Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän rukouksiin vastattu?

Utelias
03.02.2021 |

Kysymys teille, jotka uskotte jumalaan: koetteko, että olette joskus saaneet vastauksen rukoukseenne? Eli toisin sanoen, oletteko pyytäneet Jumalalta jotain, mikä on myöhemmin toteutunut? Kertokaa tarinoita, kiinnostaa kovasti!
Esimerkki omasta elämästäni: äidilläni epäiltiin suolistosyöpää. Rukoilin jumalalta, että hän ei olisi sairas. Seuraavana päivänä hän meni tähystykseen ja mitään syöpää ei löytynyt.

Kommentit (223)

Vierailija
1/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että Jumala muutti suunnitelmiaan äitisi suhteen koska sinä rukoilit?

Vierailija
2/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä napsahti paikalleen ja tupakka loppui ilman vierotusoireita paitsi syöminen herkut lisääntyi kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Pyysin rakkautta, kun olin ollut 5 vuotta itsekseni. 2 viikon päästä rakkaus tuli luokseni juuri sellaisena, kuin olin pyytänyt.

Vierailija
4/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä se tuntui. Tiedän, että tässä ei ole mitään järkeä rationaalisessa mielessä. Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia? T: ap

Vierailija
5/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vastattu, moneenkin. Yleensä olen pyytänyt sisäistä näkökykyä ja johdatusta eteenpäin.

Vierailija
6/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Onhan nuo rukoukset joskus järkeä vailla🤪🤪

Vierailija
7/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, monestikin.

Vierailija
8/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mitä pyysitte ja miten se toteutui! Kuinka pitkään meni?

Vierailija
9/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on: rukoilin lasta ja seuraavasta oviksesta tärppäsi. Nyt poika on jo täysi-ikäinen.

Vierailija
10/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja usein. Monenlaisiin asioihin ja suojelukseen. En kaikkiin silti.

Vierailija
11/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Jumalaan säännöllisesti yhteydessä. Joskus kysyin Jeesukselta iltapäivällä vastausta erääseen asiaan, ja vastaus nousi mieleen illalla nukkumaan mennessä.

Vierailija
12/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoiletko toisille pahoja asioita?

Vierailija
13/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Jumalaan säännöllisesti yhteydessä. Joskus kysyin Jeesukselta iltapäivällä vastausta erääseen asiaan, ja vastaus nousi mieleen illalla nukkumaan mennessä.

Toisinsanoen oma ajattelusi tuotti tuloksen.

Vierailija
14/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran rukoilin näpäytystä ihmiselle jonka käytöksestä minulle tuli paha mieli. Niin taisi käydä muttei siitäkään tullut itselleni parempi mieli, päinvastoin. Raamatussa kehotetaan siunaamaan eikä kiroamaan.

Vierailija
15/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinsanoen oma ajattelusi tuotti tuloksen.

Ei vaan korkeintaan Jeesus minussa. Se oli hengellinen asia johon tarvitsin vastauksen.

Vierailija
16/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran rukoilin näpäytystä ihmiselle jonka käytöksestä minulle tuli paha mieli. Niin taisi käydä muttei siitäkään tullut itselleni parempi mieli, päinvastoin. Raamatussa kehotetaan siunaamaan eikä kiroamaan.

Niin, ei ole kaunista toivoa toisille pahaa. Itse siitä saa kärsiä.

Vierailija
17/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kysyit ja mitä vastattiin?

Vierailija
18/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin kerran, mikä olisi pahinta mitä voisin toivoa eksälleni. Tiesin että eniten sattuisi jos minulla menisi hyvin joten pyysin itselleni lottovoittoa.

No, ei ole osunut kohdalle mutta eksä sai kostonsa toisenlaisessa muodossa, mistä saa ihan kiittää itseään.

Vierailija
19/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. Esim: 

Kerran rukoilin, etten jaksa enää työkaveriani, joka vie multa kaikki voimat. Vähän ajan päästä työkaverini kertoi hakeneensa töihin toiselle paikkakunnalle ja saaneensa paikan. Tätä ennen ei ollut mitään juttua, että hän edes miettisi lähtöä muualle. 

Rukoilin mulle poikaystävää. Pian tuon jälkeen tapasin mieheni, jonka kanssa olen edelleen. Rukoillessa olin 16-vuotias, nyt 40-vuotias. 

Rukoilin rauhallista tilaisuutta todistaa uskostani töissä jollekin. Sain sellaisen, oikein hymyilitti sisäisesti jo sillä hetkellä, tilanne oli todella rauhallinen ja uskonasiat nousivat luontevasti esille. 

Vierailija
20/223 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä. Olen rukoillut Jumalaa että sosialistit lopettaisivat tämän maan tuhoamisen, mutta turhaan.

No mutta eiväthän ne maata tuhoa vaan yhteiskunnan. Toisaalta yhteiskunta/valtio on apinatarha-kakofonia, johon on sullottu siperiankalmukeista lähtien kehitysmaalaisia rypemään arjalaissuomalaisten identiteetillä, historialla ja kulttuurilla. On ihan selvää, ettei sellainen toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi