Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämänne olisi miehenä helpompaa?

Vierailija
04.02.2021 |

Usein valitetaan, että miehillä on liian helppoa.

Kommentit (312)

Vierailija
41/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se paras ero, en voisi tulla raskaaksi. Seksi olisi sata kertaa stressittömämpää.

Niin, olettaen että saisit miehenä seksiä.

Maksullisia naisia on paljon enemmän kuin maksullisia miehiä. Joten varma saanti on miehelle helpompaa kunhan on rahaa. Ja ilmeisesti toteuttavat toiveitakin, tuskin niitä muuten useampaan kertaan tapaisi. Miehenä saan siis helpommin mitä haluan, ostamalla.

Aijaa, nytkö ne maksulliset naiset onkin yhtäkkiä ihan hyvä juttu, eikä kyse ole mistään ihmiskaupasta ja naisten alistamisesta.

Jos kyse on ihmiskaupasta niin silloin se ei ole tietenkään ole hyvä juttu. Jos Pirkko omasta halustaan myy itseään niin se on ihan ok.

Oho, kappas. Missäs nämä mielipiteet on niissä ketjuissa, missä miehet kertoo tai harkitsee käyvänsä maksullisissa naisissa. Silloinhan kun se nimittäin on maailman saatanallisin asia. Mutta tässäpä se taas nähdään, miten helppoa naisilla oikeastaan on ja kaikki muuttuu sallituksi kun oma napa kyseessä.

En tiedä keneksi minua luulet, mutta itse olen vahvasti sen kannalla että bordellit pitäisi laillistaa, niihin vartijat ja asianmukaiset verot ja maksut.

Vierailija
42/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi näyttää Jaajo Linnomaalta ja silti päätyä mediakasvoksi, ilman että omat sometilit täyttyisivät ulkonäkövittuilusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Voisin pissata seisaaltaan

- Voisin mennä leikkimään sotaa vähäksi aikaa ja tuntea itseni todella tärkeäksi koko loppuelämäni

- Ei pelkoa raskaudesta

- Ei PMS-oireita

- Minua arvosteltaisiin taitojeni/persoonallisuuteni perusteella, ei naiseuteni

-

Vierailija
44/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuremmasta fyysisestä voimasta olisi paljon etua. Kaduilla voisi yöaikaankin kulkea turvallisin mielin vailla pelkoa puskar*iskaajista. Ei kuukautisia, ei synnytyksiä, ei imetyksiä.

Kumpi on todennäköisempää: Miehen kimppuun käydään yöaikaan vai naisen?

Niinpä, raiskaajat sivuseikka.

Jos pitäisi valita, tulisitko mieluummin kuoliaaksi puukotetuksi vai raiskatuksi?

Umpimähkäinen väkivalta julkisilla paikoilla kohdistuu lähinnä miehiin.

Vierailija
45/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsisi uralla edetessä tehdä kahta työtä pätevyytensä todistamisen eteen, eli ensin naiseutensa vuoksi ja sen jälkeen varsinaisen osaamisensa vuoksi.

Ei tarvitsisi kärsiä helvetillisistä menkkakivuista, eikä kantaa lasta, synnyttää ja imettää.

Töissä voisi pukeutua mukavampaan mustaan pukuun, koskaan sääriään paljastamatta.

Ei tarvitsisi kuulla olevansa aina väärän ikäinen, ensin hedelmällisyytensä ja myöhemmin rupsahtamisensa vuoksi. Ei tarvitsisi uralla edetessä kuulla ulkonäkönsä takia vittuilua: 'kenenköhän reittä pitkin tuokin on edennyt...?'

Mitä kahta työtä teet tällä hetkellä?

Montako lasta olet synnyttänyt? 

Missä työpaikassa esittelet sääriäsi?

Minkä tason johtaja olet? 

Vierailija
46/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissaaminen seisten olisi paljon helpompaa.

Eipä se siltä vaikuta mitä yleisiä miestenvessoja katsoo.

Se että joku on helppoa ei tee siitä siistiä. Ainakaan miehillä :D

Vierailija
47/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se paras ero, en voisi tulla raskaaksi. Seksi olisi sata kertaa stressittömämpää.

Maksullisia naisia on paljon enemmän kuin maksullisia miehiä. Joten varma saanti on miehelle helpompaa kunhan on rahaa. Ja ilmeisesti toteuttavat toiveitakin, tuskin niitä muuten useampaan kertaan tapaisi. Miehenä saan siis helpommin mitä haluan, ostamalla.

Aijaa, nytkö ne maksulliset naiset onkin yhtäkkiä ihan hyvä juttu, eikä kyse ole mistään ihmiskaupasta ja naisten alistamisesta.

Jos kyse on ihmiskaupasta niin silloin se ei ole tietenkään ole hyvä juttu. Jos Pirkko omasta halustaan myy itseään niin se on ihan ok.

Oho, kappas. Missäs nämä mielipiteet on niissä ketjuissa, missä miehet kertoo tai harkitsee käyvänsä maksullisissa naisissa. Silloinhan kun se nimittäin on maailman saatanallisin asia. Mutta tässäpä se taas nähdään, miten helppoa naisilla oikeastaan on ja kaikki muuttuu sallituksi kun oma napa kyseessä.

En tiedä keneksi minua luulet, mutta itse olen vahvasti sen kannalla että bordellit pitäisi laillistaa, niihin vartijat ja asianmukaiset verot ja maksut.

Vartijat on bordelleissa , jotta naiset ei karkaa sieltä pois.

Vierailija
48/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvisi nähdä niin paljon vaivaa, että kun sanoo jonkun asian, josta tietää olevansa oikeassa.

Mieshän on heti automaattisesti oikeassa.

Minun pitää valita tietty äänensävy ja silti sekään ei aina auta, kun sukupuoli on väärä.

Kaikki, mitä sanoisit, olisi vain "miesselittämistä".

Vierailija
49/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuremmasta fyysisestä voimasta olisi paljon etua. Kaduilla voisi yöaikaankin kulkea turvallisin mielin vailla pelkoa puskar*iskaajista. Ei kuukautisia, ei synnytyksiä, ei imetyksiä.

Kumpi on todennäköisempää: Miehen kimppuun käydään yöaikaan vai naisen?

Niinpä, raiskaajat sivuseikka.

Jos pitäisi valita, tulisitko mieluummin kuoliaaksi puukotetuksi vai raiskatuksi?

Umpimähkäinen väkivalta julkisilla paikoilla kohdistuu lähinnä miehiin.

Puukotetuksi tietysti.

Vierailija
50/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä minua pidettäisiin reippaana ja aloitekykyisenä, eikä rasittavana intoilijana joka ei käsitä paikkaansa.

Vierailija
51/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kevyin mielin palata töihin nyt kun vauva on 9kk

Oma valintasi se on, palaatko töihin ja millä mielellä.

Minä taas miehenä koen, että en ole saanut olla lasten kanssa tarpeeksi, kun piti perhekin elättää. Olen kuitenkin tyytyväinen siihenkin vähään, mitä sain.

Vierailija
52/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen tulee raskaaksi, niin se ei sun mielestä aiheuta miehelle stressiä?

Vierailija
53/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä olisi helpompaa miehenä. ”Kukkona tunkiolla” naislaumassa on helpompaa kuin naisena naisten keskuudessa, koska miehet rauhoittaa työyhteisöä. Miehistä myös lähtökohtaisesti pidetään töissä enemmän ja saavat parempaa kohtelua kollegoilta. Olen nähnyt. Saisi vakkarityön helpommin ainakin sotealalla.

Vierailija
54/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin korkeaoalkkaisessa työssä ja arvostetussa asemassa. Minulla on siis pari tutkintoa joista toinen maisteri. Vastaavalla koulutuksella ja vähemmällä työkokemuksella miehet ovat korkeapalkkaisessa työssä ja arvostetussa asemassa.

Vierailija
55/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voisit vahingossa saattaa jonkun raskaaksi. Mihinkään abortteihin sinulla ei olisi mitään sananvaltaa. Elarit kyllä kelpaisivat.

Vierailija
56/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano että se on hyvä juttu tai että se on huono juttu. Faktaa on että helmikuussa 2021 seksin ostaminen on Suomessa ja maailmalla miehelle helpompaa kuin naiselle. Jos minulla olisi tarve ja rahaa, niin mieluusti maksaisin vapaaehtoisesti itseään seksin myynnillä elättävälle tai sillä lisätienestejä ansaitsevalle miehelle saadakseni minua miellyttävää seksiä. Nauttisin todennäköisemmin siitä kuin jostain satunnaisesta baari/tindersäädöstä joka ajattelisi vain itseään.

Vierailija
57/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin parisuhteessa, koska olen pitkä ja jykeväleukainen ja sosiasöisesti taitava, hauska, mukava ja luotettava, ja minulla on paljon ystäviä. Mutta koska miehille tärke7ntä on naisen ulkonäkö, niin en ole, koska olen ruma.

Vierailija
58/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin jumalatonta arvostusta olemalla ihan tavallinen, lapsistaan välittävä vanhempi. Nykyään järjestän ihan yksin lasten synttärit, vaatehankinnat, pienten vaatteiden kierrätykset, lasten viemiset pulkkamäkeen ja luistelemaan, kavereiden luo ja takaisin. Autan läksyissä ja pidän yhteyttä opettajiin. Lisäksi kuulun koulun vanhempainneuvostoon. Teen päivätyötä siinä missä mieskin. Asumme kerrostalossa, jossa mies ei tee niitä ns. perinteisiä miesten töitä vastineeksi. Mies ei koe esim. lasten ulkoilua tai harrastuksia millään tavalla välttämättömäksi. Jos tekisin nuo kaikki luettelemani työt miehenä, olisin Vuoden Isä ja Unelmamies. Nyt olen ihan vaan perusäiti.

Vierailija
59/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille "miehille seksi on mukavampaa" jankkaajille: ei seksi ole miehellekään "mukavaa", ellei se ole myös naiselle mukavaa. Pidemmän päällehän se ei ole varsinaisesti seksiä, vaan hyväksikäyttöä.

Toivottavasti kukaan naisista ei pidä sitä miehen elämän valoisana puolena, että on helpompi hyväksikäyttää naisia.

Vierailija
60/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen tulee raskaaksi, niin se ei sun mielestä aiheuta miehelle stressiä?

Minun ei tarvitsi nähdä lasta koskaan, makselisin vain elatusmaksuja jos nainen edes saisi koskaan tietää kuka olen. Paljon helpompi rooli kuin naisella. Aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän