. Tai ehkä hyvä niin... Kuitenkin joskus kaipaan häntä. Meillä oli hetkemme.

Kahteen fiksuun jaa komeaan oikein kelpo mieheen oon tutustunu myös, mutta he ei olleet lopulta minusta kiinnostuneita.

Noi kaikki kolme oli kuvattomilla profiileilla, kuten itekki. Vaihdettiin sitten kuvia, kun tutustuminen eteni. Kyllä mulle on tärkeämpää, että tulee kiinnostavaa tekstiä, kuin se kuva.

Jotku roikkuu siellä vuodesta toiseen. Ite aina muutaman vuoden välein unohdan käyttäjätunnukseni ja salasanani ja luon sitten uudet, niin ne samat tyypit tulee sieltä. Ei kait heissä mitään vikaa ole. Kaipaavat seuraa taikka rakkautta...

Siellä on kauhean vähän työttömiä tai nuoria eläkeläisiä, vai eikö ihmiset uskalla kertoa jos tilanne on sellainen? Itse haluaisin kumppanin jolla olisi suunnilleen sama tilanne kuin itselläni. Ei se nyt niin harvinaista voi olla... Häpeääkö ihmiset jos ei pysty töihin?

Vierailija
52/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etää alueelleni ei ole tullut yhtään uutta profiilia omasta ikäluokasta yli vuoteen. Olen hieman alle 50. Jollain naisella näkyy olevan kolmekin profiilia samalla kuvalla. Kuinka paljon naiset tekee aloitteita siellä. Onko niin että he vain odottavat yhteydenottoa. Hakemani ikä haarukka on n. +- 5 vuotta omastani

Vierailija
53/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu etää alueelleni ei ole tullut yhtään uutta profiilia omasta ikäluokasta yli vuoteen. Olen hieman alle 50. Jollain naisella näkyy olevan kolmekin profiilia samalla kuvalla. Kuinka paljon naiset tekee aloitteita siellä. Onko niin että he vain odottavat yhteydenottoa. Hakemani ikä haarukka on n. +- 5 vuotta omastani

Naisille tulee siellä niin paljon yhteydenottoja, ettei minun ainakaan ole tarvinnut itse ruveta ottamaan yhteyttä kehenkään. Niitä tulee ihan tuskastuttavan paljon ja tuskastuttavan luokattomia myös.

Vierailija
54/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tavattiin mieheni kanssa Suomi24:ssä melkein 10 vuotta sitten. Olin kokeillut maksullista Match.com-palvelua, mutta ainakin silloin tuntui, että Suomi24 oli ylipäätään parempi. Siis enemmän tarjontaa.

Etsin itse verkon kautta kumppania, koska baarit oli kolmekymppisenä nähty ja aika kului uraputkessa ja harrastuksessa, jossa molemmissa oli vähän vastakkaisen sukupuolen edustajia. Joku kommentoi, että Suomi24:ssä on vaan jämiä. Ensinnäkään en käyttäisi kenestäkään ihmisestä tällaista termiä. Me oltiin kolmekymppisiä, molemmilla ylempi korkeakoulututkinto, ei avioliittoja, ei lapsia. Normaalipainoisia, ihan kelvollisen näköisiä, ulospäin suuntautuneita, iloisia jne. Tänä päivänä ollaan työelämässä menestyviä ja yksi lapsikin on. On oma (=pankin) talo Helsingissä ja kaksi autoa. Listaan näitä nyt ei-kehumielessä, vaan osoittaakseni, että varmasti kaikenlaista porukkaa löytyy näistä palveluista. Toki kokemukseni on jo van

Kertoo paljon arvoistasi, jos et ole mielestäsi jämä kun oikein 2 autoakin on. 

Vierailija
55/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille tulee siellä niin paljon yhteydenottoja, ettei minun ainakaan ole tarvinnut itse ruveta ottamaan yhteyttä kehenkään. Niitä tulee ihan tuskastuttavan paljon ja tuskastuttavan luokattomia myös.

Jaksaako naiset käydä kaikkia yhteydenottoja läpi vai turtuuko skeidaan. Tarkoitan et jos on kunnollinen niin hukkuuko yhteydenotto sinne skeidan sekaan. Mietin myös. Onko helppo jäädä odottamaan aina vaan paermpaa ja parempaa ja profiili on sen takia palstalla kauan. 

Vierailija
56/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaako naiset käydä kaikkia yhteydenottoja läpi vai turtuuko skeidaan. Tarkoitan et jos on kunnollinen niin hukkuuko yhteydenotto sinne skeidan sekaan. Mietin myös. Onko helppo jäädä odottamaan aina vaan paermpaa ja parempaa ja profiili on sen takia palstalla kauan. 

Skeidan seasta on helppo erottua olemalla asiallinen, positiivinen ja naisesta aidosti kiinnostunut. Kirjoita pidemmin, kohdennetusti juuri sille naiselle, oikeakielisesti äläkä vonkaa, jos nainen ei ole kertonut toivovansa seksiseuraa vaan jotain muuta. Sellaisista miehistä siellä on totisesti pulaa. Profiili kuntoon myös, ei mitään ota selvää -heittoja vaan speksit pöytään. Varmasti moni jää odottelemaan tai palaa palstalle tarkastamaan tarjontaa, mutta se koskee kaikkia palstoja ja miehiä ja naisia. 

Vierailija
57/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kaikki on Tinderissä nykypäivänä 

Jep, S24 on tinderin divari. Ja harva kuvaton nainen vastaa kuvattoman miehen asialliseen aloitusviestiin, koska kuvalliset miehet tuntuvat menevän aina etusijalle.

Itse en periaatteestakaan laita kuvaa S24 deittipalveluun, koska siellä on niin huono tietosuoja. Tinderissä toki kuva löytyy, koska se vaan kuuluu siihen "konseptiin".

Vierailija
58/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemus 50+ naisena oli semmonen, että ne joiden kanssa minulla juttu luisti ja tuntuivat mukavilta miehiltä, niin paljastuikin jossain vaiheessa, että ovat varattuja. Valehtelivat olevansa sinkkuja. Ja se suuri määrä niitä seksin vonkaajia, yäk

Vierailija
59/83 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa kuraa kun kaikki muutkin deitti sovellukset. Ja yleensä ne samat naamat, iki tyrkyt ja vonkaajat. Ihan rehellisesti sanottuna, parhaat lähtee sieltä äkkiä. Jos joku nainen tai mies on roikkunut noissa sovelluksissa monta kuukautta, se tarkottaa vaan sitä että siinä on pahasti jotain vialla.

Vierailija
60/83 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up