Mistä sinne verkkopankkiin sitte pääsee jos ei googlen kautta voi mennä?
Huijauslinkkejä poliisin mukaan, joissa anastetaan tunnukset.
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeeksi googlannut muutaman kerran nähdäkseni hakutulokset. Ei ole mitään epäilyttävää tullut vastaan. Kerran hävisi Suosikeista vahinkosta linkki, joten oli pakko etsiä googlen kautta. Katsoin tarkkaan kyllä että tuli juuri oikea sivu. Ja tuli tuli se vihreä kehikko ruudun ympärille, joka ilmaisi, että pankki-istunto on suojatussa selauksessa.
Auttaako muuten hyväkään virusturva estämään näitä huijaustuloksia hakukoneissa?
Virusturvalla ei ole tuon asian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeeksi googlannut muutaman kerran nähdäkseni hakutulokset. Ei ole mitään epäilyttävää tullut vastaan. Kerran hävisi Suosikeista vahinkosta linkki, joten oli pakko etsiä googlen kautta. Katsoin tarkkaan kyllä että tuli juuri oikea sivu. Ja tuli tuli se vihreä kehikko ruudun ympärille, joka ilmaisi, että pankki-istunto on suojatussa selauksessa.
Auttaako muuten hyväkään virusturva estämään näitä huijaustuloksia hakukoneissa?
Virusturvalla ei ole tuon asian kanssa mitään tekemistä.
Hyvä virusturva kyllä ilmoittaa hakutuloksissa mitkä sivut luotettavia. Ei se ehkä poista niitä tuloksista mutta ainakin F secure kertoo vihreällä merkillä mitkä sivustot aitoja.
Taas yksi hyvä syy miksi maksullinen parempi kuin Defender.
Mikä on se kaikkein tarkimmin selaimeen kirjoitettu osoite? Alkaa h:lla?683