Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "kuoli rauhallisesti nukkuessa" valetta?

Vierailija
03.02.2021 |

Miten voi kuolla rauhallisesti nukkuessa. Luulisi että siihen herää jos saa jonkun kohtauksen yöllä. Taitaa olla vain läheisten tyynnyttelyksi keksitty "valkoinen" valhe.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sydämen pysähtymiseen muka herää? Vähintään nukkuessa tuntee ahdistusta.

Ei ehdi tajuta mitään.

Appiukko - sydänsairas mies - kuoli nukkuessaan, ihan oli levollisesti vatsallaan käsi tyynyn alla ja nilkat ristissä, kuten tapaa nukkua.

Jos siinä olisi ehtinyt herätä ja säikähtää tai ahdistua, ei olisi ollut tuollaisessa nukkuma-asennossa.

Ja tuo on kuulemma aika yleistä, sanoo tuttu ensihoitaja.

Mitä säikähtämistä tai ahdistumista siinä on?

Itse odotan uteliaana mitä tuleman pitää, kun ovi on vastassa

En tosiaan osaa pelätä.....Olen tullut siihen että olen viattomampi, kuin tämä maailma.. tähän asti. Siksi en pelkää ovea..... 

..taakse katsoja....be aware of the that great (awaitig) door.....

Suunilleen näin..

Vierailija
42/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuoli äkillisesti täysin yllättäen, kirjaimellisesti kuoli ja kaatui. Kuolinsyy äkillinen sydänperäinen kuolema, oli kehittynyt sepelvaltimotauti ilman oireita, ensimmäinen ja viimeinen oire oli äkkikuolema. Kun sydän menee kammiovärinään taju säilyy vain muutaman sekunnin ja näin se on kun sen on nähnyt. Ei hän itse kerennyt edes ymmärtämään mitä tapahtuu, se onni kai siinä oli. Yritettiin elvyttää tunnin ajan mutta ei onnistunut. Armollisin kuolema kuolevalle itselleen, näin ajattelen, meille täällä varsinkin kun hän oli vielä nuori kuolemaan, erittäin vaikeaa käsitellä. Eli uskoisin että ihminen voi myös kuolla nukkuessaan täysin rauhallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kuoli äkillisesti täysin yllättäen, kirjaimellisesti kuoli ja kaatui. Kuolinsyy äkillinen sydänperäinen kuolema, oli kehittynyt sepelvaltimotauti ilman oireita, ensimmäinen ja viimeinen oire oli äkkikuolema. Kun sydän menee kammiovärinään taju säilyy vain muutaman sekunnin ja näin se on kun sen on nähnyt. Ei hän itse kerennyt edes ymmärtämään mitä tapahtuu, se onni kai siinä oli. Yritettiin elvyttää tunnin ajan mutta ei onnistunut. Armollisin kuolema kuolevalle itselleen, näin ajattelen, meille täällä varsinkin kun hän oli vielä nuori kuolemaan, erittäin vaikeaa käsitellä. Eli uskoisin että ihminen voi myös kuolla nukkuessaan täysin rauhallisesti.[/quote

Kiitos tästä sinulle ❤️

Vierailija
44/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa moni on kuollut aivan yhtäkkiä. Pari esim. mennyt päiväunille, eikä enää herännyt, yksi ulkoilutti kissaa ja kirjaimellisesti kaatui saappaat jalassa. Omaisille nämä ovat aivan kamalia, mutta nämä henkilöt itse tunsivat tuskin yhtään mitään.

Vierailija
45/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte sitä varmaan kuolee koronaan tai rokotteeseen, hitaasti ja kituen.

Vierailija
46/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kuoli äkillisesti täysin yllättäen, kirjaimellisesti kuoli ja kaatui. Kuolinsyy äkillinen sydänperäinen kuolema, oli kehittynyt sepelvaltimotauti ilman oireita, ensimmäinen ja viimeinen oire oli äkkikuolema. Kun sydän menee kammiovärinään taju säilyy vain muutaman sekunnin ja näin se on kun sen on nähnyt. Ei hän itse kerennyt edes ymmärtämään mitä tapahtuu, se onni kai siinä oli. Yritettiin elvyttää tunnin ajan mutta ei onnistunut. Armollisin kuolema kuolevalle itselleen, näin ajattelen, meille täällä varsinkin kun hän oli vielä nuori kuolemaan, erittäin vaikeaa käsitellä. Eli uskoisin että ihminen voi myös kuolla nukkuessaan täysin rauhallisesti.

Ihana kommentti, että kammiovärinä,  tajunta, sekuntti, kuolema, myös kuolema:

Avaa reitin tai oven sinne mistä sekin, että mitään ei ole, on lähtöisin?

Minusta se on aivan luonnollista, että infiniteettiin (infinity), tai singuariteettiin (jumala, ts NTR?) sisältyy toki sekin, että mitään ei ole. Sekin siihen sisältyy.

Tyhjässä ei kasva mitään.

Mistä sinä tulet, mikä on sinun nimesi?

Minä tulen sieltä, missä paksu ja lehdistä vireä Sycamorepuu ei kasva.

Hyvä on , astu sitten sisään, ....ovesta...... .. .sinä tunnet meidät....

...

Vierailija
47/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rauhallinen kuolema tarkoittaa juuri sitä kuolevaa, hän voi kirjaimellisesti nukkua pois. Meille tänne jääneille tällainen kuolema on vaikeaa käsitellä rauhallisena koska koko kuoleman käsitys on vaikeaa.

Vierailija
48/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa moni on kuollut aivan yhtäkkiä. Pari esim. mennyt päiväunille, eikä enää herännyt, yksi ulkoilutti kissaa ja kirjaimellisesti kaatui saappaat jalassa. Omaisille nämä ovat aivan kamalia, mutta nämä henkilöt itse tunsivat tuskin yhtään mitään.

Että kunpa ei olisi kärsimystä? Missä se tapahtuukin....

No.

Mutta se on kuitenkin juuri se ihan viimeisitä viimeinen hetki, kuin ehkä valon väläys, kun kaikki aukeaa, tai mitä olisi edessä, niin siinä on silloin:

Eilinen, se hetki, ja huominen....

Vierailija
49/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tiedän 2 tapausta, jossa tyypit vain meni sohvalle päivätorkuille eikä enää herännyt siitä. Toinen oli 30v mies, toinen 60+ nainen. Molemmilla oli jotain pientä ongelmaa sydämen kanssa.

Eli on se mahdollista ja oikeastaan kadehdittavan hyvä tapa lähteä tästä pahasta maailmasta. Menisipä se itselläkin noin. Mulla on myös jotkut lemmikit kuolleet noin. Esimerkiksi ensimmäisen marsuni löysin nukkumasta siinä sen lempiasennossa, missä se nukkui aina, eli naama ulkona kopin suusta, kroppa kyljellään ja toinen tassu suorana. En heti edes tajunnut että se on kuollut, koska se aina nukkui siinä asennossa.

Se oli selvästi siis kuollut nukkuessaan lempiasennossaan.

Onhan se alussa järkytys, mutta samalla tulee kiitollisuus että sai lähteä niin helposti. Paljon ikävämmät muistot jää niistä kuolemista, joissa läheiset tai lemmikit joutuu kärsimään tuskia ennen kuin loppu koittaa.

Vierailija
50/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mieheni äkkikuoleman kohdanneena haluaisin sanoa sen että te monet loukkatte meitä niin monin tavoin. Kuolema voi tapahtua niin monin tavoin ja yllättävä kuolema on yksi niistä. Se mitä siinä käy läpi on sellaista mitä ei halua kenenkään kokevan. Suosituimmat puheenaiheet täällä tuntuvat naurettavilta, sentäs rakas on elossa. Ymmärrän toisaalta elämän ongelmat mutta puhukaa sitten niistä, olette sentään molemmat vielä elossa.

Vierailija
51/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä tiedän 2 tapausta, jossa tyypit vain meni sohvalle päivätorkuille eikä enää herännyt siitä. Toinen oli 30v mies, toinen 60+ nainen. Molemmilla oli jotain pientä ongelmaa sydämen kanssa.

Eli on se mahdollista ja oikeastaan kadehdittavan hyvä tapa lähteä tästä pahasta maailmasta. Menisipä se itselläkin noin. Mulla on myös jotkut lemmikit kuolleet noin. Esimerkiksi ensimmäisen marsuni löysin nukkumasta siinä sen lempiasennossa, missä se nukkui aina, eli naama ulkona kopin suusta, kroppa kyljellään ja toinen tassu suorana. En heti edes tajunnut että se on kuollut, koska se aina nukkui siinä asennossa.

Se oli selvästi siis kuollut nukkuessaan lempiasennossaan.

Onhan se alussa järkytys, mutta samalla tulee kiitollisuus että sai lähteä niin helposti. Paljon ikävämmät muistot jää niistä kuolemista, joissa läheiset tai lemmikit joutuu kärsimään tuskia ennen kuin loppu koittaa.

"tassu suorana" Saatat nähdä sen kun joskus menet ovista sisälle.

Äärettömään sisältyy kaikki.

Se "ääretön" on Jumala; NTR, josta, ja jossa siksi jumalat NTR-W

Vierailija
52/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kaksi kuolemaa ja todellakin täysin rauhallisia. Mummuni kuoli ennustettavasti ja hengitti hiljakseen, kunnes aavistuksen huokaisi ja sitten tuli hiljaisuus. Ei ilmekään värähtänyt. Samoin anopin vieressä istuessa liukui hiljaa pois. Yhtäkkiä mies huomasi, ettei hengitä. Mitään äänähdystä ei tullut.

Kumpikin kuolema oli hyvin rauhallinen, ei näyttänyt pahalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi