Suomi24 treffit - kokemuksia?
Onko kellään kokemuksia kyseisestä treffipalvelusta? Varmasti siellä on ihmisiä laidasta laitaan, mutta kyselisinkin mitä mieltä te olette kyseisestä sivusta?
Tai onko kokemuksia muista vastaavista sivuista?
Kommentit (83)
Periaatteessa ok palvelu ja nainen kuin nainen hukkuu miesten yhteydenottoihin, koska siellä on 3-4 kertaa enemmän mieskäyttäjiä verrattuna naiskäyttäjiin.. Hyvä mahdollisuus kertoa itsestä pelkillä profiiliasetuksilla, mutta moni jättää silti nämä tyhjäksi, mitä en ymmärrä. Kuvia ei monilla profiilissa ole, mutta kuvat voi vaihtaa näppärästi esim. sähköpostilla, mikäli ajatukset kohtaa muuten viesteillessä. Itsekin olen kuvattomana palvelussa, koska en ole missään somessa, enkä myöskään halua kuvaani mihinkään nettipalvelimelle.
Vuosia samoja naamoja katselleena - varo. Eksyy sinne välillä oikeasti kivoja. Nekin lähtee melko hätäseen.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ok palvelu ja nainen kuin nainen hukkuu miesten yhteydenottoihin, koska siellä on 3-4 kertaa enemmän mieskäyttäjiä verrattuna naiskäyttäjiin.. Hyvä mahdollisuus kertoa itsestä pelkillä profiiliasetuksilla, mutta moni jättää silti nämä tyhjäksi, mitä en ymmärrä. Kuvia ei monilla profiilissa ole, mutta kuvat voi vaihtaa näppärästi esim. sähköpostilla, mikäli ajatukset kohtaa muuten viesteillessä. Itsekin olen kuvattomana palvelussa, koska en ole missään somessa, enkä myöskään halua kuvaani mihinkään nettipalvelimelle.
Happy pancake, amoremi.ee Soomes ja Okcupid toimii tekstipohjalla.
Mulla tulee noista deittipalveluista mieleen jokin kirpputori. Ainoana erona että niissä on olevinaan joku "mainos esite" itsestään mitä ei ole kirppari roinassa, ja naisilla se -Nou Nou-lista sen mainostekstin perässä.
Jämävitsien (ihmisten) kaatopaikka.
Kuukauden jaksoin katella sitä showta ja sitten lopetin. Ajanhukkaa.
Saattaa siellä olla joku ihan varteenotettavakin, mutta sen löytyminen voi olla aikamoista lottoa.
Päivällä rekisteröidyin niin heti tärppäsi 😀.
"Hei. Näin profiilisi suosituksissa ja päätin kirjoittaa sinulle. Mitä etsit tältä sivustolta? Etsin jotain, joka voi kehittyä vakavammaksi.
Olen iloinen, jos voimme tutustua toisiimme hieman paremmin ja kertoa itsestämme. Lisäksi, jos olet kiinnostunut miltä näytän, voin lähettää sinulle kuviani.
Jätän sinulle sähköpostiosoitteeni, jotta voit ottaa minuun yhteyttä."
Deittisivut on turhaksi todettu jos ei ole statusta, ja etenkin jos oot miespuolinen. Mulla on ollu profiili timderis, badoossa, happypancake, s24, okcubid ja varmaan jossain muussakin mitä en muista. Badoon kautta pääsin mun elämäni ekoille treffeille mitkä ei edenny toisille treffeille saakka. Sen jälkeen mulla on ollut kymmeniä kertoja profiili noilla deittipalstoilla mitkä mainitsin ja en ole päässyt kertaakaan treffeille, en pääse edes juttelemaan kellekkään. Tinderis olin vuoden ja tuloksena 0 tykkäystä, badoossa sama.
Otan hyvät kuvat ja kirjotan hyvän esittely tekstin mutta se on kaikki turhaa, en jaksa enää. Tekis mieli lähtee pois maapallolta muutenkin, ei kiinnosta paskan vertaa eläminen täällä.
Työttömyyttä tulee maaliskussa 14v täyteen, mun puolesta koko maailma saa haistaa paskan. Ei ole töitä eikä parisuhdetta, ei kavereita, ei rahaa, ei harrastuksia, eikä liioin kiinnostustakaan enää.
T: Pian 37v ikisinkku turusta
Vierailija kirjoitti:
"Hei. Näin profiilisi suosituksissa ja päätin kirjoittaa sinulle. Mitä etsit tältä sivustolta? Etsin jotain, joka voi kehittyä vakavammaksi.
Olen iloinen, jos voimme tutustua toisiimme hieman paremmin ja kertoa itsestämme. Lisäksi, jos olet kiinnostunut miltä näytän, voin lähettää sinulle kuviani.
Jätän sinulle sähköpostiosoitteeni, jotta voit ottaa minuun yhteyttä."
Kuvia lähettänyt ja kuulostaa todella rakastuneelta, mutta luultavasti moni muukin saa samoja kuvia.
Hyvin päivystävät uusia profiileja, kohta aletaan matkalipuista puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän sinulle sähköpostiosoitteeni, jotta voit ottaa minuun yhteyttä."Kuvia lähettänyt ja kuulostaa todella rakastuneelta, mutta luultavasti moni muukin saa samoja kuvia.
Hyvin päivystävät uusia profiileja, kohta aletaan matkalipuista puhumaan.
Miten kävi, tuliko treffit vai menikö rahat? Lähes sama viesti tupsahti tännekin.
Itse olen hakenut ihan oikeaa parisuhdetta suomi24:sta jo puolisen vuotta, sillä en käy baareissa ja en ikinä sieltä edes miestä etsisi.
Olen nuorekas ja ok-näköinen keski-ikäinen nainen. Saan paljon viestejä. Muutama kiinnostava mies tullut vastaan, mutta pari paljastuikin sitten varatuiksi (ja niitä ukkomiehiä ja muita varattuja muuten siellä piisaa!!!) ja pari muuta taas perui treffisuunnitelmat, kun varmaankin tuli taas uusi ja parempi vastaan.
Rehellisiä ihmisiä kyllä siellä vedätetään.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä, oletko mies vai nainen. Naisena hyvät mahdollisuudet löytää hyvä kumppani, koska miehiä löytyy sieltä valtavasti.
Jos taas olet mies, ei kannata edes yrittää.
No ainakin minun ikäiset miehet on kaikki turjakkeita ja surkimuksia, samat miehet olleet vimeiset 10 vuotta tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä, oletko mies vai nainen. Naisena hyvät mahdollisuudet löytää hyvä kumppani, koska miehiä löytyy sieltä valtavasti.
Jos taas olet mies, ei kannata edes yrittää.No ainakin minun ikäiset miehet on kaikki turjakkeita ja surkimuksia, samat miehet olleet vimeiset 10 vuotta tarjolla.
Sama pätee naisiin. Olin puolen kymmentä vuotta kirjautumatta ja nyt kun kävin kurkkaamassa, niin ne samat tutut nimimerkit olivat vastassa kuin edelliselläkin kerralla. Kuvatkin olivat valtaosin samoja kuin aikaisemmin. Samoin vaatimuslistat.
Olkoot minun puolesta.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Omaa kokemusta ei ole, mutta koska käsittääkseni sinne tulee olla kirjautunut, että edes pääsee vilkaisemaan ensimmäistäkään profilia saattaisin itsekin harkita... Esimerkiksi Tinder ei nappaa paljossa sen maineen "seksitutkana" "ja panosovelluksena" tähden. - Itse kuitenkin haluaisin löytää elämäni naisen en satunnaisia seksikumppaneita (tms).
Suomi24 treffit kuoli nimen omaan siihen, että pitää kirjautua päästäkseen näkemään profiileita.
Ennen sain paljon viestejä naisilta ja moni teki varta vasten profiilin nähtyään minun profiilini päästäkseen kirjoittamaan minulle.
Nyt ne selailijat ovat jääneet pois eikä auta vaikka oma profiili olisi kuinka hyvä. Vain samat rekisteröityneet käyttäjät näkevät profiilisi ja muut ovat jääneet kokonaan pois.
Ilmaisena palveluna ihan siedettävä. Sisältöhän siellä on ihmisistä kiinni. Jotkut on sinne vuosikausiksi jämähtäneet.
Vierailija kirjoitti:
tellleee kirjoitti:
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Varmasti samaa paskaa eri paketissa.
Paskalla on yleensä tuntematon nimi ja se maksaa. Saat jutella bottejen kanssa ja maksaa itsesi kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos taas olet mies, ei kannata edes yrittää.No ainakin minun ikäiset miehet on kaikki turjakkeita ja surkimuksia, samat miehet olleet vimeiset 10 vuotta tarjolla.
Ja sinä edelleen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä edelleen siellä.
Välillä aina jonkun komistuksen matkaan hetkeks mukaan.
Nostelen, että minkälainen paikka on nykyään?
Tinderiä kokeilin, mutta ei ole oma juttuni. Edellisen parisuhteeni löysin deittipalstan avulla, aikana kun se ei ollut vielä yleistä. Mukava oli kirjoitella ihmisten kanssa.
Tinder tuntuu vieraalta, kun homman keskiönä tuntuu parisuhteiden solmimisen sijaan olevan se, montako tykkäystä ja matchia saa.