Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 treffit - kokemuksia?

Vierailija
04.02.2021 |

Onko kellään kokemuksia kyseisestä treffipalvelusta? Varmasti siellä on ihmisiä laidasta laitaan, mutta kyselisinkin mitä mieltä te olette kyseisestä sivusta?
Tai onko kokemuksia muista vastaavista sivuista?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, oletko mies vai nainen. Naisena hyvät mahdollisuudet löytää hyvä kumppani, koska miehiä löytyy sieltä valtavasti.

Jos taas olet mies, ei kannata edes yrittää.

Vierailija
2/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämämiehet etsimässä jämänaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder nykyään parempi, eritysesti nuoremmille. On tosin paljon ulkonäkökeskeisempi paikka.

Vierailija
4/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalia keski-ikäiset miehet ainakin kuvalliset. Eikä ne kyllä yhteyttäkään ota, viestejä on tullut nuoremmilta ja oisko yksi 20 vuotta vanhempi laittanut.

En juuri ole käyttänyt, mitä nyt katselin tarjontaa läpi, ja luovutin pian.

Vierailija
5/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
6/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kokemusta ei ole, mutta koska käsittääkseni sinne tulee olla kirjautunut, että edes pääsee vilkaisemaan ensimmäistäkään profilia saattaisin itsekin harkita... Esimerkiksi Tinder ei nappaa paljossa sen maineen "seksitutkana" "ja panosovelluksena" tähden. - Itse kuitenkin haluaisin löytää elämäni naisen en satunnaisia seksikumppaneita (tms).  

Vierailija
7/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon varattuja miehiä etsimässä salaseuraa.

Miksipä ei juuri Sinunkin miehesi...

Vierailija
8/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jämänaiset, paljon lihavia, rumia ja yh-naisia.

Vierailija
9/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompataan tuota olin siellä joskus  ja katselin naisten kuvia ja mahdottomia vaatimuksia, no sitten aloin seukkaan ja meni muutama ehkä n 4 vuotta ja suhde kuivui kokoon ja avasin jälleen suoli 24 n ja saakeli samat akat oli siellä samoilla vanhoilla kuvillaan. silloin tajusin kuinka säälittävää touhua se oli

emme suosittele tai suosittelemme varauksin

Vierailija
10/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin mieheni kanssa Suomi24:ssä melkein 10 vuotta sitten. Olin kokeillut maksullista Match.com-palvelua, mutta ainakin silloin tuntui, että Suomi24 oli ylipäätään parempi. Siis enemmän tarjontaa.

Etsin itse verkon kautta kumppania, koska baarit oli kolmekymppisenä nähty ja aika kului uraputkessa ja harrastuksessa, jossa molemmissa oli vähän vastakkaisen sukupuolen edustajia. Joku kommentoi, että Suomi24:ssä on vaan ”jämiä”. Ensinnäkään en käyttäisi kenestäkään ihmisestä tällaista termiä. Me oltiin kolmekymppisiä, molemmilla ylempi korkeakoulututkinto, ei avioliittoja, ei lapsia. Normaalipainoisia, ihan kelvollisen näköisiä, ulospäin suuntautuneita, iloisia jne. Tänä päivänä ollaan työelämässä menestyviä ja yksi lapsikin on. On oma (=pankin) talo Helsingissä ja kaksi autoa. Listaan näitä nyt ei-kehumielessä, vaan osoittaakseni, että varmasti kaikenlaista porukkaa löytyy näistä palveluista. Toki kokemukseni on jo vanha. Koskaan ei voi tietää ja yksi ”osuma” riittää.

Vierailija
11/83 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan vielä

Vierailija
12/83 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään enää kokemuksia?

Vierailija
13/83 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikamoista ajanhukkaa se oli, kunnes löytyi ❤️ Viitisen vuotta samalla sohvalla, esikoista odotellaan. Ei se ota, ellei annakaan, tsemppiä!

Vierailija
14/83 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kun on se huuto-mahdollisuus niin aivan järkkyjä miehiä! Kuvattomia jotka huutavat että "tänne sitä pil dee" ja  mistä löytyy nahkahousunainen yms. yms.

Se kertoo vähän sen palvelun tasosta.

Mutta en sano, olen pari miestä kuitenkin tavannut sitä kautta.

Vierailija
15/83 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aikamoista ajanhukkaa se oli, kunnes löytyi ❤️ Viitisen vuotta samalla sohvalla, esikoista odotellaan. Ei se ota, ellei annakaan, tsemppiä!

No varmaan 5 vuotta sitten vielä löytyikin, mutta keski-ikäiselle tavis naiselle tuo suomi24 on ihan ajanhukkaa. Oman ikäiset miehet on joko naimisissa ja vonkaavat kun oma ei anna, ja ne loput miehet ovat mt-ja alko-ongelmaisia. Poistinkin profiilini aika pian.

Vierailija
16/83 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on huijareita, tuli naisilta viestejä jossa pyysivät jatkamaan keskustelua s-postilla ja poistivat profiilin.

Vierailija
17/83 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä kuvia siellä miehillä, ei ole niin yhtään panostettu niihin tai vähääkään välitetty, että millaisen kuvan sinne lätkäisee tai mitä ne kuvat heistä kertoo. Moni mies tuntuu ajattelen, että kuva kuin kuva ajaa saman asian. Ei aja.

Mutta eipä ne miehetkään mitään komistuksia ole. Ja ainoat ok-näköiset ovat sitten varattuja seksiseuran etsijiä.

Siellä on myös kohta, johon täyttää unelmakumppanin ominaisuuksia ym, mistä tykkään itse. Miehet taas ei tunnu koskaan edes lukevan niitä, vaikka syytä olisi. Eli viestejä tulee paljon sellaisilta, jotka eivät ole sinnepäinkään, mitä itse etsii.

Vierailija
18/83 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kun on se huuto-mahdollisuus niin aivan järkkyjä miehiä! Kuvattomia jotka huutavat että "tänne sitä pil dee" ja  mistä löytyy nahkahousunainen yms. yms.

Se kertoo vähän sen palvelun tasosta.

Mutta en sano, olen pari miestä kuitenkin tavannut sitä kautta.

Oleko kokeillut jotian muuta netideitti palvelnta, jos niin mitä? - Olisi yleisemminkin mukava lukea eri palvelimista kokemuksia. Esimerkiksi eliittikumppaneissa ei ollut muuta eliittiä kuin nimi... 

Vierailija
19/83 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan 5 vuotta sitten vielä löytyikin, mutta keski-ikäiselle tavis naiselle tuo suomi24 on ihan ajanhukkaa. Oman ikäiset miehet on joko naimisissa ja vonkaavat kun oma ei anna, ja ne loput miehet ovat mt-ja alko-ongelmaisia. Poistinkin profiilini aika pian.

Kamalia naisetkin siellä ovat, ja suurimmalla osalla ei ole ollenkaan kuvaa...

Vierailija
20/83 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut siihen tulokseen, että deittipalstoilla roikkumisessa ei ole mitään järkeä. Se määrä kakkelia, jonka siellä joutuu käymään läpi löytääkseen edes kelvollisen kumppaniehdokkaan on niin mieletön, jos siis oikeasti on vakituista, rakastavaa kumppania etsimässä. Pahaa mieltä ja ajanhukkaa. Elämänsä voi käyttää paremminkin kuin noilla palstoilla länkyttämällä.