Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt lopettaa elämäni

Vierailija
03.02.2021 |

Toivoisin ettei tätä alotusta poisteta vaikka toisaalta totta kai poistetaan. Mutta en halua yllyttää ketään tekemään samaa. En haluaisi juuri nyt edes puhua asiasta vaan viimeisen päivän elämässä puhua ns. arkiasioista.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit haluavasi puhua arkiasioista, mutta puhutkin päiviesi päättämisestä? Ei ole kovin monelle kyllä arkipäivää semmoset.

Vierailija
22/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei huvita elää, niin ei liene mitään menetettävääkään. Jos itse päädyn joskus tuollaisiin fiiliksiin niin aion myydä kaiken omaisuuteni ja muuttaa johonkin lämpimään palmun alle seikkailemaan, mitäpä siinä voisi enää menettääkään.

Tiedoksi vaan, että jos ihminen on niin pahasti masentunut, että haluaa kuolla, siinä ei paljoa ole voimia tai kiinnostusta muuttoon, matkailuun tai mihinkää seikkailuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei huvita elää, niin ei liene mitään menetettävääkään. Jos itse päädyn joskus tuollaisiin fiiliksiin niin aion myydä kaiken omaisuuteni ja muuttaa johonkin lämpimään palmun alle seikkailemaan, mitäpä siinä voisi enää menettääkään.

Tämä on helppo sanoa mutta mahdoton toteuttaa, edes täydellisessä umpikujassa.

Vierailija
24/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä haluaisit puhua, mitä sinun arkeesi kuuluu?

Vierailija
25/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin kaikki mahdolliset lainat ja tuhlaa tai lahjoita hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
26/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi? mikä on ajanut sinut tähän? oletko varma että olet tyytyväinen päätökseesi jos noin teet?

Eipä siinä enää paljon voi katua... Paitsi jos jää henkiin. Hyvällä tuurilla sekin voi olla vaan positiivinen asia.

Ite oon kans päättäny tehä sen mutta oon lykänny päätöksen toimeenpanoa viimeset 15 vuotta. Saa nähä kauanko vielä menee!

Vierailija
27/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele mikä uskomaton sattuma elämäsi on? Miljoonat muut pyrkivät samaan munasoluun, mutta sinä voitit. Ajattele aurinkokuntaa, linnunrataa, avaruutta, tähtiä, hiljaista pimeää ikuisuutta. Katso tubesta video, missä esitellään universumin mittasuhteita. Omat ongelmat alkavat tuntua yhdentekeviltä.

Vierailija
28/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä nyt läksiäibileet pidät ! Milloin ? Mitä juotavaa tarjolla ?

Vierailija
29/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan vähän "hassuja" nää neuvot että nythän voitkin sitten tehä mitä huvittaa. Varmasti hyvää tarkoitatte ja uskokaa pois, nuo ajatukset on käyty läpi 10 miljoonaa kertaa ja jos olis pieniki kipinä siihen, että pystyis tekemään jonkin radikaalin elämänmuutoksen, niin eipä tarvis miettiä sitä lopullista ratkaisua alun alkaenkaan :/

Vierailija
30/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä kokeillut ottaa apua vastaan?

Vierailija
31/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita 112 ja kerro se minkä meille kerroit

Vierailija
32/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin. Tein nimittäin lapsen. Siihen loppui elostelu.

t. isäpappa.

Vierailija
33/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vielä kokeillut ottaa apua vastaan?

Tarkoitan ammattiapua tai masennuslääkitystä?

Vierailija
34/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Olen tosi väsynyt ja siksi on jäänyt vastailematta. Jotenkin kuvittelin tämän ketjun poistuvan heti. Kyllä, olen saanut nyt vuoden ajan psykiatrista apua, mutta se on ollut kohdallani hyödytöntä. Kiitos kauniista viesteistä.

Ap

Vierailija
35/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yritys ei onnistu aina. Ajatelepa olla vihannes seuraavat 20-30-80 vuotta!

Haloo. Lopeta hassuttelu.

Vierailija
36/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha ei ole rikos, mutta kannattais miettiä toisenkin kerran. Se voi sattua ja jos nyt kuitenkin niin jätä edes pitkä kirje missä kerrot kaiken. Tai voisit kirjoittaa kirjan aiheesta, tiiä vaikka tulis menestys ja sitten ei tartteiskasn tehdä koko hommaa.

Vierailija
37/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vaan, että jos ihminen on niin pahasti masentunut, että haluaa kuolla, siinä ei paljoa ole voimia tai kiinnostusta muuttoon, matkailuun tai mihinkää seikkailuihin.

Kummasti niitä reissuja on moni silti tehnyt itsemurha mielessä. Kaikki ei ole sieltä hengissä palanneet, mutta osa kuitenkin.

Tiedoksi vaan.

Vierailija
38/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee. Sä olet liian rakas sellaiseen. Ei ole häpeä apua tässä nykaikana raadollisessa maailmassa. Tuulet kääntyvät ja hyvät virtaukset ovat tulossa. Odota niitä ja saat elämänhalun takaisin.

Vierailija
39/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kestää, että apu auttaa. Älä luovuta. Olet tärkeä

Vierailija
40/62 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin tai näin.

Kun ei vain voi, kykene, jaksa, kiinnosta,.

Pääsis vain pois.

Ja kyllä, on rukoiltu, uskon Jeesukseen.

Mutta ei se oo sitä poistanut ettei jaksa.

Ja kyllä, olen hakennut apua, usein.

Mutta sekään ei ole poistanut sitä ettei jaksa.

Ja kyllä, voisin myydä kaiken ja lähteä palmujen alle. Mutta ei kiinnosta ei vähäkään.

Ei Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi