LIDL valehtelee törkeästi
Lidl valehtelee olevansa halvin. Kuitenkin on jättänyt tahallaan ostoskassien vertailusta pois Prismat ja Citymarketit. Törkeää huijaamista.
Kommentit (130)
Käyn Lidlissä, Prismassa, S-Marketissa sekä Citymarketissa. Olenko nyt sitten rikas, rakas, köyhä vai paras?
Halpaa siellä on joka tapauksessa, toisin kuin riisto K-marketeissa.
Lidl on ollut pitkään minun kauppani! Halvimmat hinnat ja kauniit naiset kassoina!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Lidlissä näkee asiakkaina enemmän tummia kuin muissa kaupoissa. Mutta persuthan tykkää tummista .
Tuossa vieressä olevassa Lidlissä ei paljoa käy noita "tummia" kun ei ole heidän asuttamia taloja lähettyvillä.
Lidlistä ei saa leipää ennen kymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn Lidlissä, Prismassa, S-Marketissa sekä Citymarketissa. Olenko nyt sitten rikas, rakas, köyhä vai paras?
Melkein sama :). Mä käyn Lidlissä, Prismassa ja K-marketissa. Joskus myös S-marketissa ja Alepassa.
Vierailija kirjoitti:
Prisma ja sittari hyökkää tänne. Pellet.
Seuraavaksi hyökkää silakat ja kissat?
Minä toivon että Suomen valtiolla riittää rahaa ilmaiseen koulutukseen ja terveydenhoitoon
Siksi ostan suomalaisesta kaupasta . Joka maksaa kaikki veronsa Suomeen ja jonka kaikki voitot jäävät Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
og lidl g kirjoitti:
Jep jep. Lidl on aina ollut halvempi ja tulee olemaan halvempi. Minä en tule koskaan maksamaan lesta tai hyvä veli lisää S ja K kaupoissa. Kohta menossa ostamaan kananrintaa 5,99€ kilo lidlistä!!! Kunnon rintaa eikä mitään vesipumpattua!
Kuis sattukin!
Rupesin tänään vertailemaan hintoja. Ekaksi sattui juuri tuo kana. Foodiessa (Prisma) halvinkin on tuplasti kalliimpaa! Nyt kaapissani 2 kiloa liitistä ;-)
Itse aattelin kohta käydä poistamassa 5kg. Tomaatit oli myös tarjouksessa about pari € kilo.
Naapuri toi kerran tuliaisiksi jotain kammottavaa saksalaista ällöimelää jäätelö kakkua. Oli varmaankin edullisesti saanut .
Heitin roskiin kun maistui niin niin edulliselta lisäaineelta
Tämän palstan halpamummoille on ihan sama kuinka paljon saksalainen kauppias valehtelee ja minne maahan voittonsa jättää verottajaa pakoon Kunhan halvalla saa niin ihan sama mitä lisäaineita syö.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon että Suomen valtiolla riittää rahaa ilmaiseen koulutukseen ja terveydenhoitoon
Siksi ostan suomalaisesta kaupasta . Joka maksaa kaikki veronsa Suomeen ja jonka kaikki voitot jäävät Suomeen.
Jos Lidl ei maksa veroja Suomeen, mitä nyt epäilen, niin sitten ei varmaan mitkään kansainväliset ketjut, joita meillä on täällä vaikka kuinka? Ja jos näin tosiaan on, että Suomessa liiketoimintaa tehdessä ei tarvitse maksaa maan veroja, niin silloin ongelma on lainsäädännössä. Jos vaikka itse veisin bisneksen Islantiin, tai Senegaliin, niin ei se verovapaata sielläkään olisi.
Eipä ollut ylläri, että Lidl valehtelee törkeästi.
Lidl ei kilpaile jättimarkettien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan halpamummoille on ihan sama kuinka paljon saksalainen kauppias valehtelee ja minne maahan voittonsa jättää verottajaa pakoon Kunhan halvalla saa niin ihan sama mitä lisäaineita syö.
Ja meinaat, että ne K-menut, Xtrat, Rainbowt sun muut ovat puhdasta, kotimaista ruokaa ilman lisäaineita? K-Menu ainakin on ihan kamalaa kuraa eikä pärjää vertailuissa koskaan.
Minä käyn Lidlissä ihan samalla tavalla kuin Prismassa tai Cittarilla. Lidlin valikoima joissakin tuotteissa hieman persoonallinen, mutta joissakin tuotteissa on erittäin hyviä omia versioita. Noin perstuntumalta ei Lidlissä meinaa millään saada 100€ menemään parin täyden ostoskassin maksuun. Prismassa ja varsinkin Cittarilla saa kyllä samasta määrästä maksaa keskimäärin 110-130€. Tottakai riippuu kassin sisällöstä, mutta jos arvioi 5 hengen viikonlopun ruokaostoksia keskimäärin. Toki Lidlissä puuttuu tuottajien tuoretiskit jne. Jos puhtaasti laatua katsotaan ja ollaan välittämättä ostoskorin hinnasta, niin CM on ilman muuta omassa kastissaan.
Varmaankin jotain veroa maksaakin. NS yhteisöveroa joutuvat myös ulkomaiset firmat maksamaan
Luin jostain että S ryhmä maksaa veroja lähes kaksi tuhatta miljoonaa euroa kun taas Lidl joitakin miljoonia.
Jos haluaa tukea Suomen valtiota niin tietenkin silloin ostaa suomalaisten omistamasta kaupasta. Mutta toiset haluavat että Saksa rikastuu meidän kustannuksella ja he vievät valtion maksamat tukiaiset saksalaisille. Lidl kärrää valtavat voitot täältä Saksaan vuosittain ja maksaa osinkoa saksalaisille yksityisille omistajille
Vierailija kirjoitti:
Halvan ruuan perässä olevat menevät Lidliin tai Prismaan, jotka ovat samaa hintatasoa. Eli tottakai nämä kaksi kilpailevat keskenään ja mielestäni kuluttajia johdetaan pahasti harhaan siinä kun toista halvinta kauppaa ei oteta edes vertailuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Valhe. Tottakai Prisma ja CM ovat osa suomalaista ruokamarkkinaa
On törkeää valehtelemista sanoa olevansa ruokamarkkinoiden halvin ja jättää vertailusta halvimmat kaupat pois.
Se on yksinkertaisesti kuluttajien PETTÄMISTÄ.
Kyllä Lidlissä näkee asiakkaina enemmän tummia kuin muissa kaupoissa. Mutta persuthan tykkää tummista .