Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä mieluummin aikuisten lastensa kanssa

Vierailija
03.02.2021 |

Emme asu yhdessä, koska minulla lapset vuoroviikoin. Olen päättänyt, että vasta kun lapset muuttavat kotoa, voin harkita yhteenmuuttoa miesystäväni kanssa.
Kun lapset ovat minulla, koitan järjestää yhteistä aikaa, käymme kävelyllä tai hän vierailee luonani.
Sitten kun lapset ovat isällään, niin minulla olisi aikaa miehelle. Mutta hän viettää aika paljon aikaa aikuisten lastensa kanssa, heillä on tosi läheiset välit.

Minusta tuntuu vähän kurjalta, että kun meillä olisi yhteistä aikaa, niin hän ei halua koko aikaa kanssani olla. Jotenkin ajattelisin, että voisi olla näillä minun lapsiviikoilla lastensa kanssa.
Molemmilla siis omat kodit ja työt, luonnollisesti hänen lapsensa eivät enää asu kotona.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Niin jos hän tästä yhteisestä viikosta viettää pari iltaa lastensa kanssa, niin olenko turhaan surullinen asiasta,

Vierailija
2/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis miesten ja hänen lastensa pitäisi muuttaa elämänsä ja arkikuvionsa, jotta ne sopisivat paremmin sinun aikatauluihisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kannata lähteä harmitusta keräämään siitä, että isä haluaa viettää aikaansa lastensa kanssa. Se on arvostuksen paikka. Siinäkin tapauksessa, että lapset ovat jo aikuisia. Kun perheelliset ihmiset menevät yhteen on aikuisten syytä ymmârtää, että lapset tulevat ensin. Muu joustaa.

Vierailija
4/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKO aikaa kanssasi? Eli mies ei saisi tavata lapsiaan sillä viikolla, kun sinulla on vapaata?

Vierailija
5/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä näitä uusia kumppaneita, jotka ovat lapsille mustasukkaisia näiden vanhempien ajasta. Kasvakaa aikuiseksi!

Vierailija
6/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haluat, että mennään tarkkaan sinun aikataulujesi mukaan.

Vierailija
7/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtuuton jos olet surullinen siitä, että isä viettää aikaa lastensa kanssa. Keksit varmaan aikuisena ihmisenä niille illoille jotain muutakin tekemistä?

Vierailija
8/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa et isällä läheiset välit lapsiinsa.

Aika kylmältä touhulta kuulostaa, et vaatisit miestä olemaan tapaamatta lapsiaan, silloin kun sinulla vapaata.

Mieskin ilmeisesti aikusmaisesti tyytynyt siihen, että lapsiviikolla sinua ei ehdi nähdä, kuin pikaisesti. Sinäkin voisit aikuismaisesti ymmärtää sen, että vaikka olisi SINUN lapsivapaaviikkosi, muilla saattaa sillloin olla omia menoja.

Vierailija
9/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi viettää aikaa miehen ja hänen lastensa kanssa? Hekin varmasti mielellään tutustuisivat sinuun.

Vierailija
10/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vietän kaikista mieluiten aikaa lasteni kanssa, siitä ole ole mitään kilpailua. Onneksi miesystäväni ymmärtää tämän.

Vierailija
11/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä olisi yhteistä aikaa, niin hän ei halua koko aikaa kanssani olla. Jotenkin ajattelisin, että voisi olla näillä minun lapsiviikoilla lastensa kanssa.

Lue: kun minulla olisi aikaa, niin miehen pitäisi olla koko ajan minun kanssani. 

Miehellä saa olla omia menoja vain silloin kun minulla ei ole muutenkaan aikaa hänelle.

Vierailija
12/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä ajattelin, että eikö hän voisi järjestää aikaa silloin kun minäkin olen lasten kanssa?

Kuitenkin aikuiset lapset jo, eivätkö pärjää viikkoa ilman isäänsä?

Ehkä tosiaan vain olen mustasukkainen.

Mutta tässä on sellainen ristiriita, että silloin kun minulla on lapsiviikko, niin mies vaatii järjestämään meille yhteistä aikaa.. Eli minä tavallaan laiminlyön yhteistä aikaa lasteni kanssa ja hän ei kuitenkaan halua sitä kun minä olisin "vapaana".

Vierailija
13/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi viettää aikaa miehen ja hänen lastensa kanssa? Hekin varmasti mielellään tutustuisivat sinuun.

Tai sitten eivät erityisemmin, vaan haluavat vain viettää aikaansa isänsä kanssa. Minua eivät isäni vaihtuvat naisystävät ole koskaan jaksaneet kiinnostaa, vaikka isääni rakastankin.

Vierailija
14/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä ajattelin, että eikö hän voisi järjestää aikaa silloin kun minäkin olen lasten kanssa?

Mutta tässä on sellainen ristiriita, että silloin kun minulla on lapsiviikko, niin mies vaatii järjestämään meille yhteistä aikaa.. Eli minä tavallaan laiminlyön yhteistä aikaa lasteni kanssa ja hän ei kuitenkaan halua sitä kun minä olisin "vapaana".

Tämä oli uutta informaatiota.

Vierailija
15/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteenne dynamiikka kuulostaa kieltämättä mielenkiintoiselta. No, tuollaista se kai sitten on uusperheissä. Ei muuta kuin onnea valitsemallenne tielle 🤷‍♀️.

Vierailija
16/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro numeroina, että kuinka monta kertaa näette siis viikossa? Onko lukema sama molemmilla viikoilla? Jos mies ei vain jaksa nähdä useammin sinua?

Vierailija
17/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella omia tunteita. Ei sillä ole väliä, onko asia yleisesti hyväksyttävä vai ei, vaan onko se sinulle ok. Mies tuskin muuttuu. Ilmeisesti suhteenne aikataulut suunnitellaan miehen tarpeiden/toiveiden mukaan. Sinun toiveet ja joustaminen ignoorataan. Eihän sellainen mukavalta tunnu.

Vierailija
18/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies osaa näyttää sinulle tarvittaessa ovea, muuten säälisin häntä vähäsen. Se tekee sulle vain hyvää, ettei aina kaikki tanssi sun pillin mukaan.

Vierailija
19/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain omaa tekemistä, olet rasittavan takertuva.

Vierailija
20/83 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko áhtéríín?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi