Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, voisitko haluta suhteeseen huonopeppuisen naisen kanssa?

Vierailija
04.02.2021 |

Eli peppu olisi sinun mielestäsi huono. Onko hyvä peppu välttämättömyys vai voisitko olla tyytyväinen naiseen, jolla on huono peppu?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon kulmunit kompensoi

Vierailija
2/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon ja hyvän väliin mahtuu monta peppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluisi.

Tiedän helsingistä yhden pamelan, millä on unelmakroppa. Muutaman kerran vieraillut hänen luonaan.

Hoikka, blondit hiukset ja valtavat silikonitissit.

Peppu vaan on aivan kauhea.

Ei jatkoon.

Vierailija
4/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

( o )( o ) kirjoitti:

Nimenomaan ei kompensoi.. Katri Kulmunin kaltaisen naisen kanssa en voisi olla. Isot läskitissit ja romuluinen löysä kroppa.

Vierailija
5/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käytä kuminauhavyötäröllä olevia stretch-farkkuja tai korkea vyötäröisiä mutsifarkkuja, saattaisin tapauskohtaisesti ehkä harkita.

Ei minllakaan ole selkä kaarella kaljapötsin takia. Molemmat ovat treenattavissa hyvän näköisiksi jos vain viitsii.

Vierailija
6/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

( o )( o ) kirjoitti:

Nimenomaan ei kompensoi.. Katri Kulmunin kaltaisen naisen kanssa en voisi olla. Isot läskitissit ja romuluinen löysä kroppa.

Vierailija
7/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kyllä peppa, pimppa ja tisulit pitää olla kuosissa.

Vierailija
8/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika nirso naisten suhteen ja minulla on onneksi siihen hieman varaa. Mutta voin sanoa että peppu ei ole lainkaan valintakriteereissä. Jos sinulla on huono itsetunto sen suhteen, niin a) se on ihan turhaa ja b) jos et saa itseäsi ymmärtämään että se on turhaa niin sen voi peittää vaatetuksella ja muotoilevilla alusvaatteilla. Mutta summa summarum, ei ole tärkeä asia. Naisellisuus, älykkyys ja kauneus on tärkeitä, kaksi ensimmäistä ne tärkeimmät. 

Vierailija
9/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on huono peppu?

Mulle kelpaa minkälainen peppu vaan. Kokonaiskuva ihmisestä määrittelee sen, haluanko suhteen jonkun kanssa.

T: Mies

Vierailija
10/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailkaa huono peppu. Mulle tulee itselleni mieleen sellainen "selkä, perse, jalka" eli yhtä kaikki. Yläkerran veemäisellä akalla on sellainen perseetön vartalo.

Vierailija
11/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mikä on sitten kenenkin mielestä huono takapuoli. Omaani on haukuttu nykymuotiin liian pieneksi, toiset naiset ovat haukkuneet, mutta kukaan mies ei ole haukkunut, päin vastoin pari on kehunut. Minusta ylitreenattu perse ei näytä hyvältä, olen sopusuhtaisuuden kannalla.

Vierailija
12/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien väli on tärkeämpi. En jaksaisi katsella hyvä peppuista valittajaa tai muuten idioottia.

Vierailija
13/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepun saa salilta + ruokavalio suunnilleen edes vhän sinne päin niin peppu kehittyy kyllä ajan kanssa

Vierailija
14/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei viehätä, nii mitä järkee sellase naisen kaa olis seurustella? :o Yksinkinki pärjää, nii en nää mitää järkevää syytä pakottaa itteensä suhteesee, jossa ei haluu olla. :)

Vierailija
15/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lättäperse tai älytön hyllyvä muodoton perse hyvältä peppumiehen silmiin näytä. Tissimiehelle varmaan kelpaat.

Vierailija
16/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa minkälainen peppu vaan. Kokonaiskuva ihmisestä määrittelee sen, haluanko suhteen jonkun kanssa.

Jopa 159/95?

Vierailija
17/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapea ja lättänä. Kuulostaako hyvältä?

Ap

Vierailija
18/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukanenkin pitää hyvänä peppuna, muoti tämän suhteen muuttuu. 90-luvulla Kim Kardashian-takamus olisi näyttänyt naurettavalta, tänä päivänä tuon ajan kauneusihanteet taas eivät osu nykyisiin preferensseihin ja vielä tulee aika jolloin nykymuotia lähinnä kauhistellaan.

Voisimmeko kehittyä ihmiskuntana vihdoin suuntaan, jossa naisten ihmisarvoa ei määritellä ulkonäön kautta, ja jossa naisten vartalo on lähtökohtaisesti hyvä ja sopiva, sen sijaan että nuoret tytöt vuoroin laihduttavat itsensä anorektiseksi tai säästävät rahaa plastiikkakirurgiaan. Hyvinvoinnin pitäisi olla lähtökohtana.

Vierailija
19/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi miestä, jolle peppu on niin tärkeä osa elämää, että valitsee sen perusteella naisen.

Vierailija
20/71 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni on aika huono perse.

M32