Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoitelette peppukarvat?

Vierailija
03.02.2021 |

Järkytyin suihkussa, mulle on kasvanut pitkät tummat karvat, noh, reiän ympärille. Intiimejä hetkiä ajatellen haluaisin niistä eroon, mutta sheivaaminen aiheuttaa ihan tuskaisen kutinan muutamaksi päiväksi. Mitä IHMETTÄ niille on tarkotus tehdä?!

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pinseteillä yksitellen. Eihän niitä nyt kauheasti ole? Voisikai ne leikata kynsisaksilla lyhyemmiksi ja ehkä voisi yrittää jotain laastarikikkaa? Ultrapitävä laastari siihen ja repäisee irti. Tai ehkä se epilaattori? Nykyisin on niitä valopulssikarvapoistajia myös. Joten ei luulisi ihan mahdotonta saada muutama karva irti.

Muutama? Muutama?!?

Kuule, siinä ei valopulssit tai laastarit auta. Epilaattori ei koloon mahdu ja höylälläkin jää koko vaon pohja täyteen irokeesiä. Nenätrimmeri tukehtui. Ei tehnyt mieli enää katsoa valolla ja hyvä kun pulssiakaan löytyi, niin rajusti vatsalihakset kramppasivat, kun nauratti pyöriä solmussa siinä peilin edessä perseillen.

Jos jotain opin, niin jumankekka, miten ruma naisen alakerta on.

Vierailija
102/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tuo Philipsin OneBlade. Sillä trimmaan peniskarvat, niin samalla pyyhkäisen ryppäsen ympäriltä karvan myös. Vaikka jengi trollailee, niin kysymys on nolottavuudessaan silti aivan validi. Toki palstan kyrökankaan Pentit ja Marjatat eivät taida harrastaa sellaista seksiä, missä kyseiset karvat olisivat tiellä. Eihän kyrökankaalla rietastella, vaan paritellaan pimeässä peiton alla. Karvaista reikää harva haluaa kuitenkaan nuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMOLANDIASSA mies miestä,

Jarin ja Teuvon tapaan tietysti. Pikkupojat asialle. Kyllä ne auttaa setiä, ellei itse ole notkea.

Vierailija
104/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysipäinen mitään sontareikää nuole, tässä mitään koiria olla. Ja pilluakin nuollaan tietyistä kohdista, ei sitä karvaista häpykumpua ja huulia lipoen.

Vierailija
105/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman niitä on mahdotonta synnyttää rekkamiehen pastilleja.

Vierailija
106/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täysipäinen mitään sontareikää nuole, tässä mitään koiria olla. Ja pilluakin nuollaan tietyistä kohdista, ei sitä karvaista häpykumpua ja huulia lipoen.

Ihan samaa mieltä. En tajua kuka tuosta nautintoa saa, puolin tai toisin...

Vierailija
107/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on tuo Philipsin OneBlade. Sillä trimmaan peniskarvat, niin samalla pyyhkäisen ryppäsen ympäriltä karvan myös. Vaikka jengi trollailee, niin kysymys on nolottavuudessaan silti aivan validi. Toki palstan kyrökankaan Pentit ja Marjatat eivät taida harrastaa sellaista seksiä, missä kyseiset karvat olisivat tiellä. Eihän kyrökankaalla rietastella, vaan paritellaan pimeässä peiton alla. Karvaista reikää harva haluaa kuitenkaan nuolla.

Kai peset ja desinfioit laitteen joka kerran jälkeen. Ettei samalla terällä vetele edestä ja takaa. 

Vierailija
108/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen ne päivittäisen alapesun yhteydessä. Miksi peräaukkoa pitää tuijotella, se on vaan paskan ulostulokanava, ei liity mulla seksiin mitenkään.

Pitkät perskarvat suihkuteltaessa biaudeella tuntuu kuin olisi ulostaessa tullut lapamato osittain ulos. Siis kun toisella kädellä hinkkaa ja toisella suihkuttelee. Tuntuu sormissa sellaiselta. Varuuksi aina nyhdän pois.

Vierailija
109/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään niille enkä pimppakarvoille.

Vierailija
110/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toholla ja dödöpurkilla leimautan karvat pois.

Vierailija
111/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuntuu olevan joku ihme harhaluulo että peppureikä ei näkyisi miehelle..?

Muistan kun työkaveri kysyi multa(mieheltä) ihmetellen että mitä varten anuksen valkaisuja tehdään kun eihän sitä kukaan näe.

Mielessäni ymmärsin kyllä hyvin miksi tehdään. Anus on ehdottomasti seksuaalinen alue ja sitä on mukavampi nuolla ja sinne työntyä kun se on ihon värinen ja karvaton.

Mestarikin on valkaissut anuksensa, koska ruskea väri on epäesteettinen eikä kuulu Suomeen!

Vierailija
112/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan seksin takia perskarvojani ajele, vaan ärsyttää kun sotkuisen kakkosen jälkeen pöntöllä pitäisi alkaa ryijypyykille. Posliiniperse kun on niin ei tarvi kun vähän vessapaperia näyttää.

Vierailija
113/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sheivaa minut samalla kun selaan TikTokia. Vaatii liian paljon ähkimistä ja akrobatiaa tehdä se itse.

Vierailija
114/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerilla. Brassissa otetaan karvat myös peräaukon ympäriltä. 

Eikö tämä satu liikaa. Miten teet sen kotona? Pitääkö huutaa kovaa repäistessä ja kipulääkitys. Anteeksi nyt tämä kysymys. Mitä jos se kangas jää sinne kiinni eikä saa enää pois sekä vahat.

Vierailija
115/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla tähystys. Onko välttämätöntä ottaa persekarvat pois? 

En sitten ota pois. Siellä jossain pöheikön keskellä on peräaukko. 

Vierailija
116/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, veetiä sinne vaan. Veet shower cream on oikein hyvä. Paketissa lukee että ei genitaaleille, mutta olen kohta 20v poistanut alapään karvat veetillä.

Sheivata en voi, hirveä kutina ja tulehtuneet näpyt. Veetilläkin niitä tulee joskus mutta kymmenen kertaa vähemmän silti.

Paremmin toimii kuin höylä.

Toinen vaihtoehto mitä itse en käytä on ihan miesten partakone. Ei siis höylä. Vaan sähkö. Ei tee ihan sileää mutta myöskään ei tule kutisevia näppylöitä kun tuossa iho ei mene rikki. Moni tuttu käyttää tätä. Itse en uskalla kun nuorena kerran tollanen partakoneshaver leikkasi palan irti häpyhuulesta ja verta tuli ihan hitokseen.

Suosittelen myös Veet karvanpoistoainetta. Sillä poistan kaikki alapäästä. Lukee tosiaan että ei genitaaleille, mutta itse ainakin laitan limakalvoille vaseliinia suojaamaan :D varmaan vuodesta 2003 käyttänyt,

Olen kokeillut Veetiä. Se ei poista edes säärikarvoja.

Vierailija
117/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, veetiä sinne vaan. Veet shower cream on oikein hyvä. Paketissa lukee että ei genitaaleille, mutta olen kohta 20v poistanut alapään karvat veetillä.

Sheivata en voi, hirveä kutina ja tulehtuneet näpyt. Veetilläkin niitä tulee joskus mutta kymmenen kertaa vähemmän silti.

Paremmin toimii kuin höylä.

Toinen vaihtoehto mitä itse en käytä on ihan miesten partakone. Ei siis höylä. Vaan sähkö. Ei tee ihan sileää mutta myöskään ei tule kutisevia näppylöitä kun tuossa iho ei mene rikki. Moni tuttu käyttää tätä. Itse en uskalla kun nuorena kerran tollanen partakoneshaver leikkasi palan irti häpyhuulesta ja verta tuli ihan hitokseen.

Itsellä karvanpoistoaine ohensi paria karvaa ja muut nököttivät paikallaan vanhassa kuosissa. Kokeilin viisi kertaa peräkkäin. Pari karvaa ja iho leijui savuna ilmaan, muu karvoitus ja veresliha jäi.

Olen tullu

Mullakaan ne ei toimi, oon kokeillut useampaa merkkiä.

Vierailija
118/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla tähystys. Onko välttämätöntä ottaa persekarvat pois? 

En sitten ota pois. Siellä jossain pöheikön keskellä on peräaukko. 

Ne saattaa löytää sen tai sitten ei. Kirjauksessa lukee, ettei toimenpide onnistunut, koska anusta ei löytynyt. Tulee mieleen se lapsuusajan vitsi: etsittiin koko karvainen perse, mutta reikää ei löytynyt. Karvainen perse oli talon nimi ja reikä lapsen.

Vierailija
119/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuntuu olevan joku ihme harhaluulo että peppureikä ei näkyisi miehelle..?

Muistan kun työkaveri kysyi multa(mieheltä) ihmetellen että mitä varten anuksen valkaisuja tehdään kun eihän sitä kukaan näe.

Mielessäni ymmärsin kyllä hyvin miksi tehdään. Anus on ehdottomasti seksuaalinen alue ja sitä on mukavampi nuolla ja sinne työntyä kun se on ihon värinen ja karvaton.

Mestarikin on valkaissut anuksensa, koska ruskea väri on epäesteettinen eikä kuulu Suomeen!

Pinkki reikä voittaa ruskean miesten välisissäkin.

Vierailija
120/147 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, että jos Jumala on oikeasti olemassa, niin miksi hän loi persekarvat. On se melkoinen veijari. Niistähän on aina vain harmia.

Jollei käytä koskaan alushousuja tai muita vaatteita niin saattaahan noilla karvoilla jokin tarkoitus olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi