Miesystävä mieluummin aikuisten lastensa kanssa
Emme asu yhdessä, koska minulla lapset vuoroviikoin. Olen päättänyt, että vasta kun lapset muuttavat kotoa, voin harkita yhteenmuuttoa miesystäväni kanssa.
Kun lapset ovat minulla, koitan järjestää yhteistä aikaa, käymme kävelyllä tai hän vierailee luonani.
Sitten kun lapset ovat isällään, niin minulla olisi aikaa miehelle. Mutta hän viettää aika paljon aikaa aikuisten lastensa kanssa, heillä on tosi läheiset välit.
Minusta tuntuu vähän kurjalta, että kun meillä olisi yhteistä aikaa, niin hän ei halua koko aikaa kanssani olla. Jotenkin ajattelisin, että voisi olla näillä minun lapsiviikoilla lastensa kanssa.
Molemmilla siis omat kodit ja työt, luonnollisesti hänen lapsensa eivät enää asu kotona.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies on mustasukkainen? Toisinaan on syynä se että kun itse pettää niin kuvittelee toisenkin pettävän? Onko nuo miehen menot varmasti lastensa kanssa vai ihan jotain muuta?
On mustasukkainen esim. miespuolisista työkavereista mutta lähinnä omistushaluinen eli vaatii minua tapaamisiin myös minun lapsiviikoilla ja jos sanon etten pääse olen lasten kanssa niin saattaa suutahtaa vaikka sanookin, että se on ok.
Miehen menoihin uskon kyllä, eli on harrastanut lasten kanssa tai käynyt kaupoilla tai ulkona syömässä heidän kanssaan. En jaksa uskoa pettämiseen.
AP
Ja aikuinen nainen on tossa tilanteessa miksi? Tykkäät suutahtelusta ja kontrolloinnista? En ymmärrä.
Minusta tässä ei nyt ole ongelmana ne aikuiset lapset sinänsä vaan miehen käytös. Ensimmäinen hälytysmerkki on mustasukkaisuus. Sitä ei pidä jäädä ymmärtämään yhtään. Toinen on se, että hän vaatii ap:ta viettämään kanssaan aikaa ap:n lapsiviikoilla JA siinäkin on ilmeisesti taustalla mustasukkainen epäily. Onko sitten se, että hän vuorostaan viettää omien lastensa kanssa aikaa nimenomaan ap:n vauvaviikoilla jotain tietoista tai tiedostamatonta kostamista, en tiedä. Outoa on, jos aikuisten lasten kanssa menee niin paljon aikaa, ettei ehdi tavata seurustelukumppania, mutta kyllä minä edelleen myös ihmettelen, että eikö ap itsekin halua lapsettomille viikoille täysin omaa aikaa.
Insestisten läheisriippuvaisten on hyvä pettyä: