Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIDL valehtelee törkeästi

Vierailija
04.02.2021 |

Lidl valehtelee olevansa halvin. Kuitenkin on jättänyt tahallaan ostoskassien vertailusta pois Prismat ja Citymarketit. Törkeää huijaamista.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Lidl on aina ollut halvempi ja tulee olemaan halvempi. Minä en tule koskaan maksamaan lesta tai hyvä veli lisää S ja K kaupoissa. Kohta menossa ostamaan kananrintaa 5,99€ kilo lidlistä!!! Kunnon rintaa eikä mitään vesipumpattua!

Vierailija
2/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, pysy poissa prisman ja sittarin trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ilta-Sanomat kirjoitti jutun siitä. Viikihan valheellisen mainontaan puuttua jotenkin? Onko olemassa lakia? Minun käsittääkseni on.

Vierailija
4/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

og lidl g kirjoitti:

Jep jep. Lidl on aina ollut halvempi ja tulee olemaan halvempi. Minä en tule koskaan maksamaan lesta tai hyvä veli lisää S ja K kaupoissa. Kohta menossa ostamaan kananrintaa 5,99€ kilo lidlistä!!! Kunnon rintaa eikä mitään vesipumpattua!

LIDL on syrjäytyneiden, maahantuuttaajien ja kelaelättien kauppa.

Juu ja minun, hyvätuloisen, maailmaa nähneen korkeakoulutetun.

Ainut toiveeni olisi, että myös Aldi laajentaisi Suomeen jolloin alkaisi ihan oikea kilpailu.

Vierailija
5/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl hinaa S ja K kauppojen hintoja alaspäin koko ajan. S ja K mainostaa tarjouksiaan, mutta miksi vasta nyt?

Asiakkaiden kusettaminen on jatkunut liian kauan, mutta Lidl toi muutoksen. Ja nyt S ja K on kusessa ja se on hyvä asia. Uikaa kusissanne ja oppikaa. Minä en enää rahojani teille kanna.

Vierailija
6/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl toimii EU lainvastaisesti jos sanoo mainoksissa olevansa markkinoiden halvin, jos markkinatutkimuksesta on jätetty Prismat ja Citymarketit pois.

Toki Prisma ja Citymarket kuuluu suomalaiseen markkinakenttään, sen lapsikin ymmärtää

Vierailija
7/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten en ole lainkaan yllättynyt, että sakalaisen säätiön omistama kauppaketju manipuloi "tutkimukset" omaksi edukseen?

Vierailija
8/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

og lidl g kirjoitti:

Lidl on hinta -/laatutietoisten, omilla rahoilla maksavien asiakkaiden kauppa. Tunge hanuriis vaan S/K trolli.

Vierailija
9/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S- ja K-monopoli piti hintoja vuosikymmeniä(!) korkealla. Lopulta 2020-luvulla 'olivat kuulleet ', kuinka suomalaiset pitävät hintoja liian kalliina. Joopa joo! Eivät kuulleet mitään, vaan huomasivat kuinka Lidlin markkinaosuus alkoi nousemaan ja oma myynti laskemaan! Siinä oli kiire jotain "halpuutella", vaikka samalla muiden tuotteiden hinnat nousi.

Vierailija
10/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket on kyllä kalliimpi kuin Lidl. Mutta Prisma saattaa olla halvempi? Miten sitä voi edes tyhjentävästi sanoa, kun sehän riippuu ihan siitä mitä ostaa? Kyllä Lidl:issäkin saa ruokaan uppoamaan rahaa.

Se mistä en Lidl:issä tykkää on puutteelliset merkinnät tuotteissa valmistusmaan ja säilyvyyden suhteen. Esimerkiksi osasta tuotteista puuttuu merkintä siitä, kuinka kauan säilyy avaamisen jälkeen. Tuotteen alkuperää ei myöskään kaikken tuotteiden kohdalla edes kerrota.

Vierailija
11/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitää nostaa syyte saksalaista Lidliä vastaan. EUn Kuluttajalaki sanoo selkeästi ettei kuluttajia saa johdattaa harhaan ja valehdella.

Vierailija
12/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma ja sittari hyökkää tänne. Pellet.

Vierailija
13/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K - niin kuin kallis. Keskon liikkeet kannattaa kiertää kaukaa jos haluaa pysyä rahoissaan.

Vierailija
14/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarket on kyllä kalliimpi kuin Lidl. Mutta Prisma saattaa olla halvempi? Miten sitä voi edes tyhjentävästi sanoa, kun sehän riippuu ihan siitä mitä ostaa? Kyllä Lidl:issäkin saa ruokaan uppoamaan rahaa.

Se mistä en Lidl:issä tykkää on puutteelliset merkinnät tuotteissa valmistusmaan ja säilyvyyden suhteen. Esimerkiksi osasta tuotteista puuttuu merkintä siitä, kuinka kauan säilyy avaamisen jälkeen. Tuotteen alkuperää ei myöskään kaikken tuotteiden kohdalla edes kerrota.

Höpöhöpö. Silmälasit on keksitty.

Vierailija
15/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl ei maksa verojaan Suomeen, joten puuttumaan jäävät rahat joudutaan ottamaan palkkaveroja korottamalla.

Vierailija
16/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

og lidl g kirjoitti:

Lidl on hinta -/laatutietoisten, omilla rahoilla maksavien asiakkaiden kauppa. Tunge hanuriis vaan S/K trolli.

Lidl on Suomea loisivien kauppa.

Vierailija
17/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suututtaa se että Lidl käärii valtavat voitot Suomen köyhiltä ja vie ne Saksaan. Eikä maksa voitostaan veroja Suomeen.

Suomi tarvitsee verotuloja. Ostetaan kotimaisesta kaupasta niin valtiolla riittää rahaa sosiaalitukiin

Vierailija
18/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Silmälasit on keksitty.

Itse kyllä olen tämän asian käynyt läpi Lidl:in asiakaspalvelun kanssa ja saanut sieltä vastauksen, jossa pahoiteltiin puuttuvia merkintöjä ja lahjakortin hyvityksenä, joten ehkä tiedän paremmin?

Toisekseen se, että tuotteessa lukee pakkausmaa, tai maahantuoja, tai alkuperä "EU:n ulkopuolella" tms. ei kerro tuotteen todellista alkuperää. Jostain syystä Suomessa on lakeja höllennetty tämänkin asian suhteen ja kyllä, olen ruokavirastolle laittanut tästäkin kyselyä, en tosin pelkästään Lidl:iin liittyen.

Vierailija
19/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma ja sittari hyökkää tänne. Pellet.

Tähän asti Vauvalla onkin ollut vain maksettuja Lidl mammoja tyyliin että "Oletteko jo maistaneet ihanaa Lidlin tarjousta...."

Vierailija
20/130 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

og lidl g kirjoitti:

Kuis sattukin!

Rupesin tänään vertailemaan hintoja. Ekaksi sattui juuri tuo kana. Foodiessa (Prisma) halvinkin on tuplasti kalliimpaa! Nyt kaapissani 2 kiloa liitistä ;-) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän