Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vika päässä, kun toisten menestys ja onnistuminen aiheuttaa vaan itsetuhoisia ajatuksia? :(

Vierailija
04.02.2021 |

Olen pitkäaikaistyötön, lihonut, ikuinen laihduttaja.
Kaveri sai vakityön hetkessä, entinen opiskelu kaveri menee fitness kisoihin.

Itse ei pääse töihin, ei uskalla mennä salille kun pelottaa ja hävettää, ei uskalla opiskella koska seminaarit,jotka pelottaa.
Tuntuu kuin olisin vanha mummo jolla elämä ohi, vaikka olen alle 40v.
Kaikki tämä alkoi 5v sitten, kun jäin äitiyslomalle ja kun aloin lihomaan. Olen lihonut 5 vuodessa se 32kg.

Mies elää aktiivista elämää, minä vain olen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen perikateus.

Vierailija
2/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tekee asioille jotain, toiset vain valittaa. Tai sitten on jotain masennusta ilmoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun mies jaksaa vielä katsella sua? Oho..Enkä nyt tarkoita vain sun lihomista, vaan kaikkea mitä kirjoitit.

Vierailija
4/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sun mies jaksaa vielä katsella sua? Oho..Enkä nyt tarkoita vain sun lihomista, vaan kaikkea mitä kirjoitit.

Miehet onkin sikoja, kuten päivittäin saamme täältä lukea.

Vierailija
5/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Sanoo päivittäin että rakastaa ja seksiä on melkein joka päivä.

Itse lähinnä lukittaudun kotiin, pimeällä kävin kävelyllä, mutta nyt päivät pitenee, niin sekin jää pois :/

Ap

Vierailija
6/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tekee asioille jotain, toiset vain valittaa. Tai sitten on jotain masennusta ilmoilla.

Voisin opiskella ja mennä salille, jos olisi 100 % varma, että kukaan ei naureskele tai hauku.

Ap

Vierailija
7/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin opiskella ja mennä salille, jos olisi 100 % varma, että kukaan ei naureskele tai hauku.

Ap

Monia aloja pystyy opiskelemaan verkossa nykyään. Etsipä tietoa niistä. Toki niissäkin on jonkin verran ryhmätöitä, mutta ne on Teamsin yms. välityksellä. Kotona voi tehdä treeniä melkein yhtä hyvin kuin salilla. Katso videoita tubesta.

Vierailija
8/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on tuommoisia ajatuksia myös ja olen masentunut ja ahdistunut jne. Joskus jos en ole ihan niin masentunut niin itsetuntokin on hyvä enkä mieti muita ihmisiä ollenkaan. Eli voisiko olla masennus syynä?

Vierailija
9/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka päivittäinen kävelylenkkeily. Sillä piristyt ja saat painoa pois.

Vierailija
10/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Monia aloja pystyy opiskelemaan verkossa nykyään. Etsipä tietoa niistä. Toki niissäkin on jonkin verran ryhmätöitä, mutta ne on Teamsin yms. välityksellä. Kotona voi tehdä treeniä melkein yhtä hyvin kuin salilla. Katso videoita tubesta.

Olen kyllä katsonut, mitään oikeasti työllistävää en ole löytänyt. Harrastusta pohjalta lähinnä. Ap

Vierailija
11/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita vaikka päivittäinen kävelylenkkeily. Sillä piristyt ja saat painoa pois.

Laitoin tänne aloituksen yksi päivä, kuinka olen lenkkeilyn myötä vaan lihonnut lisää.

Pitää yrittää tuo mies saada vahtimaan mun syömisiä. Ap

Vierailija
12/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua itsellesi niin elämäsi helpottuu. Oikeasti kannattaa mennä keskustelemaan psykologille tms niin saat itsesi kuntoon. Sinä riität ♡

Vierailija
13/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut, että vertaamalla itseään muihin saa kyllä itsensä helposti masentumaan. Pitäisi muistaa olla vertaamatta. Ja keskittyä joihinkin hyviin asioihin omassa elämässä. Sinulla on parisuhde ja olet vielä suhteellisen nuori, ehdit vielä tehdä kaikkea. 

Työttömyys on laajempi yhteiskunnallinen ongelma, ei sinun syytäsi. Ilmoittaudu vaikka johonkin toimialapalveluun, jos pääsisi edes keikalle. Tsemppiä!

Vierailija
14/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kärsit huonosta itsetunnosta. Hae tosiaan apua jos tuntuu että et itse jaksa hoitaa ittees kuntoon. Laihdutus nyt ei varsinaisesti ole ratkaisu,mutta tietysti terveelliset elämäntavat tukee jaksamista ja tuo paljon hyvää. Kilot on sinänsä sivuseikka.

Hienoa kun kirjoitit edes tänne, tuosta on hyvä jatkaa kun tiedostat ongelman. Tsemppiä, kyl se siitä!

Vierailija
15/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen oppinut, että vertaamalla itseään muihin saa kyllä itsensä helposti masentumaan. Pitäisi muistaa olla vertaamatta. Ja keskittyä joihinkin hyviin asioihin omassa elämässä. Sinulla on parisuhde ja olet vielä suhteellisen nuori, ehdit vielä tehdä kaikkea. 

Työttömyys on laajempi yhteiskunnallinen ongelma, ei sinun syytäsi. Ilmoittaudu vaikka johonkin toimialapalveluun, jos pääsisi edes keikalle. Tsemppiä!

Kummasti 90% ryhmästä työllistyi harjoittelupaikkaansa, paitsi minä. Olen ystävällinen, ahkera ja tunnollinen, mutta ilmeisesti se ei riitä.

Aloitan laihduttaa, mutta aina se tyssää. Minussa on joku pahasti vialla.

Ap

Vierailija
16/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti 90% ryhmästä työllistyi harjoittelupaikkaansa, paitsi minä. Olen ystävällinen, ahkera ja tunnollinen, mutta ilmeisesti se ei riitä.

Ap

Voi olla jotain vialla itsetunnossa tms mutta ei tarkoita että sinussa persoonana on jotain vialla. Luulisin että itsetunto tms ongelmat näkyy myös työasioissa, kun vaikka itse yritän aina esittää ihan hyväitsetuntoista tms ihmisten parissa niin kaipa sen aistii että vain feikkaan. Mikä ei toki haittaa töissä jossa ei tarvitse olla muitten kanssa koko ajan tekemisissä.

Vierailija
17/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertailet itseäsi muihin. siitä se epäonnellisuus johtuu.

Vierailija
18/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olitko iloinen työssäsi? Näytitkö sen muille hymyllä? Olitko oma-aloitteinen? Juttelitko muiden kanssa muusta kuin työasioista? Luultavasti et, vaan kävelit pää painuksissa ja hartiat lysyssä, koska huono itsetunto.

Vierailija
19/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olitko iloinen työssäsi? Näytitkö sen muille hymyllä? Olitko oma-aloitteinen? Juttelitko muiden kanssa muusta kuin työasioista? Luultavasti et, vaan kävelit pää painuksissa ja hartiat lysyssä, koska huono itsetunto.

Olin iloinen, oma-aloitteinen ja pää pystyssä, kysyinkin vielä töitä ja pomo lupaisi soitella jos tarvii sijaista. Ei ole mitään kuulunut.

Tästä 1,5 v

Vierailija
20/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi olla jotain vialla itsetunnossa tms mutta ei tarkoita että sinussa persoonana on jotain vialla. Luulisin että itsetunto tms ongelmat näkyy myös työasioissa, kun vaikka itse yritän aina esittää ihan hyväitsetuntoista tms ihmisten parissa niin kaipa sen aistii että vain feikkaan. Mikä ei toki haittaa töissä jossa ei tarvitse olla muitten kanssa koko ajan tekemisissä.

No täytyy olla joku vika, kun mikään ei onnistu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi