Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIDL valehtelee törkeästi

Vierailija
04.02.2021 |

Lidl valehtelee olevansa halvin. Kuitenkin on jättänyt tahallaan ostoskassien vertailusta pois Prismat ja Citymarketit. Törkeää huijaamista.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on kooltaan pieni, vertautuu parhaiten S-markettiin tai K-markettiin, miksi sitä pitäisi verrata Prismaan tai Cittariin? Minä olen oman kokemuksen mukana todennut Lidlin edullisemmaksi, on vaikka kuinka saisi s-ryhmän bonuksia. Jollekin toiselle voi joku muu olla edullisempi, sehän riippuu ihan siitä mitä ostaa, mikä on paikkakunnan hintataso jne.

Vierailija
82/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

og lidl g kirjoitti:

Jep jep. Lidl on aina ollut halvempi ja tulee olemaan halvempi. Minä en tule koskaan maksamaan lesta tai hyvä veli lisää S ja K kaupoissa. Kohta menossa ostamaan kananrintaa 5,99€ kilo lidlistä!!! Kunnon rintaa eikä mitään vesipumpattua!

LIDL on syrjäytyneiden, maahantuuttaajien ja kelaelättien kauppa.

Juu ja minun, hyvätuloisen, maailmaa nähneen korkeakoulutetun.

Ainut toiveeni olisi, että myös Aldi laajentaisi Suomeen jolloin alkaisi ihan oikea kilpailu.

Minäkin käyn siellö, hyvätuloinen johtaja olen. Usein siellä näkyy yliopiston tuttuja proffia. Nousukkaat luulee olevansa parempaa sakkia kun boikotoivat Lidliä. :)

Minä olen yliopiston proffa myös täällä Aalto-yliopistossa , ja ymmärrän valtion taloudesta sen verran että EN todellakaan vie rahojani Saksaan pois Suomesta, vaan haluan että  meidän oma Suomen valtio saa kaupan liikevoitoista verotuloja.

Mutta näköjään olet aika tyhmä proffa tai sinä haluat että Suomi köyhtyy ja Saksa rikastuu.  Verovaroista se sinunkin palkkasi maksetaan, jos oikeasti olet yliopistossa töissä.  Kaivat itse siis kuoppaa jalkojesi alta -haluat ettei valtiolla ole varaa maksaa palkkaasi eli pitää yllä ilmaista yliopistokoulutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suututtaa se että Lidl käärii valtavat voitot Suomen köyhiltä ja vie ne Saksaan. Eikä maksa voitostaan veroja Suomeen.

Suomi tarvitsee verotuloja. Ostetaan kotimaisesta kaupasta niin valtiolla riittää rahaa sosiaalitukiin

11,1 miljoonaa maksoi veroa Suomeen 2018.

https://yle.fi/uutiset/3-10485059

Vierailija
84/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me joiden palkka maksetaan verovaroista eli ne jotka käymme töissä päiväkodeissa, koulussa, yliopistossa, sairaalassa, vanhainkodeissa, kirjastossa, oopperassa, taidemuseossa, teatterissa, valtion virastossa, kelalla, kaupungilla jne Ja VARSINKIN ne jotka eivät käy töissä tai saavat asumistukea, työttömyystukea, sairaseläkettä, ovat sairaita ja käyvät julkisessa terveyskeskuksessa niin

kaikkien meidän tulisi ymmärtää se että valtiolla on paremmin varaa maksaa meille ja tukea meitä, jos me itse tuemme valtiota eli  ymmärrämme ostaa suomalaisten omistamista kaupoista.

Valtio olemme me.

Vierailija
85/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti painokoneet seis mainoksissa vääristellään asioita oman edun mukaiseksi ihan ennen näkemätöntä

Vierailija
86/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

og lidl g kirjoitti:

Jep jep. Lidl on aina ollut halvempi ja tulee olemaan halvempi. Minä en tule koskaan maksamaan lesta tai hyvä veli lisää S ja K kaupoissa. Kohta menossa ostamaan kananrintaa 5,99€ kilo lidlistä!!! Kunnon rintaa eikä mitään vesipumpattua!

Ainut toiveeni olisi, että myös Aldi laajentaisi Suomeen jolloin alkaisi ihan oikea kilpailu.

Minäkin käyn siellö, hyvätuloinen johtaja olen. Usein siellä näkyy yliopiston tuttuja proffia. Nousukkaat luulee olevansa parempaa sakkia kun boikotoivat Lidliä. :)

Minä olen yliopiston proffa myös täällä Aalto-yliopistossa , ja ymmärrän valtion taloudesta sen verran että EN todellakaan vie rahojani Saksaan pois Suomesta, vaan haluan että  meidän oma Suomen valtio saa kaupan liikevoitoista verotuloja.

Mutta näköjään olet aika tyhmä proffa tai sinä haluat että Suomi köyhtyy ja Saksa rikastuu.  Verovaroista se sinunkin palkkasi maksetaan, jos oikeasti olet yliopistossa töissä.  Kaivat itse siis kuoppaa jalkojesi alta -haluat ettei valtiolla ole varaa maksaa palkkaasi eli pitää yllä ilmaista yliopistokoulutusta.

Miks köyhän kannattas elättää K-ryhmän osakkeenomistajia tai jotain S-ryhmään ostoksensa keskittävää parempaa keskiluokkaa. Mulle iha samperi sama menköö sitte vaikka ne vähäset voitot mitä se kauppa vääntää sinne saksaan.

Vierailija
87/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän yritykset tilittivät Suomen valtiolle ja kunnille yhteensä lähes 1,8 miljardia euroa veroja ja maksuja vuonna 2018. Se on 1800 miljoonaa euroa.

Vierailija
88/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me joiden palkka maksetaan verovaroista eli ne jotka käymme töissä päiväkodeissa, koulussa, yliopistossa, sairaalassa, vanhainkodeissa, kirjastossa, oopperassa, taidemuseossa, teatterissa, valtion virastossa, kelalla, kaupungilla jne Ja VARSINKIN ne jotka eivät käy töissä tai saavat asumistukea, työttömyystukea, sairaseläkettä, ovat sairaita ja käyvät julkisessa terveyskeskuksessa niin

kaikkien meidän tulisi ymmärtää se että valtiolla on paremmin varaa maksaa meille ja tukea meitä, jos me itse tuemme valtiota eli  ymmärrämme ostaa suomalaisten omistamista kaupoista.

Valtio olemme me.

Typerä argumentti. Se voitto mitä lidli ottaa kaupastaan on ihan kärpäsen paska verrattuna kansainväliseen kauppaan mitä suomi käy ja mistä suomi maana on riippuvainen. Omasta mielestä on vaan hyvä että suomalaisille ketjuille on täällä edes yksi kansainvälinen kilpailija. Sitä paitsi lidlissä on hyviä tuotteita joita ei saa S- tai K-ryhmän kaupoista.

Vierailija
89/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähtävissä kylläkehitys jossa ns.halvempien hinnankorotukset lähestyvät kilpailijaketjujen tasoa.

putosi se alepa kin aikanaan omaan markkinointi sloganiin.

Vierailija
90/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikastutat Suomen valtiota eli itseäsi,  jos ostat suomalaisesta kaupasta.

Jos sulle on ihan sama meneekö kaupan voitot saksaan, niin sulle on varmaan ihan sama sekin onko yhteiskunnalla varaa maksaa sun lastesi koulutusta tai sinun hoitamista vanhana. Jos meillä ei ole varaa tukea vanhustenhoitoa, niin jäät lastesi armoilla. Jos sulla ei ole omia lapsia sinun elättäjäksi niin sääliksi käy...

...Italiassa esimerkiksi veroja ei makseta mielellään joten vanhuksia ei huolleta julkisilla varoilla. Ystäväni  oli pulassa, olis pitänyt käydä töissä mutta hän joutui päivittäin istumaan isänsä vuoteen vierellä  syöttämässä ja vaihtamssa vaippoja, kun ei ollut varaa joka päivä itse maksaa apulaista

Vierailija
91/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle on ihan sama meneekö kaupan voitot saksaan, niin sulle on varmaan ihan sama sekin onko yhteiskunnalla varaa maksaa sun lastesi koulutusta tai sinun hoitamista vanhana. Jos meillä ei ole varaa tukea vanhustenhoitoa, niin jäät lastesi armoilla. Jos sulla ei ole omia lapsia sinun elättäjäksi niin sääliksi käy...

...Italiassa esimerkiksi veroja ei makseta mielellään joten vanhuksia ei huolleta julkisilla varoilla. Ystäväni  oli pulassa, olis pitänyt käydä töissä mutta hän joutui päivittäin istumaan isänsä vuoteen vierellä  syöttämässä ja vaihtamssa vaippoja, kun ei ollut varaa joka päivä itse maksaa apulaista

Hahaha :DDD Nyt menee identiteettipolitiikka _vähän_ yli.

Vierailija
92/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha :DDD Nyt menee identiteettipolitiikka _vähän_ yli.

Mikä on identiteettipolitiikka? Sääli ettei toiset kykene ajattelemaan omaa napaansa pidemmälle. Eivät näe edes sitä miten se oman navan olemassaolo on riippuvainen yhteiskunnasta eli meistä kaikista.

Vierailija
93/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku jo sanoi niin Kyllähän Prisma ja sittari kilpailee samalla ruokamarkkinalla kuin Lidl.

Tutkimusfirman johto toteaa IS artikkelissa että Lidl valehtelee törkeästi mainoksissa . muka " markkinatutkimus"

Vierailija
94/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi autot ei mainosta olevansa markkinoiden halvin?

Vierailija
95/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna ihmeessä hintavertailu lista Lidlin ja Cittarin ja Prisman välillä. Mainitse myös kauan kestää päästä kauppaan ja mahdolliset matkakulut.

Vierailija
96/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hyödyttää valehtelivia vierasmaalaisia jotka huijaavat suomalaisten rahat ja vievät saksalaisen rikkaan yksityisen taskuun.

En mene Lidliin

Vierailija
97/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmän yritykset tilittivät Suomen valtiolle ja kunnille yhteensä lähes 1,8 miljardia euroa veroja ja maksuja vuonna 2018. Se on 1800 miljoonaa euroa.

S-ryhmällä on kuitenkin ihan vähäsen laajemmin liiketoimintaa kuin Lidl:llä Suomessa.

On monta eri ruokakauppaketjua, Alepat, Salet, Prismat, S-marketit, sitten on hotelleja, ravintoloita, Sokos tavaratalot, Emotion kosmetiikkaketju, S-Pankki pankkitoimintaa, ABC-ketju jne.

Tässä kohti ei ihan vertaudu.

Vierailija
98/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

og lidl g kirjoitti:

Samaa toivon

NW 300+K€

Vierailija
99/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua hyödyttää valehtelivia vierasmaalaisia jotka huijaavat suomalaisten rahat ja vievät saksalaisen rikkaan yksityisen taskuun.

En mene Lidliin

Minä taas ne vie rahojani kauppaan joka riistää pieniä paikallisia tuottajia ja pitää keinotekoisesti hinnat korkealla. Siksi Lidl, joka vie suomalaisia tuotteita ulkomaille.

Vierailija
100/130 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitää nostaa syyte saksalaista Lidliä vastaan. EUn Kuluttajalaki sanoo selkeästi ettei kuluttajia saa johdattaa harhaan ja valehdella.

Sen kun teet. Miksi odottaa, että joku tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän