Mies, voisitko haluta suhteeseen huonopeppuisen naisen kanssa?
Eli peppu olisi sinun mielestäsi huono. Onko hyvä peppu välttämättömyys vai voisitko olla tyytyväinen naiseen, jolla on huono peppu?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kuvailkaa huono peppu. Mulle tulee itselleni mieleen sellainen "selkä, perse, jalka" eli yhtä kaikki. Yläkerran veemäisellä akalla on sellainen perseetön vartalo.
Vetelä, muodoton, muhkurainen ja löysä selän jatke.
Laatikkomainen, leveä, littanahko, muhkurainen ja selluliittinen. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kuvailkaa huono peppu. Mulle tulee itselleni mieleen sellainen "selkä, perse, jalka" eli yhtä kaikki. Yläkerran veemäisellä akalla on sellainen perseetön vartalo.
Nyyh, kiitti vaan. Mulla on oikoryhti ja siihen ei berseen treenauskaan auta. En kyllä ole veemäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetelä, muodoton, muhkurainen ja löysä selän jatke.
Muhkurainen, löysä
tai toinen ääripää
Ap:n kuvailema kapea, lättänä, suora
Omaan makuuni eniten on pyöreä, tiukka perse hoikassa kropassa. Jos täydellistä etsitään, niin tässä https://i.pinimg.com/736x/28/26/1e/28261e65cdef69e6a8bea6e38e5bf533.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on huono peppu?
Mulle kelpaa minkälainen peppu vaan. Kokonaiskuva ihmisestä määrittelee sen, haluanko suhteen jonkun kanssa.T: Mies
Kapea ja lättänä. Kuulostaako hyvältä?
Ap
Minusta kuulostaa! Mitä pienempi ja vähäpursuavampi sen parempi.
Varmasti ihana peppu!
M42
En tule ikinä ymmärtämään joidenkin ihmisten parinvalintakriteerejä. Että aikuisten oikeesti takapuoli on jotenkin tärkeä? Ymmärrän että terve ja sopusuhtainen ihminen viehättää, mutta... takapuoli? Tuntuisi itselle täysin merkityksettömältä asialta.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ja sen reiän pitää olla myös sopiva
Mitä tarkoitat? Valkaistu?
Korvien väli vaikuttaa enemmän. Jos siellä ei ole mitään. on perseen muoto/koko merkityksetön.
Vierailija kirjoitti:
En tule ikinä ymmärtämään joidenkin ihmisten parinvalintakriteerejä. Että aikuisten oikeesti takapuoli on jotenkin tärkeä? Ymmärrän että terve ja sopusuhtainen ihminen viehättää, mutta... takapuoli? Tuntuisi itselle täysin merkityksettömältä asialta.
No ihmetteletkö myös miksi tissit viehättävät?
Toki. Mutta huonoreppuisen kanssa se olisi vaikeampaa. Tykkään retkeilystä. Pitäisi ainakin koettaa hankkia naiselle parempi reppu.
Pepun ei sinänsä tarvitse olla kovin timmissä kunnossa tai erityisen muodokas.
Mutta naisen täytyy olla antelias ja estoton myös pyllynsä suhteen. Eli tykkää ottaa myös peppuun kaikkea mitä mies rakkaudella tarjoaa.
Oikein huono perse on sellainen mikä näyttää siltä että alaselkärangassa on reikä.
täytyy sanoa kuinka moni mies hylkeen hain kanssa kulkee.Mutta mitä välii kun on muuten kiva tyyppi josta välittää.Lopussa tulee suru oli kaunis tai komee ne katoaa..tänään suruuutinen jo kolmas...menikö edes kahtaviikkoa.Alan uskoa hokemaan ei kahta ilman kolmatta.
Just. Ikä-ätmi jatkaa typeriä kysymyksiään nyt naisena esiintyen, sanos vielä kerran peppu.
Tunnistaa aina tyylistä, se on joko "nainen,.." tai "mies,.." huoh.
En tietenkään. Vain hyvien pakaroiden kanssa keskustelen sivistyneesti maailman menosta ja niin poispäin. Pelkästään peppua tuijottelen ja hiplaan.
-
-
Jotain yritystä nyt edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on huono peppu?
Mulle kelpaa minkälainen peppu vaan. Kokonaiskuva ihmisestä määrittelee sen, haluanko suhteen jonkun kanssa.T: Mies
Kapea ja lättänä. Kuulostaako hyvältä?
Ap
Sellainen on oma perseeni. Sekin käy.
Olen se jolle kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Alhaisen äo:n ihmiset pariutuu elukoiden kriteereillä. Silloin on tärkeää peput, penikset ja tissit. Evoluutiossa ylemmälle kiivenneet käyttää muita kriteerejä.
Huono peppu on parempi kuin ei peppua ollenkaan.