Miten elämänne olisi miehenä helpompaa?
Usein valitetaan, että miehillä on liian helppoa.
Kommentit (312)
Saisin enemmän kunnioitusta ja mut otettaisiin vakavammin, oli kyseessä käytännössä mikä tahansa asia tai tilanne.
Mua ei jätettäisi palkkaamatta sillä perusteella että "aion kuitenkin hankkia lapsia" (piti paikkansa tai ei). Lasten hankkimista ei kohdallani juurikaan nähtäisi negatiivisena asiana.
Lääketiede olisi kehitetty kaltaisilleni. Saisin toimivampia lääkkeitä ja huomattavasti todennäköisemmin sairauksiini/terveydellisiin ongelmiini olisi olemassa hoito. Myös tässä oireeni otettaisiin vakavammin.
Matkustaminen ja yleensä liikkuminen olisi turvallisempaa.
Mun ei odotettaisi tekevän ulkonäölleni käytännössä juuri mitään. Juuri kukaan ei ajattelisi että puhtaana ja luonnollisena olen häpeällinen ja saastainen, kuten taas moni ajattelee etenkin naisista jotka antavat kehon karvoituksen olla. Miesten vanhenemiseen suhtaudutaan myös selvästi suopeammin.
Seksi naisten kanssa on miehille parempaa kuin seksi miesten kanssa on naisille. Myös deittailu on miehille selvästi turvallisempaa.
Jne.
Vierailija kirjoitti:
Ja se paras ero, en voisi tulla raskaaksi. Seksi olisi sata kertaa stressittömämpää.
Niin, olettaen että saisit miehenä seksiä.
Missä on valitettu, että miehillä on liian helppoa? Minulla olisi luultavasti ihan yhtä helppoa tai vaikeaa miehenä kuin nyt naisena. Haasteeni eivät liity mitenkään sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuremmasta fyysisestä voimasta olisi paljon etua. Kaduilla voisi yöaikaankin kulkea turvallisin mielin vailla pelkoa puskar*iskaajista. Ei kuukautisia, ei synnytyksiä, ei imetyksiä.
Kumpi on todennäköisempää: Miehen kimppuun käydään yöaikaan vai naisen?
Niinpä, raiskaajat sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Saisin enemmän kunnioitusta ja mut otettaisiin vakavammin, oli kyseessä käytännössä mikä tahansa asia tai tilanne.
Mua ei jätettäisi palkkaamatta sillä perusteella että "aion kuitenkin hankkia lapsia" (piti paikkansa tai ei). Lasten hankkimista ei kohdallani juurikaan nähtäisi negatiivisena asiana.
Lääketiede olisi kehitetty kaltaisilleni. Saisin toimivampia lääkkeitä ja huomattavasti todennäköisemmin sairauksiini/terveydellisiin ongelmiini olisi olemassa hoito. Myös tässä oireeni otettaisiin vakavammin.
Matkustaminen ja yleensä liikkuminen olisi turvallisempaa.
Mun ei odotettaisi tekevän ulkonäölleni käytännössä juuri mitään. Juuri kukaan ei ajattelisi että puhtaana ja luonnollisena olen häpeällinen ja saastainen, kuten taas moni ajattelee etenkin naisista jotka antavat kehon karvoituksen olla. Miesten vanhenemiseen suhtaudutaan myös selvästi suopeammin.
Seksi naisten kanssa on miehille parempaa kuin seksi miesten kanssa on naisille. Myös deittailu on miehille selvästi turvallisempaa.
Jne.
Plus jokatoisesta yhdynnästä luultavasti ei saisi virtsatietulehdusta joka pakottaa syömään antibiootteja ja sotkemaan oman elimistönsä toiminnan kuukausiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se paras ero, en voisi tulla raskaaksi. Seksi olisi sata kertaa stressittömämpää.
Maksullisia naisia on paljon enemmän kuin maksullisia miehiä. Joten varma saanti on miehelle helpompaa kunhan on rahaa. Ja ilmeisesti toteuttavat toiveitakin, tuskin niitä muuten useampaan kertaan tapaisi. Miehenä saan siis helpommin mitä haluan, ostamalla.
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa olisi ollut löytää elämänkumppani, en usko, että olisi tarvinnut olla sinkkuna vuosikausia.
Ai niin, naiset luulevat että jokainen miehen aloite johtaa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisia naisia on paljon enemmän kuin maksullisia miehiä. Joten varma saanti on miehelle helpompaa kunhan on rahaa. Ja ilmeisesti toteuttavat toiveitakin, tuskin niitä muuten useampaan kertaan tapaisi. Miehenä saan siis helpommin mitä haluan, ostamalla.
Jep. Naisena saat toki seksiä helposti jostain baarista, mutta harvaa miestä kiinnostaa mistä tämä nainen nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, nytkö ne maksulliset naiset onkin yhtäkkiä ihan hyvä juttu, eikä kyse ole mistään ihmiskaupasta ja naisten alistamisesta.
Voisin kevyin mielin palata töihin nyt kun vauva on 9kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, nytkö ne maksulliset naiset onkin yhtäkkiä ihan hyvä juttu, eikä kyse ole mistään ihmiskaupasta ja naisten alistamisesta.
Jos kyse on ihmiskaupasta niin silloin se ei ole tietenkään ole hyvä juttu. Jos Pirkko omasta halustaan myy itseään niin se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa olisi ollut löytää elämänkumppani, en usko, että olisi tarvinnut olla sinkkuna vuosikausia.
Ai niin, naiset luulevat että jokainen miehen aloite johtaa suhteeseen.
Luuleeko? En minä luule, en todellakaan. Mutta olisin tiennyt erittäin hyvin, kuinka herättää naisten kiinnostus. Olen hauska, avoin, supliikki, seurallinen, minulla on laajat verkostot, pystyn keskustelemaan monipuolisesti eri aiheista, matkustelen paljon, vaellan, osallistun yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen, tutustun jatkuvasti uusiin ihmisiin. Naispuoliset sinkkuystäväni hakevat minun miespuolista kopiotani ja niin hain itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on ihmiskaupasta niin silloin se ei ole tietenkään ole hyvä juttu. Jos Pirkko omasta halustaan myy itseään niin se on ihan ok.
Oho, kappas. Missäs nämä mielipiteet on niissä ketjuissa, missä miehet kertoo tai harkitsee käyvänsä maksullisissa naisissa. Silloinhan kun se nimittäin on maailman saatanallisin asia. Mutta tässäpä se taas nähdään, miten helppoa naisilla oikeastaan on ja kaikki muuttuu sallituksi kun oma napa kyseessä.
Jos ei lasketa kehon hormonikiertoa ja kuukautisia niin sujuu se naiseltakin miehenä eläminen. Minä koitin sitä aikani kun exällä oli lähihuoltajuus. Siihen ei vaadita kuin minäminä asenne, vitut välittää mistään ja mikään ei liikuta. Sitten vaan elelet tyyneesti. Relaat jatkuvasti, käyt salilla, syöt, juot, pelaat, makoilet, runkkaat/ harrastat irtosuhteita ja olet tavoittamattomissa niin emotionaalisesti kuin fyysisestikin. Todella helppoa.
Ei tarvitsisi uralla edetessä tehdä kahta työtä pätevyytensä todistamisen eteen, eli ensin naiseutensa vuoksi ja sen jälkeen varsinaisen osaamisensa vuoksi.
Ei tarvitsisi kärsiä helvetillisistä menkkakivuista, eikä kantaa lasta, synnyttää ja imettää.
Töissä voisi pukeutua mukavampaan mustaan pukuun, koskaan sääriään paljastamatta.
Ei tarvitsisi kuulla olevansa aina väärän ikäinen, ensin hedelmällisyytensä ja myöhemmin rupsahtamisensa vuoksi. Ei tarvitsisi uralla edetessä kuulla ulkonäkönsä takia vittuilua: 'kenenköhän reittä pitkin tuokin on edennyt...?'
palstan ulinaiset taas femspleinaamassa miesten elämää. ette pärjäisi hetkeäkään miehinä.
Vierailija kirjoitti:
Heh.... niinhän sä luulet...
Ei tarvisi nähdä niin paljon vaivaa, että kun sanoo jonkun asian, josta tietää olevansa oikeassa.
Mieshän on heti automaattisesti oikeassa.
Minun pitää valita tietty äänensävy ja silti sekään ei aina auta, kun sukupuoli on väärä.
En kyllä haluaisi olla mies. Mutta varmaan se että ei tarvis kärsiä menkka oireista
Eipä se siltä vaikuta mitä yleisiä miestenvessoja katsoo.