Suomi24 treffit - kokemuksia?
Onko kellään kokemuksia kyseisestä treffipalvelusta? Varmasti siellä on ihmisiä laidasta laitaan, mutta kyselisinkin mitä mieltä te olette kyseisestä sivusta?
Tai onko kokemuksia muista vastaavista sivuista?
Kommentit (83)
Suomi24 treffit on pelkkää ajantuhlausta. Ilmaiset sivustot joissa jotkut, jotka kuvaansa näyttävät , tuovat tosi vanhoja kuviaan esille eräskin pitää yhä 91 otettua kuvaansa esillä, nykyisin tyyppi on harmaahapsinen ryppyinen tapaus ilman kuvaa.
Pelkkää feikkiä koko chatti! Ehkä joskus vuosikymmeniä sitten hyvä, nyt huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Deittisivut on turhaksi todettu jos ei ole statusta, ja etenkin jos oot miespuolinen. Mulla on ollu profiili timderis, badoossa, happypancake, s24, okcubid ja varmaan jossain muussakin mitä en muista. Badoon kautta pääsin mun elämäni ekoille treffeille mitkä ei edenny toisille treffeille saakka. Sen jälkeen mulla on ollut kymmeniä kertoja profiili noilla deittipalstoilla mitkä mainitsin ja en ole päässyt kertaakaan treffeille, en pääse edes juttelemaan kellekkään. Tinderis olin vuoden ja tuloksena 0 tykkäystä, badoossa sama.
Otan hyvät kuvat ja kirjotan hyvän esittely tekstin mutta se on kaikki turhaa, en jaksa enää. Tekis mieli lähtee pois maapallolta muutenkin, ei kiinnosta paskan vertaa eläminen täällä.
Työttömyyttä tulee maaliskussa 14v täyteen, mun puolesta koko maailma saa haistaa paskan. Ei ole töitä eikä parisuhdetta, ei kavereita, ei rahaa, ei harrastuksia, eikä liioin kiinnostustakaan enää.
T: Pian 37v ikisinkku t
No niin Mr. Sunshine otetaas vähän pakkia. Sinun pitää ensin hoitaa elämäsi miellyttävämpään kuntoon, ennen kuin voit kuvitella parisuhdetta. Minulla oli joskus mies, joka menetti työpaikkansa, ja sen jälkeen hän lähinnä istui sohvalla ja odotti kuolemaa. Ei harrastuksia, kavereita, ei mitään. Erohan siitä lopulta tuli. Et sinä tarvitse mitään kummempaa statusta, vaan jonkun yksinkertaisen työpaikan, josta saat vähän rahaa, jolla voit harrastaa jotain. Vähitellen itsetuntosi kohenee ja se puolestaan johtaa uusiin, yllättäviin asioihin. Valitan, mutta jos sinulla ei ole elämässäsi mitään intohimoja, ei kukaan kiinnostu sinusta.
Tapasin pari miestä 24-treffeillä. Ei klikannut heidän kanssaan. Kolmannet sitten - olemme edelleen yhdessä 7 vuoden jälkeen. :) Samat mielenkiinnon kohteet olivat pääasia, ei ulkonäkö tai taloudellinen status. Miehet: käyttäkää aikaa esittelyteksteihinne ja vastatkaa niihin oletuskysymyksiin. Se ratkaisee jo paljon. Itse en ottaisi yhteyttä, jos kertoo vain ikänsä ja asuinpaikan (tai ottaa itse yhteyttä alkaen ekalla viestillä vongata p*llua!). Kuvalla ei ole mitään väliä.
Itse olen löytänyt joitain tosi kivoja miehiä sieltä. Ei niistä tosin mitään rakkaustarinaa tullut. Mutta kivoja ja asiallisia tyyppejä. Se vaati tosin, että viestitteli todella monelle ja aikaa meni vähän kohtuuttomasti. Siellä on tosi paljon varattuja miehiä, ihan aivottomia tapauksia, ja todella monella on useampi profiili (mikä on mielestäni ihan imbesilliä).
Hommaa hidastaa tosi paljon se, että ilmaiseksi voi kirjoittaa vain kolmelle henkilölle vuorokaudessa. Itse en jaksa enkä ehdi joka päivä roikkua siellä, niin välillä vastaamiseen voi mennä viikkokin rajoitusten takia, mikä sitten on vähän tylsää.
Mua ei kuvattomuus niin haittaa, kuvia voi vaihtaa jos juttu luistaa ensin viesteissä. Enemmän haittaa se, että monilla ei lue profiilissa yhtään mitään, ja sitten he lähettävät jonkun yhden lauseen viestin mistä ei käy ilmi mitään. Monet myös ei yhtään ota huomioon mitä itse etsii ja mitä sanoo omassa profiilissa.
Todella paljon naisia, jotka etsivät elämänkumppania. Kevyempään tapailuun on harvempia tapauksia. Mutta jokaiselle jotain...
Näin miehenä jos on asiallinen ja kattava teksti, pari kuvaa ja aktiivista viestittelyä niin ei vielä mitään "tuloksia". Taitaa naisille siellä tulla niin valtavasti viestejä, että eivät ehdi kaikkien viestittelijöiden profiileihin tutustua.
Sitten kun profiilitekstiin erehdyin mainitsemaan erään toisen viestintäsovelluksen, niin minulta laitettiin maksamani suomi24 palvelu "jäihin" eli käyttäminen estyi. Samaa viestisovellusta on mainittuna lukemattomien naisten profiileissa myös. Poistin tuon tekstistäni niin jäähy jatkuu edelleen määrittelemättömän ajan...
On paljon muitakin toimivampia deittisaitteja, joten en missään tapauksessa suosittele kuin korkeintaan elämänkumppania etsivälle, jotka ovat jo kokeilleet kaikkia muita sivustoja.
Huonoja kokemuksia . Tutustu ilmaiseksi ja kun löytyy "sopiva" niin alkaa maksaminen Lähetä viesti ja maksa !
treffit suomi24 on ihan hiton kallis. Ihanat ja kauniit naiset lähettää viestejä ja on ihan innoissaan. Siinä sitten ostat coineja ihan mielissäsi hirveällä hinnalla ja keskustelut ei etene minnekään mutta rahaa menee. Kallein chattäilykokemus ikinä. Pettynyt itseeni kun en tajunnut että koko homman juju on saada sinut ostamaan niitä coineja ja maksaa itsesi kipeäksi. Mikään keskustelu ei ikinä johtanut mihinkään
Oli jonnekin 2010-luvun puolivälin paikkeille ok paikka ja porukkaa vielä oli jonkun verran mutta nykyään on aika varjo entisestään. Oli 2000-luvulla tosi suosittu paikka mutta muutamien uudistusten takia jotka tekivät saitista hankalamman käyttää ajoi käyttäjiä pois hiljalleen ja mitähän muuta tapahtui en muista.
Minusta on typerää, että maksamalla näet toisten käyttäjien lähettämien viestien määrät ja kuinka monelle ihmiselle niitä viestejä on lähetetty. Mitä tuollaisilla tiedoilla tekee, jos ei ole stalkkeri?
On todella toimiva. Viestejä tulee usealta eri henkilöltä. Ja olen päässyt jopa saman päivän aikana tapaamaan kotiini miestä. Mutta ei ollut kiinnostusta itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on typerää, että maksamalla näet toisten käyttäjien lähettämien viestien määrät ja kuinka monelle ihmiselle niitä viestejä on lähetetty.
Mitä tuollaisilla tiedoilla tekee, jos ei ole stalkkeri?
60V STALKKERI
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Sivuilla 15 vuoden tauon jälkeen. Hämmästys suuri kun nuoret miehet lähestyy, alatyylisiä ja härskejä kommentteja lähes pelkästään. Ei kovin paljon huomioitavia yhteydenottoja.
Suoli24, sieltä se oma kultakin on löydetty. Yhdessä oltu jo ties kuinka monta vuotta.
Ennen oli ainakin enempi "normaalien ihmisten" paikka. Ei pintaliito-instabeibien ja CEO-influensseri wannabebiljonääri makejen paikka.
No mun kokemus on, etteivät miehet siellä osaa lukea. Iästä on selvä toleranssi - ei mene jakeluun. Se mitä haen on selvä toleranssi, luetun ymmärtämine vovvaa. Sitäpaitsi ilmaiseksi saat lähettää vain 1 viestin päivässä ja jos tämäkin on voi-voi tyyppiä alkaa kakkutaikinani lässähtää.
Nimi: Elina
Ikä: 27
Ammatti: Kadonneiden artefaktien jäljittäjä ja historian arvoitusten ratkoja
Kotipaikka: Vanha kaupunki nimeltä Aerwyn, joka sijaitsee metsän ja vuorten välissä
Taustatarina:
Elina syntyi tavalliseen käsityöläisperheeseen, mutta jo nuorena hän näki unia salaperäisistä raunioista, lukituista ovista ja kadonneista aarteista. Isänsä vanha koru sininen kivi nahkanauhassa paljastui olevan avain muinaiseen temppeliin, joka liittyi hänen sukuunsa.
Teini-iässä Elina karkasi kotoa ja liittyi etsijäkiltaan, jossa hän oppi lukemaan vanhoja kieliä, seuraamaan muinaisia karttoja ja selviytymään viidakoista, aavikoista ja tuhansista ansoista.
Nyt Elina on Suomi24 treffipalstalla.
Ei tarvetta