AV-mammojen ryhmämatka Kouvolan Tiimariin!!!
Sain juuri kuulla, että Kouvolassa on vielä Tiimari!
Mitäs ostetaan?
Kommentit (54)
Jaha, jopa löytyikin tietoa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/2604458/kertokaa_mika_on_kouvolatukka
"Kouvolatukka on räväkästi leikattu tai lisäkkeillä pidennetty/tuuheistettu ja näyttävästi värjätty hiuksisto.
Tyypillisesti värejä on käytetty ainakin kahta, eikä mitenkään hienotunteisesti vaan raskaahkolla sudilla.
Tyypillisiä väriyhdistelmiä ovat ainakin musta - valkoinen (ns. skunkkivärjäys), musta-liila ja musta-punainen. "
Mistä tuo nimitys mahtaa tulla?
Tuikkukupit ja kausiverhot laitoin ostoslistalle, mitäs vielä? Koristetyynyjä ei kai koskaan voi olla liikaa.
Minun onkin mieli tehnyt pitkään ostaa sellaiset kiinalaiset viuhkat olohuoneen seinälle kun koira söi entiset. Geelikynät ja tuoksukumit ovat myös listalla. Mahtuuko linja-auto tavaratilaan me mikä verran tavaraa jos ostan myös askartelukartonkia isomman määrän? Tätä reissua on kyllä odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Tuikkukupit ja kausiverhot laitoin ostoslistalle, mitäs vielä? Koristetyynyjä ei kai koskaan voi olla liikaa.
Totta. Minua jäi harmittamaan kun ostin viimeksi vaan kaksi seeprakuviollista pörrökarvaista tyynyä kun olisin tarvinnut ainakin kolmannen. Vieläköhän niitä saa?
Aion ostaa pörröisen pehmomajavan ja kumibroilerin.
Mulle sellainen kynä jossa oli jotain 10 eri väriä. Oli niin paksu, ettei sitä oikein voinut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Saisko sieltä heippalappuja?
Saa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää joulukuussa? :)
Kunnon AV-mamma ei kyllä jätä reissua niin myöhäiselle, joululahjojen hankkimiseen elokuussa alkaa olla viimeiset hetket, ja Tiimari on niihin hankintoihin sopivan edullinen. Kuinkas muuten voisi ylvästellä joulupuukeräyslistoja lukiessa?
😊❓