Olen päättänyt lopettaa elämäni
Toivoisin ettei tätä alotusta poisteta vaikka toisaalta totta kai poistetaan. Mutta en halua yllyttää ketään tekemään samaa. En haluaisi juuri nyt edes puhua asiasta vaan viimeisen päivän elämässä puhua ns. arkiasioista.
Kommentit (62)
miksi? mikä on ajanut sinut tähän? oletko varma että olet tyytyväinen päätökseesi jos noin teet?
Soita 112 ja selitä tilanne. Saat apua. Älä nyt hölmöile mitään.
Saanko ehdottaa kirjaa? Reasons to live by Matt Haigh. Tämä siis jos olet mielenterveyssyistä päättämässä elämäsi. Olen itsekin sairastanut vaikean masennuksen ja uskonut, ettei asiat voi muuttua paremmiksi. Mut niinpä vaan muuttuivat. Älä luovuta. Olet tärkeä.
Äh, yhtä tyhjän kanssa tuollainen suunnitelma. Elät nyt kun täällä olet, kuolla ehtii myöhemminkin.
sä et sitten ajattele jälkeenjääviä,itsekäs teko
No älä nyt hyvä ihminen, tee ennemmin joku repäisevä elämänmuutos ja yllätä itsesi ja kaikki muut! Maiseman vaihto auttaa usein. Tee jo huomenna kaikki ihan eri tavalla kuin yleensä, pikkuasistkin, ja ala suunnitella muuttoa vaikka Karibialle.
turhaa. kirjoitti:
sä et sitten ajattele jälkeenjääviä,itsekäs teko
Elämässä saa ja pitää nimenomaan olla itsekäs.
Mutta ei kannata lähteä tästä videopelistä vaan kannattaa muuttaa asiat. Kannattaa fyysisesti muuttaa heti ensin.
tulkaa minun tyköni kaikki työtätekevät ja raskautetut ,Minä annan teille levon ,Jeesus
Jos ei huvita elää, niin ei liene mitään menetettävääkään. Jos itse päädyn joskus tuollaisiin fiiliksiin niin aion myydä kaiken omaisuuteni ja muuttaa johonkin lämpimään palmun alle seikkailemaan, mitäpä siinä voisi enää menettääkään.
Älä luovuta. Elämän voi muuttaa. Mene lääkäriin? Harrastuksista saa sosiaalisia kontakteja. Masennuslääke saa sinuun elämäniloa, usko.
Etkä tee 💔😭. Kohta on laskiainen sitten pääsiäinen ja sitten jo kesä ☀️
Suljetulla osastolla saa apua. Soita ambulanssi tai taksi ja mene psykiatrian päivystykseen. Kerrot mitä aiot. Saat apua. On mahdollista selviytyä.
Älä tee sitä. Elämäsi on arvokas lahja Jumalalta. Sinä olet ainutlaatuinen ja tiedätkö Jumala rakastaa sinua ylikaiken! Tartu raamatun lupauksiin kiinni, tutustu siihen ja rukoile Jumalalta apua. Hän lupaa auttaa sinua ❤🙏
Elämän lopettaminen on helppoa.
Mitäs jos sen sijaan ensin kokeilisit aloittaa elämän?
Ap, odota huomiseen. Ja huomisen jälkeen odota huomiseen. Ja sen huomisen jälkeen odota huomiseen. Vaikka nyt olisi paska tilanne, niin se tulee muuttumaan.
Ehkä tämä on trolli ja menin retkuun, mutta en välitä.
Ei muuta kuin Herran haltuun...P,s,voi sitten hyvin.