Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoitelette peppukarvat?

Vierailija
03.02.2021 |

Järkytyin suihkussa, mulle on kasvanut pitkät tummat karvat, noh, reiän ympärille. Intiimejä hetkiä ajatellen haluaisin niistä eroon, mutta sheivaaminen aiheuttaa ihan tuskaisen kutinan muutamaksi päiväksi. Mitä IHMETTÄ niille on tarkotus tehdä?!

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdrfdsrf kirjoitti:

Ei niille tarte tehdä mitään, miesten kuin naistenkaan. Ne toimittavat siellä tärkeää tehtävää. Voihanniitä pestä välillä, kuten hiuksiakin. Kysy nyt ainakin ensin haittaavatko ne puolisoasi. Ei niiden pitäisi haitata, joille hän kovin soijainen ole

Mikä ihmeen tärkeä tehtävä voi olla perskarvoilla siellä peräreiän ympärillä, muu kuin napsia kokkareista kiinni jotta jäävät muhimaan sinne väliin ja sitten on koko perse tulehtunut.

Vierailija
82/147 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkarvatrimmerillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sdrfdsrf kirjoitti:

Ei niille tarte tehdä mitään, miesten kuin naistenkaan. Ne toimittavat siellä tärkeää tehtävää. Voihanniitä pestä välillä, kuten hiuksiakin. Kysy nyt ainakin ensin haittaavatko ne puolisoasi. Ei niiden pitäisi haitata, joille hän kovin soijainen ole

Mikä ihmeen tärkeä tehtävä voi olla perskarvoilla siellä peräreiän ympärillä, muu kuin napsia kokkareista kiinni jotta jäävät muhimaan sinne väliin ja sitten on koko perse tulehtunut.

Estää hiertymiä.

Vierailija
84/147 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttamalla.

Vierailija
85/147 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekillä? No ei sentään. Osa käyttää kai ajolaitetta, sellaista joka ei takerru sinne ja vedä kierroksia. Epäilen ettei kaikkea saa pois. 

Vierailija
86/147 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI HELVETTI MITÄ KARVAPERSEITÄ TÄÄLLÄ PYÖRII💩🤮

Vierailija
87/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

höylään

Vierailija
88/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta? Silloin voi sheivaaminen olla hankalaa.

Vierailija
89/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin pois. En tykkää noista, koska musta ne on epähygieeniset. Ja tosiaan tuli vasta vanhemmalla iällä, nuorena noita ei ollut. 

Vierailija
90/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerilla. Brassissa otetaan karvat myös peräaukon ympäriltä. 

Vierailija
91/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, veetiä sinne vaan. Veet shower cream on oikein hyvä. Paketissa lukee että ei genitaaleille, mutta olen kohta 20v poistanut alapään karvat veetillä.

Sheivata en voi, hirveä kutina ja tulehtuneet näpyt. Veetilläkin niitä tulee joskus mutta kymmenen kertaa vähemmän silti.

Paremmin toimii kuin höylä.

Toinen vaihtoehto mitä itse en käytä on ihan miesten partakone. Ei siis höylä. Vaan sähkö. Ei tee ihan sileää mutta myöskään ei tule kutisevia näppylöitä kun tuossa iho ei mene rikki. Moni tuttu käyttää tätä. Itse en uskalla kun nuorena kerran tollanen partakoneshaver leikkasi palan irti häpyhuulesta ja verta tuli ihan hitokseen.

Itsellä karvanpoistoaine ohensi paria karvaa ja muut nököttivät paikallaan vanhassa kuosissa. Kokeilin viisi kertaa peräkkäin. Pari karvaa ja iho leijui savuna ilmaan, muu karvoitus ja veresliha jäi.

Olen tullut siihen tulokseen, että näkykööt tuppo kannikoiden välissä, jos on näkyäkseen. Joskus kun rikastun, menen jonkun metsurin juttusille. Josko raivaussahalla surauttelisi...

Vierailija
92/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, että jos Jumala on oikeasti olemassa, niin miksi hän loi persekarvat. On se melkoinen veijari. Niistähän on aina vain harmia.

Vierailija
93/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensaa ja sytkäri. En suosittele.

Vierailija
94/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla tähystys. Onko välttämätöntä ottaa persekarvat pois? 

Vierailija
95/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilveksen korvatupsu ryppyrusinassa, höhöhöhö.

Vierailija
96/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaistaan flambei (liekki) ja tulella. No ei. Ajolaite ei taida ihan kaikkea poistaa ellei raasta persaustaan, miksi joku raastaisi sitä ihoa. Sen mitä varovasti joku saa poistettua. Vai ajatteliko joku laserpoistoa että lasersäde menee sinne.

Vierailija
97/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, veetiä sinne vaan. Veet shower cream on oikein hyvä. Paketissa lukee että ei genitaaleille, mutta olen kohta 20v poistanut alapään karvat veetillä.

Sheivata en voi, hirveä kutina ja tulehtuneet näpyt. Veetilläkin niitä tulee joskus mutta kymmenen kertaa vähemmän silti.

Paremmin toimii kuin höylä.

Toinen vaihtoehto mitä itse en käytä on ihan miesten partakone. Ei siis höylä. Vaan sähkö. Ei tee ihan sileää mutta myöskään ei tule kutisevia näppylöitä kun tuossa iho ei mene rikki. Moni tuttu käyttää tätä. Itse en uskalla kun nuorena kerran tollanen partakoneshaver leikkasi palan irti häpyhuulesta ja verta tuli ihan hitokseen.

En ole aloittaja, mutta pohdin tässä, että olisiko noista karvanpoistovoiteista naisten vai miesten versio parempi ko. tarkoitukseen? Itsekään en voi sheivata, jolloin vaihtoehtoisesti pyrin sokeroimaan säännöllisesti, mutta siihen uppoavan ajan ja vaivan vuoksi tuollainen nopeampi ratkaisu voisi olla varalla hyvä.

Vierailija
98/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ihminen on eläin ja toimii kuten eläin, niin mites ne karvat?

Vierailija
99/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, että jos Jumala on oikeasti olemassa, niin miksi hän loi persekarvat. On se melkoinen veijari. Niistähän on aina vain harmia.

Se on varmaan joku alien tehnyt kepposia. Ei muuten selity millään.

Vierailija
100/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Per%C3%A4aukko

Tässä Wikipedian kuvassa lienee poistettu jollain, vai onko standardianaali sellainen, ettei siinä ole ympärillä karvoja, en oikein usko.