Mihin saakka tätä kylmyyttä riittää?
Olen ihan jäässä ulkona ja sisällä. Vielä ainakin 2 viikkoa?
Kommentit (41)
Miksi täällä alapeukutetaan, jos sanoo, että ei tykkää näistä keleistä?
Mietin ihan samaa kuin AP, kun juuri kävin kaupassa. Katoin sääennustetta ja ainakin seuraavat 1,5 viikkoa on tämmöset kelit. Pitäis varmaan vihdoinkin mennä lumilautailee, kun kerta siihen ois mahollisuus..... On vaan niin paljon kaikkea muuta just nyt. Sais jo tulla kesä.
Vierailija kirjoitti:
Koska jotkut tykkää. Ei se ole henkilökohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo pakkasesta tykkäävät saavat sitten enemmän yläpeukkuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo pakkasesta tykkäävät saavat sitten enemmän yläpeukkuja...
No mitäpä sitten? Oletko sä AV:lla vain yläpeukkujen takia. Jaxut<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tää ilmastomuutos.
Niin? Ääri-ilmiöt lisääntyy, kuten on tolkutettu jo aika pitkään.
Uuuuuuu, enpä tiennytkään, että parikymmentä pakkasastetta Suomessa talvella on jokin äääääääääri-ilmiö :D
Voi juma, että te viherhörhöt olette päästänne sekaisin :D Menkää hoitoon hullut.
Olen pari viikkoa jo ihaillut Suomen talvea, kuinka valtavan kaunista! Sininen taivas ja valkea hanki plus rapsakka pakkanen. Saa kääriytyä villavaatteisiin. Pidän talvesta, yhtä ihanaa kuin kaunis kesäpäivä.
-15 on vielä ok, koska silloin tarkenee käydä juoksemassa. Kylmemmällä jäätyy.
Ainoa hyvä puoli pandemiassa on, että ei tarvitse pakkasella poistua kotoa yhtään minnekään. Roskapussitkin jäätyvät nopeasti parvekkeella eikä haise.
No juhannus on vielä yleensä koleeta. Ehkä heinäkuussa lämpenee. Eli ei kannata hötkyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tää ilmastomuutos.
Niin? Ääri-ilmiöt lisääntyy, kuten on tolkutettu jo aika pitkään. [/quote
Ääri-ilmiöt? Kun on lunta ja pakkasta helmikuussa? Ei jeesus oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä näkyisi Accuweatherin mukaan olevan vähän matalampaa pakkasta (-4) vasta ystävänpäivänä. Foreca taas sanoo ettei vielä silloinkaan.
Mä varasin viikkokausiksi ruokaa niin, ettei tarvitse mennä ulos kylmään. En mene ulos jos pakkaslukema on kaksinumeroinen. Onneksi ei ole lapsia eikä koiraa ja työt hoituu etänä.
Helsinki helsinki helsinki...ketä kiinnostaa joku helsinki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tää ilmastomuutos.
Niin? Ääri-ilmiöt lisääntyy, kuten on tolkutettu jo aika pitkään.
Ei - 10-20 astetta pakkasta Suomessa ole ääri-ilmiö. Ihan normaali talvi.
Toivottavasti maaliskuun lopulle ...ja sitte lauha kevät puroineen ja muuttolintuineen
🌨️🌦️🦆
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä näkyisi Accuweatherin mukaan olevan vähän matalampaa pakkasta (-4) vasta ystävänpäivänä. Foreca taas sanoo ettei vielä silloinkaan.
Mä varasin viikkokausiksi ruokaa niin, ettei tarvitse mennä ulos kylmään. En mene ulos jos pakkaslukema on kaksinumeroinen. Onneksi ei ole lapsia eikä koiraa ja työt hoituu etänä.
Onko sinulla jokin perussairaus, vai mikset mene? Eikö tuollainen hankaloita hirveästi elämää?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, koska enemmistön mielestä tämä on kuitenkin parempi kuin viime "talvi".
Ihan normaali talvi, ei erityisen kylmä. 2019 oli -30 astetta pakkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki helsinki helsinki...ketä kiinnostaa joku helsinki?
Ääliö, olisko niin että kun kysytään kauanko kylmä jatkuu, itse kukin tsekkaa sen kaupungin ennusteen missä asuu? Jos sä haluat koko Suomen sääennusteen Hangosta Utsjoelle seuraavan kahden viikon ajaksi niin kato vaikka puol ysin uutisten loppu. Merisään joudut kuunteleen radion puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Toiovottavasti syyskuulle asti ja voidaan siirtyä suoraan syyskauteen, skipaten kevään ja kesän.
Mitäs jos skipattaisiin kevät, kesä ja syksy.
Suomalaiset ovat kautta aikojen olleet kuuluisia sään noitumisestaan, miksei siis Kerttukin pystyisi siihen.