Reetta vuosi saamansa ohjeistukset vahingossa
Hieman nolo tapaus
https://twitter.com/sudhirchaudhary/status/1357012183167602693
https://twitter.com/amanaditya09/status/1356997552797753344
https://twitter.com/swati_gs/status/1356990660977459202
Kannattaa kuunnella reettaa.
Se onkin sitä parempaa kansankiihottamista. Samaa tapahtuu muuallakin koko ajan.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta paskanjauhaminen!
harmittaako kun salaliitto paljastui? nyt damage controlia kehiin hei
Vierailija kirjoitti:
Mikä salaliitto? Turbaanipää twiittaa, teikäläinen sekoaa...
Et ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi. No ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä salaliitto? Turbaanipää twiittaa, teikäläinen sekoaa...
Et ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi. No ei se mitään.
Totta kai ymmärrän. Sinä ja kaltaisesi ei puolestaan ymmärrä mitä "salaliitto" tarkoittaa ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Reetta ja en aukaise twiittiä.
Se on se Resepti Reetta.
Greta Thunberg oli jakanut twittertilillään jotain intianvastaista materiaalia. Mutta kaikkihan jo tietävät, että Greta ei itse hoida someaan vaan isänsä on siellä kaiken takana. Eiköhän tämäkin ole vain sometempaus, koska ei ole neidistä vähään aikaan kuulunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Greta Thunberg oli jakanut twittertilillään jotain intianvastaista materiaalia. Mutta kaikkihan jo tietävät, että Greta ei itse hoida someaan vaan isänsä on siellä kaiken takana. Eiköhän tämäkin ole vain sometempaus, koska ei ole neidistä vähään aikaan kuulunut mitään.
Harva maailmankuulu julkkis hoitaa (tai edes ehtii hoitaa) someaan yksin. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Kyse on viestinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva maailmankuulu julkkis hoitaa (tai edes ehtii hoitaa) someaan yksin. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Kyse on viestinnästä.
Greta on alaikäinen, joten lapsen käyttäminen oman agendan ajamiseen on moraalitonta.
Se onn suomalaiista kriiittisyyttä mikä osittaa suomalaisen rationaalisuuuuden. Tuonhan idea onn se että lapsi jolle kukaaan ei voi olla vihainen, lapsi joka muistuttaaa tulevaisuuudesta, lappsi joka inspiroi muiita lapsia ja nuooria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Greta on alaikäinen, joten lapsen käyttäminen oman agendan ajamiseen on moraalitonta.
Eli 18-vuotias onkin alaikäinen?
Ja missä tarkalleen menee "lapsen" raja, kun esimerkiksi Teuvo Hakkaraasu on pihalla kuin pikkupoika vuodesta toiseen, eikä Hallista muutenkaan yhtään haittaa käyttää hölmöläisiä "agendansa ajamiseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt maksettu trolli onkin viestintää.
Lopeta paskanjauhaminen!