Miten hoitelette peppukarvat?
Järkytyin suihkussa, mulle on kasvanut pitkät tummat karvat, noh, reiän ympärille. Intiimejä hetkiä ajatellen haluaisin niistä eroon, mutta sheivaaminen aiheuttaa ihan tuskaisen kutinan muutamaksi päiväksi. Mitä IHMETTÄ niille on tarkotus tehdä?!
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, että jos Jumala on oikeasti olemassa, niin miksi hän loi persekarvat. On se melkoinen veijari. Niistähän on aina vain harmia.
Jollei käytä koskaan alushousuja tai muita vaatteita niin saattaahan noilla karvoilla jokin tarkoitus olla.
Aletaan pitämään apinoilla alkkareita ja poistetaan niidenkin anuskarvat.
Ettekö pelkää että tulehtuu karvatupit ja tulehtuu koko perse kun siellä ropellatte? Joku tulehtuneen karvatupin kautta tullut fisteli ei olisi kovin kiva.
Soitan jonkun naapurin ovikelloa ja kysyn, voisko auttaa. Asun nelikerroksisessa kerrostalossa. Rappu B.
En tunne enkä halua olla lähemmissä väleissä ventovieraiden kanssa, mutta hädän tullen tietenkin voi rimpauttaa ovikelloa ja kysyä ystävällisesti. Ovi avautuu nimenomaan siksi, ettei täällä tapana olla ns hyvääpataa koko ajan.
Ajelen höylällä varovasti.
Mutta aina tulee näppyjä. Niitä tulee kyllä muuallekin, kuten vaikka kainaloihin. Vaikka olisi puhdas ja uusi terä ja käyttäisi voiteita. Näpyt tulee muutaman päivän viiveellä, joten päivän pari on kiva olla.
Mä epiloin ne pois. Mulla kasvaa niin vähän, ettei juurikaan satu
Vierailija kirjoitti:
Kuumennan 1kg sokeria nestemäiseksi ja sokeroin peppuni sillä.
Sittenkö lekuri ja avustaja pesevät kovaksi kuivuneen persalueesi vai?
Tunge sinne vaikka muovailuvahaa tai täytä persalueesi Mummonmuusilla. Ehkä niihin muutama hippu kiinni jää.
Haloo haloo. Kyl sen reiän näkee kun levittää.
Anna pöheikkösi olla. Se on tullut muotiin uudestaan. Älä mene poistelemaan mitään.
Brassisokerointi poistaa nuokin.
Naiminen onnistuu karvaisena, kuten onnistunut aina ihmiskunnan historiassa.
Nukanpoistajalla lähtee hyvin. Ja helppo puhdistaa.
Istun aina kesäisin hetken nuotion päällä.
sdrfdsrf kirjoitti:
Ei niille tarte tehdä mitään, miesten kuin naistenkaan. Ne toimittavat siellä tärkeää tehtävää. Voihanniitä pestä välillä, kuten hiuksiakin. Kysy nyt ainakin ensin haittaavatko ne puolisoasi. Ei niiden pitäisi haitata, joille hän kovin soijainen ole
Tuo tärkeä tehtävä on toimia pettämättömänä ilmaisimena, että peseekö nainen peppuvakonsa vedellä ja saippualla.
Kaasuliekillä poltan viikottain.
Vierailija kirjoitti:
HYI HELVETTI MITÄ KARVAPERSEITÄ TÄÄLLÄ PYÖRII💩🤮
Joo mulla ei naisena ole koskaan siellä karvoja ollut ja nopean kiertokyselyn mukaan ei yli sadalla muullakaan, keski-ikäisellä.
Minulla ei ole peppureikää ollenkaan vaan avanne. Se on aina puhdas ja karvaton. En lähde enää vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten jäänyt kerran panematta kun muijalla oli ihan älytön puska perseessä.
No on noita pedoja monenlaisia, etten tule ja sano.
Pitääkö naisella olla myös yhtä tiukka perä kuin 12 vuotiaalla pojalla?
En ole koittanut 12v poikaa mutta kerro ihmeessä sä, kun taidat asiasta tietävän.
En kyllä ole kokeillut koskaan seksiä muuta kuin aikuisten naisten kanssa.
Ajattelin vaan jos aikuisen naisen alapään karvaisuus häiritsee sinua jonkin psyykkisen syyn vuoksi, selitys voisi olla kaappipedofilia?
Ei impotenssia tarvitse hävetä, siitä on otettava selvää.
Älä nyt kuitenkaan lääkärille/psykiatrille mene kertomaan ettet pystynyt naimaan kun nainen näytti täy
Saa olla melkoinen typerys jos aikuinen nainen näyttää omaan silmään lapselta karvattomana. Huomaathan sitten, että monille voi alkaa karvat kasvaa jo alle 12-vuotiaanakin. Kannattaa katsastaa se kumppani muutenkin ettei tule vahinkoja.
Luuletkos muuten kaljuja ihmisiä vauvoiksi?
20cm pätkä jesaria vakoon ja repäisy.
Mietin vaan että kuuluisiko tapakoodistoon ottaa pois karvat, mutta en sitten ota.