Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "kuoli rauhallisesti nukkuessa" valetta?

Vierailija
03.02.2021 |

Miten voi kuolla rauhallisesti nukkuessa. Luulisi että siihen herää jos saa jonkun kohtauksen yöllä. Taitaa olla vain läheisten tyynnyttelyksi keksitty "valkoinen" valhe.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun setä oli nukkumassa, mutta alkoi ottaa vettä kannusta ja kuoli.

Eli ehkä heräsi huonoon tunteeseen? (noin 75-vuotias.)

Vierailija
22/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole koskaan pyörtyneet? Ei se mitenkään rajulta näytä tai tunnu. Jos kuolema alkaa tajunnanmenetyksellä niin siltä se tuntuu. Aina tietenkään ei ole niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ole välttämättä mikään kohtaus.

Niinkö? Kai esim. sydänpysähdys on sairauskohtaukseksi luokiteltava? Ja muutkin syyt, mihin kuollaan tuolla tavalla yllättäen.

Vierailija
24/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun setä oli nukkumassa, mutta alkoi ottaa vettä kannusta ja kuoli.

Eli ehkä heräsi huonoon tunteeseen? (noin 75-vuotias.)

Mulle kävi kerran vähän samoin, en tosin kuollut vaan laattasin. Ei herätessä osannut ajatella muuta kuin että mitä nyt.

Vierailija
25/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä elämä on?

Itse en tiedä, edes mitä se on, jos syvimmiltään ajattelee.

Että se olisi jotain joka sisältyy infinityyn, tai singulariteeiin, ja siksi on.

Infinity singuarity......jumala?

Mistä sinä tulet, mikä on sinun nimesi?

(Mistä sinä tulet, mikä on sinun nimesi........minä tulen sietä missä...........

Hyvä on astu sitten sisään, sinä........

Minä olen hän, joka voi pitää sinua kädessään)

Book of coming forth by day

Vierailija
26/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä tulee kuolinkamppailu. Sätkii ja kouristelee. Vain hapenpuute saattaa tehdä unekkaan rauhallisen lähdön.

Eikö tuo kuulu lähinnä aivovammaan, mutta silloinkin on taju jo mennyt.

Vierailija
27/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla valhe, ellei ole kunnollinen asiantuntija tutkimassa kuolintapaa. Olisi hienoa ajatella ettei kärsi, mutta sen pitää perustua faktoihin, ei luuloihin.

Vierailija
28/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ennemmin unen kaltaisessa tilassa. Jos ihminen ns. tajuton voi olla vaikea sanoa onko hän hereillä vai nukkuuko hän. Asia on toki helpompi ilmaista "hän nukkui" kuin "hän oli useita tunteja tajuttomana ja kuoli".

Vierailija
29/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi olla valhe, ellei ole kunnollinen asiantuntija tutkimassa kuolintapaa. Olisi hienoa ajatella ettei kärsi, mutta sen pitää perustua faktoihin, ei luuloihin.

Eikö ihminen kärsi koskaan jos hän nukkuu? Voiko tajutomasta ihmisestä tietää varmuudella kärsiikö hän vai ei vaikka asiantuntija olisi vierellä.

Vierailija
30/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sydämen pysähtymiseen muka herää? Vähintään nukkuessa tuntee ahdistusta.

Ei ehdi tajuta mitään.

Appiukko - sydänsairas mies - kuoli nukkuessaan, ihan oli levollisesti vatsallaan käsi tyynyn alla ja nilkat ristissä, kuten tapaa nukkua.

Jos siinä olisi ehtinyt herätä ja säikähtää tai ahdistua, ei olisi ollut tuollaisessa nukkuma-asennossa.

Ja tuo on kuulemma aika yleistä, sanoo tuttu ensihoitaja.

Vierailija
31/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ennemmin unen kaltaisessa tilassa. Jos ihminen ns. tajuton voi olla vaikea sanoa onko hän hereillä vai nukkuuko hän. Asia on toki helpompi ilmaista "hän nukkui" kuin "hän oli useita tunteja tajuttomana ja kuoli".

Kysytäänpä vielä näin. Mistä se kuoleminen tulee mikä on sen alku. Mistä sinä tulet, mikä on sinun nimesi?

Vierailija
32/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä tulee kuolinkamppailu. Sätkii ja kouristelee. Vain hapenpuute saattaa tehdä unekkaan rauhallisen lähdön.

Jeesaat tarvittaessa?

Vierailija
33/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytäänpä vielä näin. Mistä se kuoleminen tulee mikä on sen alku. Mistä sinä tulet, mikä on sinun nimesi?

Ihminen kuolee kun sydän pysähtyy lopullisesti.

Vierailija
34/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sätkii hulluna. Niin että lentää katolle asti

Vierailija
35/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaista että nukkuu pois . Lapsi voi tietää milloin menee joku on sanonut että nyt lähtee ja aikuinen myös.On ihan enkeleitä nähnyt kun ne tulee hakemaan hyviä enkeleitä ja sitten on pahoja nähnyt.Moni kuolee kun verisuonet on tukossa kalkkia ja rasvaa hyytymiä ei vaan veri kierrä.Huumekuolema voi olla vierotusoire harhainen tai budha lähtee meditoiden manalaan. Mutta kipua lievennetään jos on satuttanut itsensä.

Vierailija
36/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sydämen pysähtymiseen muka herää? Vähintään nukkuessa tuntee ahdistusta.

Ei ehdi tajuta mitään.

Appiukko - sydänsairas mies - kuoli nukkuessaan, ihan oli levollisesti vatsallaan käsi tyynyn alla ja nilkat ristissä, kuten tapaa nukkua.

Jos siinä olisi ehtinyt herätä ja säikähtää tai ahdistua, ei olisi ollut tuollaisessa nukkuma-asennossa.

Ja tuo on kuulemma aika yleistä, sanoo tuttu ensihoitaja.

Mitä säikähtämistä tai ahdistumista siinä on?

Itse odotan uteliaana mitä tuleman pitää, kun ovi on vastassa

Vierailija
37/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
38/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olisikin rauhallinen kuolema.

Vierailija
39/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näyttää paremmalta kuolinilmoituksessa kuin  kuoli maatessaan omassa ulosteessaan naama sinisenä

😂😂😂😂😂

Vierailija
40/52 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelkää kuoleman jälkeen aioita, vaan nimenomaan kuolemaa. Varmasti hirveä paniikkitilanne kun happi loppuu, sydäntä kouristaa tms. Tai jos tulee joku halvauttava aivoverenvuoto ja makoilee lattialla päiväkausia odottelemassa nälkäkuolemaa paskat housussa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi