Mies, voisitko haluta suhteeseen huonopeppuisen naisen kanssa?
Eli peppu olisi sinun mielestäsi huono. Onko hyvä peppu välttämättömyys vai voisitko olla tyytyväinen naiseen, jolla on huono peppu?
Kommentit (71)
Huonon ja hyvän väliin mahtuu monta peppua.
En haluisi.
Tiedän helsingistä yhden pamelan, millä on unelmakroppa. Muutaman kerran vieraillut hänen luonaan.
Hoikka, blondit hiukset ja valtavat silikonitissit.
Peppu vaan on aivan kauhea.
Ei jatkoon.
( o )( o ) kirjoitti:
kunnon kulmunit kompensoi
Nimenomaan ei kompensoi.. Katri Kulmunin kaltaisen naisen kanssa en voisi olla. Isot läskitissit ja romuluinen löysä kroppa.
Jos ei käytä kuminauhavyötäröllä olevia stretch-farkkuja tai korkea vyötäröisiä mutsifarkkuja, saattaisin tapauskohtaisesti ehkä harkita.
Ei minllakaan ole selkä kaarella kaljapötsin takia. Molemmat ovat treenattavissa hyvän näköisiksi jos vain viitsii.
Vierailija kirjoitti:
( o )( o ) kirjoitti:
Nimenomaan ei kompensoi.. Katri Kulmunin kaltaisen naisen kanssa en voisi olla. Isot läskitissit ja romuluinen löysä kroppa.
En, kyllä peppa, pimppa ja tisulit pitää olla kuosissa.
Olen aika nirso naisten suhteen ja minulla on onneksi siihen hieman varaa. Mutta voin sanoa että peppu ei ole lainkaan valintakriteereissä. Jos sinulla on huono itsetunto sen suhteen, niin a) se on ihan turhaa ja b) jos et saa itseäsi ymmärtämään että se on turhaa niin sen voi peittää vaatetuksella ja muotoilevilla alusvaatteilla. Mutta summa summarum, ei ole tärkeä asia. Naisellisuus, älykkyys ja kauneus on tärkeitä, kaksi ensimmäistä ne tärkeimmät.
Minkälainen on huono peppu?
Mulle kelpaa minkälainen peppu vaan. Kokonaiskuva ihmisestä määrittelee sen, haluanko suhteen jonkun kanssa.
T: Mies
Kuvailkaa huono peppu. Mulle tulee itselleni mieleen sellainen "selkä, perse, jalka" eli yhtä kaikki. Yläkerran veemäisellä akalla on sellainen perseetön vartalo.
Jaa, mikä on sitten kenenkin mielestä huono takapuoli. Omaani on haukuttu nykymuotiin liian pieneksi, toiset naiset ovat haukkuneet, mutta kukaan mies ei ole haukkunut, päin vastoin pari on kehunut. Minusta ylitreenattu perse ei näytä hyvältä, olen sopusuhtaisuuden kannalla.
Korvien väli on tärkeämpi. En jaksaisi katsella hyvä peppuista valittajaa tai muuten idioottia.
Pepun saa salilta + ruokavalio suunnilleen edes vhän sinne päin niin peppu kehittyy kyllä ajan kanssa
Jos nainen ei viehätä, nii mitä järkee sellase naisen kaa olis seurustella? :o Yksinkinki pärjää, nii en nää mitää järkevää syytä pakottaa itteensä suhteesee, jossa ei haluu olla. :)
Eihän lättäperse tai älytön hyllyvä muodoton perse hyvältä peppumiehen silmiin näytä. Tissimiehelle varmaan kelpaat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa minkälainen peppu vaan. Kokonaiskuva ihmisestä määrittelee sen, haluanko suhteen jonkun kanssa.T: Mies
Jopa 159/95?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa minkälainen peppu vaan. Kokonaiskuva ihmisestä määrittelee sen, haluanko suhteen jonkun kanssa.T: Mies
Kapea ja lättänä. Kuulostaako hyvältä?
Ap
Mitä kukanenkin pitää hyvänä peppuna, muoti tämän suhteen muuttuu. 90-luvulla Kim Kardashian-takamus olisi näyttänyt naurettavalta, tänä päivänä tuon ajan kauneusihanteet taas eivät osu nykyisiin preferensseihin ja vielä tulee aika jolloin nykymuotia lähinnä kauhistellaan.
Voisimmeko kehittyä ihmiskuntana vihdoin suuntaan, jossa naisten ihmisarvoa ei määritellä ulkonäön kautta, ja jossa naisten vartalo on lähtökohtaisesti hyvä ja sopiva, sen sijaan että nuoret tytöt vuoroin laihduttavat itsensä anorektiseksi tai säästävät rahaa plastiikkakirurgiaan. Hyvinvoinnin pitäisi olla lähtökohtana.
En huolisi miestä, jolle peppu on niin tärkeä osa elämää, että valitsee sen perusteella naisen.
Exälläni on aika huono perse.
M32